Onko muita, jotka eivät ole koskaan käyneet festareilla?
Itse en ole koskaan käynyt festareilla. Baarissa olen elämäni aikana käynyt kerran. Varsinaisessa yökerhossa en ole koskaan käynyt. Tunnen oloni noissa paikoissa ahdistuneeksi ja masentuneeksi. Liikaa normaaleja ihmisiä minun makuuni. Itse käyn lentonäytöksissa, fly-in tapahtumissa, it-alan messuilla Saksassa yms.
Näissä on enemmän oman viiteryhmän ihmisiä. Itse olen hyvätuloinen it-alan asiantuntija.
M37
Kommentit (35)
Vähän aina huvittaa nämä ketjut, missä festareilla koskaan käymättömät ovat kovasti tietävinään millaista on festareilla ja millaista porukkaa siellä käy! On siinä kyllä jonkin verran eroa, käykö kymmenien tuhansien kävijöiden festareilla missä pääesiintyjinä Sanni ja JVG vai muutaman kymmenen tai sadan hengen pienillä festareilla joissa jotain marginaalista alakulttuurimusiikkia. Tapahtumia on joka lähtöön ja väittäisin että on kävijöitäkin. Hieman ylimielistä on leimata jokainen festareilla kävijä tavismassaksi johon ei tietenkään itse kuulu.
En ole koskaan käynyt festareilla. Nuorempana, kun olisi voinut olla kiinnostunut, ei oikein ollut sellaiseen rahaa. Vanhempana, kun rahaa olisi ollut, en tuntenut enää bändejä ja musiikista oli tullut huonoa.
Yksittäisissä esiintymisissä olen käynyt. Juice, Eput ja Sielun veljet tuli nähtyä livenä.
Baareissa ja yökerhoissa en ole käynyt varmaan 20 vuoteen, enkä aiemminkaan käynyt usein. En tykännyt, kun vaatteet haisivat tupakalta seuraavana päivänä ja noissa oli niin meluisaa, ettei keskustelusta tullut mitään.
M55
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan käynyt festareilla. Nuorempana, kun olisi voinut olla kiinnostunut, ei oikein ollut sellaiseen rahaa. Vanhempana, kun rahaa olisi ollut, en tuntenut enää bändejä ja musiikista oli tullut huonoa.
Yksittäisissä esiintymisissä olen käynyt. Juice, Eput ja Sielun veljet tuli nähtyä livenä.
Baareissa ja yökerhoissa en ole käynyt varmaan 20 vuoteen, enkä aiemminkaan käynyt usein. En tykännyt, kun vaatteet haisivat tupakalta seuraavana päivänä ja noissa oli niin meluisaa, ettei keskustelusta tullut mitään.
M55
Tuli tuplana, kun eka pääsikin läpi vaikka näytti kadonneen bittiavaruuteen.
Oon käyny pari kolme kertaa joskus nuorena. Mua jotenkin ahdistaa kaikki paikat, joissa on paljon ihmisiä. Siksi en viihdy yhtään festareilla. Tunnen olevani ihan outolintu, kun tuntuu että suurin osa samanikäistä (oon 41 v) tykkää edelleen käydä festeillä ja käy niitä monet kesässä (ruis/iskelmä/mikä nyt ketäkin kiinnostaa). Myös oma mies käy helposti viidet festarit kesässä, osa näistä ulkomailla. Mä en tykkää metelistä enkä juo alkoholia. Mulle pitäis oikeasti maksaa että lähtisin yhtään mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
En ole käynyt. Olen normaaliihminen.
Ole normaaliihminen ne me festarilaiset voimme olla normaaleja ihmisiä.
En ole, enkä koskaan tulekkaan.
N.20
Ei sulta vieläkään olla poissuljettu festarit.
Kannattaa kokeilla ennen kuin tuomitsee kaikki vastaavanlaiset tapahtumat.
Olen käynyt muutaman kerran nuorempana. Ei jotenkin kiinnosta. Porukka on yleensä kännissä ja ruoka pahaa. Eikä ne liputkaan ole ilmaisia eikä tietysti tarvitsekaan olla. Konseptina vaan vähän niin kuin asuntomessut. Ei nappaa.
En oo, ja oon suuri musiikin ystävä. Hevari, joka kuuntelee muutakin kuin heviä.
Olisi se joskus ollut kiva ekä päästä "omiensa" pariin jonnekin metallifestareille heilumaan, mutta en vaan oo saanut mennyksi, eikä se niin paljon ole kiinnostanut. Ihmispaljous ei kiehdo, mutta tavallaan olis se kiva näin keski-ikäsenäkin tarkkailla jostain reunalta sitä menoa ja naureskell nuorisoa. En tiä. No tuskin tulee mentyä vabhanakaan, kun en nuorena ja vetreenäkään mennyt. Olisi liian epävarmaa, löytyiskö mistään paikkaa istua, en jaksa kauaa seisoa tai kävellä, oon sairas ja lihava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan käynyt. Voisin mennä, jos olisi istumapaikka ja hyvä vessa.
Yökerhoissakaan en tykkää käydä, mutta tykkäisin tanssia. Väljässä tilassa, hyvää musiikkia.
N53Et ole käynyt 80-tai 90-luvulla?
En usko.
N54En käynyt.
Suurin osa ihmisistä ei ole käynyt festareilla, ja suurin osa ihmisistä ei harrasta ravintoloissa käyntiä.
En ole ikinä käynyt festareilla. Nuorempana ei ollut niihin oikein rahaa. Vanhempana, kun rahaa olisi ollut, en tuntenut enää bändejä ja musiikista oli tullut todella huonoa.
Jossain yksittäisissä esiintymissä olen käynyt. Juice, Eput ja Sielun veljet tuli nähtyä livenä.
Baareissa ja yökerhoissa en ole käynyt varmaan 20 vuoteen, enkä sitä ennenkään käynyt usein.
M55