Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kouluaamut ja kerrostalot. Voitteko opettaa lapsillenne ettå kouluun voi lähteä hiljaakin

Vierailija
16.08.2022 |

Ei tarvitse kuulostaa apinalaumalta.

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei ole normaalia elämisen ääntä että naapurin  mies alkaa aamukuudelta huutaa v""ua ja saa"naa (aamupalalle saa"tana! tekee mieli mennä kysymään että antikristustako kasvattaa) kun  herättelee lapsiaan  kouluun.  Ensin se huuto kuuluu asunnosta, sitten rappukäytävästä ja lopulta hissistä.

Vierailija
62/75 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun naapurin ovi osuu omaan oveeni (ovemme ovet kulmittain) ja j o k a jumalan aamu heidän lapsensa rämäyttävät sen oven täysiä auki niin, että se rämähtää omaa oveani vasten niin, että ovikellokin jää sirisemään. Koirani saa siitä aina paskahalvauksen, samoin minä. Onneksi koirani ei hauku, mutta murisee ja urahtelee ja menee eteiseen vinkumaan.

Tuota oven avaamista höystää huuto ja lapsilauman sähellys edes takaisin, kun haetaan milloin reppua, takkia, luistimia, eväitä jne. Lasten äiti ohjeistaa lapsia rappukäytävässä huutaen ja lapset juoksevat rappuja alas ja huutavat sieltä vastauksiaan.

Eikö tuollaisten perheiden pitäisi muuttaa korpeen? Ei meidän jotka elämme ihmisiksi.

(En ole ap)

Koirat ei kuulu kerrostaloon. Muuta sinä korpeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka isot korvat teillä oikein on, kun kaikki äänet aina häiritsee?

Mun rapussa on aina hiljaista ja sen naapuritkin ovat sanoneet. Minäkin lähden aina töihin vauhdilla, eikä kukaan edes hätkähdy mun lähtemisiin, jos edes tietävät mun liikkuneenkaan rapussa.

Vierailija
64/75 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaaha. Nytkö ei saa enää normaalia elämää elää? Ymmärrän, jos valitetaan yöbileistä, mutta kouluun lähteminen on liian äänekästä? Suosittelen muuttamaan korpeen.

Ootko kuullu vuorotyötä tekevistä? Tai esim. Sairaalalla/poliisina jnejne vklopputyötä tekevälle voi olla tämä tiistai viikon ainoa vapaapäivä?

Lapsiperseet on kyllä itsekkäimpiä kerrostaloasukkaita joita tiedän.

Vierailija
65/75 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kerrostalon päädyssä puutarhapöytä ja pari penkkiä. Talon muutama alakoululainen oli sinne pysähtyneet kesken leikkien miettimään että mitä tekevät seuraavaksi. En ymmärrä miksi heidän täytyi huutaa kaikki lauseensa toisilleen kun istuivat siis ihan vierestysten siinä penkillä. Normaalillakin äänellä olisi kuulunut, ihme jos tollaisesta jatkuvasta huutamisesta toisilleen ei tule jotain kuulovaurioita kun ihan toistensa korvanvieressä huutavat suoraa huutoa.

Vierailija
66/75 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun rapussa on aina hiljaista ja sen naapuritkin ovat sanoneet. Minäkin lähden aina töihin vauhdilla, eikä kukaan edes hätkähdy mun lähtemisiin, jos edes tietävät mun liikkuneenkaan rapussa.

Ooksä oikeasti noin yksinkertainen? Talot on rakennettu erilailla, kaikissa taloissa ei oo sellasta äänieristystä ku sun talossas..

Vierailija
67/75 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun naapurin ovi osuu omaan oveeni (ovemme ovet kulmittain) ja j o k a jumalan aamu heidän lapsensa rämäyttävät sen oven täysiä auki niin, että se rämähtää omaa oveani vasten niin, että ovikellokin jää sirisemään. Koirani saa siitä aina paskahalvauksen, samoin minä. Onneksi koirani ei hauku, mutta murisee ja urahtelee ja menee eteiseen vinkumaan.

