Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koira söi ehkä poikaystävän masennuslääkkeitä, apua

Vierailija
15.08.2022 |

Eli siis meillä on ollut kaksi päivää hoidossa siskon koira ja tosiaan poikaystäväni syö masennuslääkkeitä. Huomasin lattialle pudonneen tabletin jo aamulla töihin lähtiessä ja jotenkin epähuomiossa jätin sen siihen vaikka olin aikeissa nostaa sen siitä. Kun tulin töistä kotiin, huomasin ettei tabletti ollut enää lattialla. Ei ole mahdollista että poikaystäväni olisi nostanut sen, sillä hän on ollut töissä koko päivän.

Apua, pitäisikö soittaa eläinlääkäriin, vaikka ei olekkaan minun koirani? En uskalla sanoa siskolleni mitään, hän on muutenkin hyvin äkkipikainen persoonallisuus :/

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä koirat ei syö tabletteja pakottamallakaan ja vaikka ne olisi ruoan seassa, oppivat väistämään ne.

Vierailija
22/28 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Masennuslääke ei toimi yksinään. Koiran pitäisi saada myös terapiaa.

Eikä pidä unohtaa päivittäisiä kävelylenkkejä luonnossa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

JUMALAUTA! OLISIT OTTANU HETI!

Olisit ottanu Heti sen , teit tuon tahallasi, halusit kai tappaa mieskaverisi koiran!!!

Vaikka täällä kirjoitellaan, että masennuslääkkeitä annetaan koirille .

EI SUINKAAN KOSKAAN IHMISILLE:

Tarkoitettuja vaan

ELÄMILLE KOIRILLE TARKOITETTUJA:

Masennuslääkkeitä

ELÄINLÄÄKÄRISSÄ.

Koskaan ei saa antaa koirille millekkkään muulle eläimelle ihmisille tarkoitettuja lääkkeitä,

IHMISEN LÄÄKE VAUROITTAA TAI TAPPAA koiran elimiä tai tappaa sen .

Etenkin pienet koirat voi kuolla lääkkeeseen!

Ja isomman koiran elimiä varoittaa .

SANOPPAS:

MIeskaverillesi Rehellisesti, että koira söi lattialta löytyneen lääkkeen , että Huolehtii

, ettei mitään lääkettä ja muutakaan , mikä voi aiheuttaa koiralle kuoleman 🐶💀👼.

Ei suklaata eikä mitään muuta kun vain koiran ruokaa ja vettä ja koirien vitamiineja.

Ja riittävästi ulkoilua liikuntaa

.

Vierailija
24/28 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on piru merrassa.

Koita ei tästä lähin pääse aamulla punkasta ellei saa paria tabua huuleen. Niistä se kuitenkin läskistyy muodottomaksi eikä mikään oikein kiinnosta. Tabuja on kuitenkin pakko antaa koska muuten koira alkaa viillellä itseään.

Vierailija
25/28 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä heitin pari viikkoa sitten roskiin vanhoja eläinlääkäriltä saatuja kissanlääkkeitä. Joukossa oli masennuslääke Mirtazapin 15g, eli ihmisten lääkkeitä kissoille ja koirille syötetään. En tunnistanut lääkettä silloin kun sitä kissalle syötin, mutta av on opettanut minulle millaisesta aineesta on kyse.

Vierailija
26/28 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä heitin pari viikkoa sitten roskiin vanhoja eläinlääkäriltä saatuja kissanlääkkeitä. Joukossa oli masennuslääke Mirtazapin 15g, eli ihmisten lääkkeitä kissoille ja koirille syötetään. En tunnistanut lääkettä silloin kun sitä kissalle syötin, mutta av on opettanut minulle millaisesta aineesta on kyse.

Lääkkeitä ei heitetä roskiin vaan palautetaan apteekin lääkekeräykseen.

Vierailija
27/28 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiilitabletteja ja eläinlääkäriin. Tsemppiä <3

Ei vaan suolaa ja oksetus. 

Mutta nyt tämä neuvo on myöhäistä. 

Aika paljon riippuu koiran koostakin että miten vaikuttaa. Isoilla koirilla 1 tabletti ei välttämättä tee tuhoja. Pienillä koirilla voi yksikin olla liikaa. 

Vierailija
28/28 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

JUMALAUTA! OLISIT OTTANU HETI!

Vautsi! Nyt oli niin koherentti kirjoitus, että on tainnut jäädä lääkkeet ottamatta, tai sitten koira on syönyt nekin 😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi