Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei ole varmaan mitään mahdollisuutta päästä osastolle Oulun seudulla?

15.08.2022 |

Edes päiväosostolle. H*lvetin pitkät jonot, ei ole välttämättä akuuttia hätää, mutta tässä pari kuukautta miettinyt putkeen it*emurhaa ja milloin ja miten sen tehdä. Tulevaisuuden suunnitelmat ne nämäkin ovat. Huomiseksi sain sairaanhoitajalle ajan. Aloitin sen voxran, mutta jännä miten ketään lääkäriä ei ole kiinnostanut antaa kontrolliaikaa. Sairaanhoitajallekin vasta sain ajan kun aloin puhumaan itsetuhoisesti.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetis 20 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vetis 20 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noille lekureille ja hoitsuille kannattaa aina sanoa jotain sen tyylistä että istuit koko yön keittiön lattialla itkemässä ja pyörittämässä fileeveistä ees taa ja ajattelit siinä itsaria koko ajan. Siitä sen palvelun saa, että osoittaa niille että tilanteesi on akuutti. Ei se riitä että meet sanomaan " mulla on itsetuhoisia ajatuksia".

Jep, pitäisi aina hieman liioitella kuin vähätellä. Täällä ei oikein saa apua, niin paljon kuin pitäisi saada. Sekin lisää monilla ahdistusta.

Ooks kuinka vanha? Tässä 42 vuotias jolla puhkesi masennus kymmenisen vuotta sitten. Ollut sellaista on off vuoristorataa. Välillä parempia jaksoja.

Olen vasta 20-vuotias, ennenkin ollut vaikeaa, mutta nyt en löydä toivoa. Minulla myös jaksottain, välillä parempaa, nyt huonoa.

Mulle vaikein on ehkä ollut yksinäisyys. Yritän itse pitää yhteyttä muutaman vanhan kaverin kanssa, mutta kukaan ei laita viestiä tai soita. Olen merkityksetön. Joten uppoudun harrastuksiini. Viulua voin soittaa itsekseni. Ja pelata nettishakkia. Noihin kun ei tarvitse nähdä muita ihmisiä :)

22/35 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvän mielen talo on auki klo 9-15.  Voi käydä tutustumassa ja samalla varata keskusteluajan jos eivät juuri silloin ehdi jutteleen.  Kriisikeskukseen on aina varattava aika etukäteen. 

Kiitos tiedosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/35 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on elämä edessä. Mitään et ole vielä menettänyt. Ehdit vaikka mitä vielä kunhan nyt saat apua tähän synkkyyteen. Mihinkään mielentilaan ei jää pysyvästi. 

Kiitos. Olen itse vain vajonnut synkkyyteen, enkä osaa, uskalla tai ehkä jopa edes halua uskoa tulevaisuuteen. En välitä itsestäni, enkä ole ollenkaan kosketuksissani itseeni. Myös tämä maailma itsessään on ahdistava, jossa vaikea olla ja hengittää. Ei ole paikkaa missä hyvä olla.

24/35 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vetis 20 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vetis 20 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noille lekureille ja hoitsuille kannattaa aina sanoa jotain sen tyylistä että istuit koko yön keittiön lattialla itkemässä ja pyörittämässä fileeveistä ees taa ja ajattelit siinä itsaria koko ajan. Siitä sen palvelun saa, että osoittaa niille että tilanteesi on akuutti. Ei se riitä että meet sanomaan " mulla on itsetuhoisia ajatuksia".

Jep, pitäisi aina hieman liioitella kuin vähätellä. Täällä ei oikein saa apua, niin paljon kuin pitäisi saada. Sekin lisää monilla ahdistusta.

Ooks kuinka vanha? Tässä 42 vuotias jolla puhkesi masennus kymmenisen vuotta sitten. Ollut sellaista on off vuoristorataa. Välillä parempia jaksoja.

Olen vasta 20-vuotias, ennenkin ollut vaikeaa, mutta nyt en löydä toivoa. Minulla myös jaksottain, välillä parempaa, nyt huonoa.

Mulle vaikein on ehkä ollut yksinäisyys. Yritän itse pitää yhteyttä muutaman vanhan kaverin kanssa, mutta kukaan ei laita viestiä tai soita. Olen merkityksetön. Joten uppoudun harrastuksiini. Viulua voin soittaa itsekseni. Ja pelata nettishakkia. Noihin kun ei tarvitse nähdä muita ihmisiä :)

Et ole sen merkityksettömämpi kuin kukaan muukaan, mutta tiedän mistä puhut. Olen itsekin melko yksinäinen, mutta se on omaa syytäni.