Tuota oven avaamista höystää huuto ja lapsilauman sähellys edes takaisin, kun haetaan milloin reppua, takkia, luistimia, eväitä jne. Lasten äiti ohjeistaa lapsia rappukäytävässä huutaen ja lapset juoksevat rappuja alas ja huutavat sieltä vastauksiaan.

Eikö tuollaisten perheiden pitäisi muuttaa korpeen? Ei meidän jotka elämme ihmisiksi.

(En ole ap)

Kannattaisiko valittaa ovesta naapureiden sijaan? Ei, heidän ei tarvitse muuttaa maalle, sun kannattaa, jos koirasi saa paskahalvauksen äänistä.

Joo se on kyllä p*skaa suunnittelua jos ovet kolahtaa vastakkain ja yleensä siihen olisi mahdollista laittaa jokin stoppari väliin.

Vierailija
68/75 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni käy vuorotyössä eli ei nuo mene töihin heitot nykypäivänä oikein osu. Lisäksi on muiden huomioon ottamista että kulkee rapussa normaalisti eikä mahdollisimman suurta ääntä aiheuttaen. 

Vierailija
69/75 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuttakaa maalle jos ette jaksa kerrostalon asukkaita tai kaupungin melua.

Ei ole sielläkään hyvä. Yhdessä keskustelussa joku kertoi valittaneensa naapuilleen tämän kukon kiekumisesta ja naapuri oli neuvonut muuttamaan kerrostaloon, jos ei maaseudun ääniä kestä.

Vierailija
70/75 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ap mutta oikeastiko teistä on ok ettå lapset juoksee rappukäytävässä?!

Minäkin juoksen, kun tulee kiire töihin.

Eihän siitä juoksemisesta edes paljon ääntä tule.

Kovaa möykätähän ei saa rappukäytävissä.

Vähän mietityttää, että aiheestako ap valittelee vai onko tapa valittelija?

Riippuu aivan millaiset rappuset on. Meidän talossa on kierreportaat ja niissä juoksemisesta todellakin tulee kumina alhaalta ylös saakka. Ei juoksija sitä itse edes välttämättä huomaa, se resonoi kuminan jotenkin asuntoihin sisälle. Yhteen aikaan oli postinkantaja, joka juosta tömisti aina portaat alas. Edellisessä asunnossa oli aivan erilaiset portaat, aina yksi kerrosväli erikseen ja toisesta päästä rappukäytävää seuraava pätkä alas. Siellä ei kuulunut kuin sen yhden pätkän äänet pienelle alueelle.

Vierailija
71/75 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi ja koiravapaalle kerrostalo-asumiselle olisi varmasti kova kysyntä.

Moni maksaisi hieman lisähintaakin tästä ihanasta mahdollisuudesta

Vierailija
72/75 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ooksä oikeasti noin yksinkertainen? Talot on rakennettu erilailla, kaikissa taloissa ei oo sellasta äänieristystä ku sun talossas..

Hei yksinkertainen, jos vika on rakenteissa niin turha syyttää naapureita.

Vierailija
73/75 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on kerrostalon päädyssä puutarhapöytä ja pari penkkiä. Talon muutama alakoululainen oli sinne pysähtyneet kesken leikkien miettimään että mitä tekevät seuraavaksi. En ymmärrä miksi heidän täytyi huutaa kaikki lauseensa toisilleen kun istuivat siis ihan vierestysten siinä penkillä. Normaalillakin äänellä olisi kuulunut, ihme jos tollaisesta jatkuvasta huutamisesta toisilleen ei tule jotain kuulovaurioita kun ihan toistensa korvanvieressä huutavat suoraa huutoa.

Ehkä niillä lapsilla oli jo huono kuulo jatkuvan kiljumisen seurauksena. Oli pakko huutaa,että kaveri kuulee

Vierailija
74/75 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei yksinkertainen, jos vika on rakenteissa niin turha syyttää naapureita.

No sitten on turha tulla minulle valittamaan musiikista, vikahan on talon rakenteissa, eikä minussa.

Vierailija
75/75 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh onneksi meillä menee nykyään melko sutjakkaan hiljaa kouluun. Päiväkotiin vähän äänekkäämmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan