Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
8- kuiselle itetehtyä puuroa!!!
24.10.2006 |
miten mä saisin siitä mahdollisimman hienoa???
eilen siitä tuli aika liimaa kun keitin ja soseutin lopuksi.
pitäskö panna vähän öljyä vai millasia keinoja muilla on?
vauva kun on aika hienokurkku ja mua vaan järkyttää noi valmispuurojen ja jauheidin hinnat...
kiitos neuvoista etukäteen!!
Kommentit (2)
Se jauho kyllä pölisee tosi paljon eli asiaa auttaa jos hienonnus tapahtuu suljetussa astiassa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
tulee sileää puuroa. Ja jos tuntuu liian paksulta, lisää vähän vettä/äidinmaitoa tai korviketta.