Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Anoppi ostaa lahjat oman makunsa mukaan

Vierailija
15.08.2022 |

Siis esim. pussilakanoita, kodin pieniä juttuja kuten valaisimia, astioita jne. Hän valitsee aina ne oman makunsa mukaan, vaikka tietää kyllä millaisista me tykätään. Näitä paketteja tulee lähinnä jouluisin erittäin runsaasti ja sitten on "pakko" käyttää niitä pussilakanoita joiden värit ja kuviot ei miellytä omaa silmää.

Ja joo tiedän, että joku tulee kommentoimaan, että olen kiittämätön, koska kyse on lahjoista tai että voihan ne myydä. Kyllä sen Pentikin lampun on oltava näkyvillä, kun anoppi tulee kylään...

Ihmettelen niin suuresti, kun tietää millaisista väreistä ja jutuista meillä tykätään, niin ostaa lahjat aina kuin itselle ostaisi. Itse ainakin pyrin asettumaan lahjan saajan asemaan, kun olen lahjaostoksilla!

Yksi esimerkki vielä on kosmetiikka. Tietää, että en tykkää voimakkaasti hajustetuista tuotteista, niin silti aina paketista paljastuu se karmean hajuinen suihkusaippua, jonka haju varmaan leijailee koko naapurustoon heti kun korkin avaa.

Kiitos kun sain avautua. Onko muilla samanlaisia kokemuksia?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei. Itse en ole mitenkään tarkka siitä millaisia pussilakanoita käytämme mutta ymmärrän apn tuskan. Itse koetan kanssa ostaa sen saajan mukaan lahjat eikä oman maun mukaan mutta se on vaikeaa kun minusta tuntuu etten keksi mitään varmasti sopivaa lahjaa muille.

Vaihtoehtoja mitä voisi kokeilla

- Voitko mitenkään vinkata ennen joulua että nämä tietyt pussilakanat on ihanat eli ostaisiko sitä mitä tietää haluttavan

- voiko mies kertoa äidilleen suoraan mitä toivoisitte lahjaksi

- voitteko ehdottaa että aikuisille ei ostettaisi lahjoja ollenkaan

- kestä ja käytä

- myy epämieluisat lahjat ja kerro se jos anoppi ihmettelee missä Pentikin lamppu on. Kerrot vaan ettei löytynyt sopivaa paikkaa sille niin myit ja ostit tilalle tuon lampun tuossa seinällä jne

- osta anopille sinulle mieluisa lahja. Ehkä anoppi ei tykkää ja antaa lahjan sinulle ja tajuaa jotain

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla