Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei sinä vanhuksia halveksiva nuori?

Vierailija
15.08.2022 |

Mitä ajattelet siitä, että nuoruus on tosi lyhyt aika elämästä, paljon lyhyempi kuin keski-ikä, jota kohti olet menossa kovaa vauhtia?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole vanhuksia halveksiva, enkä oikeastaan tunne ketään vanhuksia halveksivaa. 

Mutta minulla oli työkaveri, joka kertoi kokevansa vanhusten kanssa todella suurta epävarmuutta, koska hänen mummonsa olivat olleet todella ilkeitä heitä lapsenlapsia kohtaan. Tuo oli itselleni vähän järkytyskin, kun itsellä on ollut todella ihanat isovanhemmat. Jotenkin sitä tyhmästi ajattelin, että kaikki isovanhemmat on kivoja lapsenlapsille ( vaikka eihän kaikki vanhemmatkaan ole)

Vierailija
2/3 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä minä olen. Haluatko kysyä jotain, kääkkä???????

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halveksi keski-ikäisiä ja odotankin sitä omalle kohdalleni. Vanhukset taas ovat kokemukseni mukaan ylimielisiä, äänekkäitä "minä minä" -ihmisiä, jotka odottavat olevansa kaiken kunnioituksen ja arvostuksen ansainneet pelkästään sillä, että ovat vanhoiksi sattuneet elämään.

Toisaalta tämä lienee jokin suurten ikäluokkien erityispiirre, kun omat ennen sotia syntyneet isovanhempani olivat aivan toisenlaisia kuin nämä nykyajan seitsenkymppiset, jotka lähinnä pelottelevat ja komentelevat kanssaeläjiään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi