Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen tajunnut etten näytä hyvältä missään vaatteissa

Vierailija
15.08.2022 |

Yritin kokeilla eri tyylejä, ostaa uusia asuja, panostaa vaatteisiin. Mutta ei. Vaikka joku asu olis kuinka tyylikäs mallin tai jonkun muun hyväkroppaisen päällä, mun päällä kaikki näyttää yhtä huonolta. Syynä varmaan lyhyys, tasapaksu kehon malli ja monet asentovirheet.

Sinänsä tää on vapauttavaa kun ei tarvitse edes kuvitella että uusien vaatteiden osto muuttais asiaa, säästyypähän nekin rahat!

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis tyytymätän painoosi? No... sitten keskityt laihduttamiseen? Minusta jo muutaman kilon ero tuntuu ja näkyy vartalossa. Ymmärrän, että et pidä Twiggy tyypeistä mutta kun et selvästi ole tyytyväinen omaan kokoosi, niin ajattelin, että ehkä kuitenkin haluaisit olla muutaman kilon pienempi?

Vierailija
22/26 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Mutta vaatteet ovat alkaneet istua päälle hieman paremmin kun aloitin säännöllisen uimisen. Paino ei ole tippunut mutta olen kiinteytynyt. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas näytän paremmalta mitkä vaan vaatteet päällä kuin alasti. Näin totesi jo ex-mieheni. Kivasti sanottu, ja houkuttelee estottomaan seksielämään.

Vaikka tottahan se on. Silloin olin tosin vielä nuori ja hoikka, muuta silti noin, jee jee.

Vierailija
24/26 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vaan muutama vaatekappale jotka näyttää hyvältä. Muu ei oikein istu.. Käytän sitten vaan noita samoja vuodesta toiseen lähes. Joitain olen ostanut kaksin kappalein, ettei nuhjaannu niin nopeaa

Vierailija
25/26 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä sillä on? tai no, ei kannata ainakaan elämää rakentaa ulkonäkökeskeiseksi, jos pitää paikkansa. Ei kaikki muutkaan näytä näteiltä millään keinolla.

No mitä väliä sillä on miltä muut näyttää? Hekin saa tietysti ihan itse päättää minkälaisissa nahoissaan viihtyy ja haluaa olla. Miksi sitä ei saisi haluta näyttää ihan vaan itsensä vuoksi itseltään oudon ja muodottoman möhköfantin sijaan jonka päälle ei mikään vaate istu kivasti? 

Onko nykyään vain yksi maku sallittu?

Vierailija
26/26 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Mutta vaatteet ovat alkaneet istua päälle hieman paremmin kun aloitin säännöllisen uimisen. Paino ei ole tippunut mutta olen kiinteytynyt. 

Kiinteytyminen jeesaa kummasti ja etenkin jos/kun kiinteytyy keskivartalosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä