Ulkona on +27 astetta
Kommentit (19)
Makaan sängyssä ja vietän aikaani missäs muualla kuin Vauva-palstalla 😌
Katson Salkkareita ja roikun netissä. Ikkuna ja parvekkeenovi on auki, joten pieni tuuli tuntuu viileältä. Sisällä on 27 astetta. Jos tuosta nousisi, pistäisin ikkunan ja oven kiinni ja ilmalämpöpumpun päälle.
Minä olen kirjaston lukusalissa, termostaatti näyttää 20 astetta, kuulokkeista tulee keskustelua siitä miten selvitä kielteisestä somehuomiosta, lomaa on vielä kaks päivää jäljellä.
Onneksi ei tarvitse olla kuumassa kodissa.
Istun ilta-auringossa terassilla. Äsken kävin saunassa ja tilaan varmaan kohta ruokaa.
Chattailen Espanjassa asuvan siskoni kanssa terassillamme.
Siellä oli viikonloppuna kova hiekkamyrsky yöllä, kun lämpötila oli 31 astetta. Joka paikka oli täynnä hiekkaa.
Nyt sää on aurinkoinen ja noin 34 astetta.
Minä kävin 6km päässä kaupassa pyörällä ja tuli huono olo, kun oli niin kuuma. Kesken matkaa satoi 5min. harvaa sadetta, joka oli lämmintä. 🥵
Juon kaljaa sängyssä. Välillä käyn pihalla tupakalla. Ei täällä kyllä ole "kuin" 24 astetta.
Palstailen ja ilmastointi päällä.
Onpas hiljainen!
25 oli äsken kun käväsin lenkillä. En mennyt aiemmin koska aurinko paistoi.
Nyt sitten odottelen vähän ennen suihkua.
Istun tietokoneella ja juon kahvia. Tultiin just muksujen kanssa sisälle.
Täällä ollaan koronassa. Sain mieheltä, mies oli viime viikolla ja on hiukan vielä hänkin vajaakuntoinen. Sama kaava kuin maaliskuussa: mies ensin, minä sitten ja minulla pahempi. Miehellä ei ollut kuumetta lainkaan, minulla noussut pieni kuume kolmeen otteeseen. Tänään on alkanut yskittää, sitä ei vielä ollut eilen. Nenän valuminen on kauheinta. Nenä on samaan aikaan myös tukkoinen, mikä myös on tosi hankalaa.
Onneksi meidän sisätilat ovat nyt ainakin toistaiseksi viileämpiä kuin kesäkuun helleaallossa. Kivampi sisällä on kuin helteen kärventämässä ulkoilmassa. Olisin kuitenkin mieluummin terve kuin sairas.
ILmastointi hurisee, ja nautin ajatuksesta että köyhät hikoilevat neukkukuutioissaan!
Katsotaan yleisurheilua koko perhe aikuiset juo jääteetä
Nautin! Tulin nyt vasta sisälle kun kastelin pihaa ja kasvihuonetta.
Olin auringon lämmössä viimeisiin säteisiin saakka, kuuntelin äänikirjaa. 2x käynyt uimassa ja tehnyt pihahommia. Huomenna voisi maalata roskakatosta
Pk seutu, 25 astetta vain päivällä. Ei tarvetta jäähdytykselle tänä kesänä
Lähdin bussilla ajelemaan, ihana ilmastointi. Ja sitten ilmastoituun kauppaan. Sitten aurinko jo laskikin ja alkaa vähän viilenemään. Ei kannata sisällä istua jos ei ole ilmastointia ja viileää ok-taloa.
Vierailija kirjoitti:
Nautin! Tulin nyt vasta sisälle kun kastelin pihaa ja kasvihuonetta.
Olin auringon lämmössä viimeisiin säteisiin saakka, kuuntelin äänikirjaa. 2x käynyt uimassa ja tehnyt pihahommia. Huomenna voisi maalata roskakatosta
Pk seutu, 25 astetta vain päivällä. Ei tarvetta jäähdytykselle tänä kesänä
siellä se merituuli tekee ilmasta tosi viileän sisämaahan verrattuna.
Jos täällä sisämaassa on syksyllä vähän viileä, niin siellä on jäätävä.
Istun sängylläni. Edessäni on kaksi monitoria. Toisessa näkyy Areenan lähetys Yleisurheilun EM-kisoista ja toisessa vauvapalsta. Pöydän sivussa on pöytätuuletin, joka oskiloi ilmaa huoneeseen avoimen räppänän vierestä. Hiki on silti ja alaselkä sekä nivuset ovat selvästi märät. Tunnen oloni tukalaksi.