Toivon sinulle parempaa huomista.

Vierailija
25/35 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetis, tsemppiä.

26/35 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vetis, tsemppiä.

Kiitos anonyymi, tsemppiä sinullekin.

Vierailija
27/35 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vetis, tsemppiä.

Siinä piti olla sydän perässä, mutta näemmä ei emojit toimi täällä.

Vierailija
28/35 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetis, tsemppiä täältäkin! Vaikutat todella ihanalta persoonalta. Toivon niin kovasti, että saat tarvitsemasi avun. Hyvän mielen talolla on tosi hyvä ja mukava henkilökunta, suosittelen sitä lämpimästi. Kriisikeskukseen kannattaa myös varata se aika. Tiesithän, että keskellä yötäkin voi hakea apua, jos tulee akuutti tilanne? Silloin eka osoite on Oysin yhteispäivystys, josta lääkäri voi sitten tarvittaessa ohjata Peltolaan. Ethän jää akuutissa tilanteessa yksin! Kaikkea hyvää sinulle ja voimia vaikeaan oloosi! Olet tärkeä! <3

29/35 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vetis, tsemppiä.

30/35 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vetis, tsemppiä.

Piti itsekin kokeilla, ei toiminut. :D

Vierailija
31/35 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko sinulla mahdollista ottaa läheinen mukaan puhumaan sinua osastolle? Valitettavasti tämä todettu Oulussa ainoaksi toimivaksi. Olen itse oululainen ja osastohoidossakin ollut. Tämä voi kuulostaa oudolta, mutta jos voin auttaa jotenkin niin kerro. Tsemppiä!

Vierailija
32/35 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetis 20 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän Oulussa edes ole päiväosastoa.

Aijaa, en tiennyt. Harmin paikka.

Oulaisissa on.

33/35 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vetis, tsemppiä täältäkin! Vaikutat todella ihanalta persoonalta. Toivon niin kovasti, että saat tarvitsemasi avun. Hyvän mielen talolla on tosi hyvä ja mukava henkilökunta, suosittelen sitä lämpimästi. Kriisikeskukseen kannattaa myös varata se aika. Tiesithän, että keskellä yötäkin voi hakea apua, jos tulee akuutti tilanne? Silloin eka osoite on Oysin yhteispäivystys, josta lääkäri voi sitten tarvittaessa ohjata Peltolaan. Ethän jää akuutissa tilanteessa yksin! Kaikkea hyvää sinulle ja voimia vaikeaan oloosi! Olet tärkeä! <3

Kiitos. Tuntuu mukavalta ajatukselta, että jotkut välittävät. Jos maailma olisi enemmän sellainen paikka, niin täälläpä ei olisikaan niin paljon mustaa. Tämä maailma monesti kyynistää nuorimmatkin.

Eräs mummo viittoili tänään täydessä bussissa istumaan viereensä. Jäätyään pysäkille, jäin katsomaan häntä, kun istuin selkä menosuuntaan päin. Mummo vilkutti muovisten kauppakassien kanssa. Vastasin pienellä virneellä mitä sain surultani aikaan. Jos voisin, lähettäisin enkelin varjelemaan.

Vierailija
34/35 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tänään kuuluu, Vetis? Yritäthän saada apua ja ota vaikka joku mukaasi, kuten joku toinen tuolla aiemmin ehdotti. Toivon sinulle kaikkea hyvää ja kaunista tänään ja joka ikinen päivä! Vilkutan täältä etänä sinulle ja matkin sitä bussin mummoa! <3

35/35 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tänään kuuluu, Vetis? Yritäthän saada apua ja ota vaikka joku mukaasi, kuten joku toinen tuolla aiemmin ehdotti. Toivon sinulle kaikkea hyvää ja kaunista tänään ja joka ikinen päivä! Vilkutan täältä etänä sinulle ja matkin sitä bussin mummoa! <3

Vähän parempaa, kiitos kysymästä. Sain jutteluaikoja, ja kävin tänään silmäleikkauksen jälkitarkastuksessa. Silmät oli ainakin ok, jos mieli ei niinkään. Toivon sinullekin kauniita asioita elämääsi, ainakin mielesi on kaunis. Vilkutan takaisin täältä. Ehkä mummokin vilkuttaa tällä hetkellä jollekulle muulle elämään eksyneelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi