Miksi mua ei pyydetä ystäväporukoiden mukaan festareille
Mulla on paljon kavereita ja ystäviä. Vähän eri porukoista kaikki, joten mulla ei ole mitään yhtä isoa ystäväporukkaa.
Harmillista tässä on se, että kun on jotain festareita tai menoja niin mua ei pyydetä ikinä mukaan. Ystävälläni on muutoin kiinteät kaveriporukat kumppaneineen ja niihin en mahdu. Minua nähdään aina yksin tai kutsutaan maksimissaan kotijuhliin.
Mitä tälle asialle voi tehdä? En halua tyrkyttää itseäni mihinkään kaveriporukoihin mukaan. Olen yrittänyt joskus vihjailla että "Vitsi kun olisi kiva kanssa päästä" mutta kutsuja ei kuulu.
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Jospa kutsuisit itse kavereita mukaan.
Kaverini siis menevät aina omilla lösseillään festareille. Meinaatko että kaverini peruisi festarit yståväporukkansa kanssa ja lähtisi minun kanssani sen sijaan?
Joskus kun olen jotain vahingossa pyytänyt niin vastaus on aina 'me ollaan jo menossa Vantaan porukan kanssa".
Ap
Et osaa juhlia kuten kaverit etkä osaa ryypiskellä.
No ei ne ole sun kavereita. Kaveri pyytää kyllä mukaan. Esittävät kaveria mutta et ole oikea kaveri.
Sä olet ns. täyte kaveri, jota käytetään silloin, kun muut ei pääse. Etsi itsellesi uusia kavereita.
Huonoja ja ajattelemattomia kavereita sinulla, mutta ei se ole sinun syysi. Nykyään se vain on tällaista.
Sä olet sellanen ärsyttävä nillittäjä, että sua ei kukaan jaksa festareilla katsella.
Samasta syystä kuin mun naapurini eivät kutsu mua sukunsa juhliin. Mä en kuulu naapureideni sukuihin etkä sinä kuulu kavereidesi ystäväporukoihin. Sun kannattaa hankkia sellainen kaveri, joka ei myöskään kuulu mihinkään ystäväporukkaan ja mennä hänen kanssaan festareille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaverini siis menevät aina omilla lösseillään festareille. Meinaatko että kaverini peruisi festarit yståväporukkansa kanssa ja lähtisi minun kanssani sen sijaan?
Joskus kun olen jotain vahingossa pyytänyt niin vastaus on aina 'me ollaan jo menossa Vantaan porukan kanssa".
Ap
Etkö kysynyt että voitko liittyä seuraan?
Vierailija kirjoitti:
Samasta syystä kuin mun naapurini eivät kutsu mua sukunsa juhliin. Mä en kuulu naapureideni sukuihin etkä sinä kuulu kavereidesi ystäväporukoihin. Sun kannattaa hankkia sellainen kaveri, joka ei myöskään kuulu mihinkään ystäväporukkaan ja mennä hänen kanssaan festareille.
mistä tällainen keski-ikäinen nainen nyt enää kavereita saisi :(
AP
Oletko pössykielteinen, ei kannattaisi.
- Sanna
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mistä tällainen keski-ikäinen nainen nyt enää kavereita saisi :(
AP
Festareilla on yleensä omat sivut Facebookissa. Laita haluamasi festareiden sivuille kommentti, missä kaipaat festariseuraa. Mutta tee se hyvissä ajoin eikä viikkoa ennen festareita. Yksi vaihtoehto on myös mennä festareille yksin ja katsoa, oisko siellä muita yksin festareilla kävijöitä. Ja tutustua heihin.