Onko muita, jotka eivät ole koskaan käyneet festareilla?
Itse en ole koskaan käynyt festareilla. Baarissa olen elämäni aikana käynyt kerran. Varsinaisessa yökerhossa en ole koskaan käynyt. Tunnen oloni noissa paikoissa ahdistuneeksi ja masentuneeksi. Liikaa normaaleja ihmisiä minun makuuni. Itse käyn lentonäytöksissa, fly-in tapahtumissa, it-alan messuilla Saksassa yms.
Näissä on enemmän oman viiteryhmän ihmisiä. Itse olen hyvätuloinen it-alan asiantuntija.
M37
Kommentit (35)
En ole koskaan käynyt. Voisin mennä, jos olisi istumapaikka ja hyvä vessa.
Yökerhoissakaan en tykkää käydä, mutta tykkäisin tanssia. Väljässä tilassa, hyvää musiikkia.
N53
Omat lapseni ovat varmasti vähemmän juhlineita kuin itse olen, mutta kyllä hekin ovat väkisinkin käyneet baarissa jo 18 täytessään. Saati nyt yliopistossa, opiskelijajuhlia riittää. Ei silti itse tarvitse juopotella. Jotkut festarit on käyty jo alaikäisenä.
Vierailija kirjoitti:
Yökerhoissakaan en tykkää käydä, mutta tykkäisin tanssia. Väljässä tilassa, hyvää musiikkia.
N53
Et ole käynyt 80-tai 90-luvulla?
En usko.
N54
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N53Et ole käynyt 80-tai 90-luvulla?
En usko.
N54
En käynyt.
Minäkään en ole käynyt. Ihmismassat ja haisevat bajamajat vaan ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko.
N54En käynyt.
Et käynyt festareilla etkä baareissa tai yökerhoissa? Et tanssiravintoloissa?
M46 kirjoitti:
Minäkään en ole käynyt. Ihmismassat ja haisevat bajamajat vaan ei kiinnosta.
Viimeksi festareilla oli bajsmajoissa vesivessa. Ei hajua. Ei mitään säiliötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko.
N54En käynyt.
Et käynyt festareilla etkä baareissa tai yökerhoissa? Et tanssiravintoloissa?
En ole koskaan käynyt festareilla. Sitähän tässä kysyttiin.
Olen käynyt yökerhoissa, mutta en varmaan yli kymmentä kertaa elämässäni.
Baareissa käyn silloin tällöin, mutta vain miehen kanssa yhdessä.
Mikä on tanssiravintola? Jos rymy-eetu, niin olen käynyt muutaman kerran. Lavalla olen ollut kahdesti elämässäni.
Festarit, baarit ja yökerhot ovat paikkoja, joihin harva ehkä haluaa mennä juuri niiden itsensä takia, mutta niihin on kiva mennä kavereiden kanssa seurustelemaan ja pitämään hauskaa. Samalla voi nähdä jonkun bändin, josta pitää.
Jos sinulla ei kaveriporukka ns.vedä näihin mukaan, et ole varmasti jäänyt mistään suuresta paitsi. Jokainen viettää vapaa-aikaansa, kuten itse haluaa ja mihin luontaisesti tulee kavereiden kanssa mentyä.
Kahdesti ja kolmatta kertaa ei tarvinnut enää kokeilla. Aivan järkky se ryysis ja meteli.
Minäkään en ole koskaan käynyt missään. Ihmiset eivät kuulu viiteryhmääni.
Bändi painotteiset festarit ovat makuuni ja niissä olen käynyt. Baareista minäkään en pidä tai ei ainaskaan miellyttäviä kertoja ole ollut itselläni, kun muutaman kerran niissä olen käynyt.
Mä en noissa ap:n mainitsemissa tapahtumissa ole ikinä ollut. Lentonäytökset ainaskin kuulostaa hienolta tapahtumalta.
M29
En ole käynyt. Minun nuoruudessani festareilla kävivät vain pitkätukkahipit.
Hyvin tiivistetty: Liikaa normaaleja ihmisiä minun makuuni. Olen itse siis aiemmin käynyt festareilla, mutta tuo ajatus on saanut minut välttelemään niitä.
Kävin kerran ja näin teinien orgyn puskassa. Se oli viimeinen kerta kun kävin missään muualla paitsi lapsiperhe jutuissa.. ja kyllä vaimoni on aasialainen eikä mikään liberaali lutherilainen tönttö.
En ole käynyt festareilla, kun kavereilla on ollut ihan eri musamaku ja yksin on ollut korkea kynnys lähteä. N48
Vierailija kirjoitti:
En ole käynyt. Olen normaaliihminen.
Paitsi että pidät itseäsi selkeästi erikoisena lumihiutaleena kun olet "normaaliihminen" joka ei käy festareilla.
Minäkään en ole koskaan käynyt festareilla. Enkä aiokaan käydä :D Keikoilla, konserteissa, baareissa ja yökerhoissa olen sitten käynyt senkin edestä
N31
Voi sinua.
N54