Veikkaan, että naisten hiusmuoti tulee olemaan lyhyttä mallia ensi talveen mennessä
Johtuen siitä, että lämpimän veden puutteen takia silloin ei voi enää ottaa pitkiä suihkuja.
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei olisi lämmintä vettä?
Energiapula jne.
AP
Uskotko ihan tosissasi tuohon vai huviksesiko trollailet?
Saatte nähdä puolen vuoden päästä, että olin oikeassa ja voimme silloin palata tähän ketjuun. Olettaen, ettei ylläpito poista tätä avausta aiemmin.
AP
Lämminvesivaraaja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Energiapula jne.
AP
Pidän tätä skenaariota varsin todennäköisenä.
AP
Ap on mies? Koska tuollaiset luulot.
Vierailija kirjoitti:
Ap on mies? Koska tuollaiset luulot.
Onko sillä jotain väliä, kumpaa sukupuolta olen?
AP
Muuripadasta ei ole iloa, kun puiden polttaminen kielletään hallituksen toimesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Energiapula jne.
AP
AP
Jos hanasta ei tulisi lämmintä vettä, niin sitten keittäisin kattilassa. Tai hankin vaikka lämminvesipadan. Kyllä se tuonne kylppäriin sopisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Energiapula jne.
AP
AP
Jos hanasta ei tulisi lämmintä vettä, niin sitten keittäisin kattilassa. Tai hankin vaikka lämminvesipadan. Kyllä se tuonne kylppäriin sopisi.
Ei sillä ole laajassa kuvassa juuri merkitystä, mitä just sä satut tekemään. Pitää ajatella yhteiskunnallista mielialaa kokonaisuudessaan.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Energiapula jne.
AP
AP
Ei sillä ole laajassa kuvassa juuri merkitystä, mitä just sä satut tekemään. Pitää ajatella yhteiskunnallista mielialaa kokonaisuudessaan.
AP
Mahtaa vihervasemmiston kannatus romahtaa seuraavissa vaaleissa, jos ei pysty Suomen energiahuoltoa pitämään pystyssä. Alkanee ajatus vanhojen hiilivoimaloiden käynnistämisestä houkutella vihreitäkin, kun äänestäjät hermostuvat kylmissään.
Tai sitten muotiin tulevat pipot, letit, tiukat ponihännät
Just niin .kukaan ei tule kenenkään kotiin vahtimaan.keskity itsesi vahtimiseen ja singlaa oma niskasi ja ole oman elämäsi meri aalto.käytöksesi on bibolaarihäiriöisen hysteriaa.luuletko,että poliitikot ja julkkiset leikkauttavat lyhyet hiukset? ennemmin h******i jäätyy.
Vettäkin saa vain muutaman litran per henkilö per vuorokausi.
Pesen hiukset 3 päivän välein. Ei mitään ongelmaa. -pitkähiuksinen
Pitkät hiukset mulla pysyy vaikka suihkuun ei pääsisi pariin kuukauteen..
Talvella sataa lunta. Jos ei muuta niin lumella voi vähintäänkin pestä. Pillunhajusta mä olisin huolissani.
Jaa, no mulla on lyhyet hiukset ja otan pitkän suihkun kerran päivässä. Syynä on se, että teen töitä kylmässä tilassa jolloin se kylmä menee kuvainnollisesti luihin ja ytimiin. Kun ei ole saunaa niin lämpiän vasta kuumassa suihkussa. Ja se kestää pitkään kun olen kylmettynyt.
Kärsin myös kilpirauhasen vajaatoiminnasta joka aiheuttaa omat juttunsa. Mutta kyllä lyhyeen tukkaankin kuluu shampoota, hoitoainetta, hiusöljyä ja jätettävää hoitoainetta sekä tietysti aikaa. Vajaatoiminta kun kuivattaa sitä tukkaakin reippaasti.
Vierailija kirjoitti:
Jaa, no mulla on lyhyet hiukset ja otan pitkän suihkun kerran päivässä. Syynä on se, että teen töitä kylmässä tilassa jolloin se kylmä menee kuvainnollisesti luihin ja ytimiin. Kun ei ole saunaa niin lämpiän vasta kuumassa suihkussa. Ja se kestää pitkään kun olen kylmettynyt.
Kärsin myös kilpirauhasen vajaatoiminnasta joka aiheuttaa omat juttunsa. Mutta kyllä lyhyeen tukkaankin kuluu shampoota, hoitoainetta, hiusöljyä ja jätettävää hoitoainetta sekä tietysti aikaa. Vajaatoiminta kun kuivattaa sitä tukkaakin reippaasti.
Mulla on hiukset alaselkään ja käytän vaan shampoota. Hoitoaine on turhaa.
Höpsistä pussiin