Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun seksi loppuu avioliitosta

Vierailija
15.08.2022 |

Mitä tehdä kun seksi loppuu? Vaimo ei tee aloitetta koskaan. Jos sattuu käymään niin että saa niin makaa kuin lahna. Olen miettinyt että onko mitään järkeä enään koko hommassa. On vaikeaa elää avioliitossa kun toista kiinnostaa puhelin enemmän kuin yhdessä olo.

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi pojat, mua kyllä panettais jos mies edes vähän viittis vaivautua! Kosketa, purista ja suutele! Ihan ilmaisia asioita kaikki. Kumma juttu, kun nainen löytää eron jälkeen seksuaalisuutensa jälleen kerran. Vanha mies piti itsestään selvyytenä, mutta onneksi uusi mies ei.

Kyllä siihen kaksi tarvitaan. Vaikka kuinka tekisi mieli kaataa kaikki toisen niskaan.

Toitko millään tavalla halusi esille?

Vai odotitko vain miehen tekevän jotain?

Kyllähän etanolin juominen liuottaa seksihalut varmasti. Oletko kuullut sellaisesta kuin alkoholismi?

Olen.

Kuinka kauan tuota juoppoa katselit?

Vierailija
62/76 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi pojat, mua kyllä panettais jos mies edes vähän viittis vaivautua! Kosketa, purista ja suutele! Ihan ilmaisia asioita kaikki. Kumma juttu, kun nainen löytää eron jälkeen seksuaalisuutensa jälleen kerran. Vanha mies piti itsestään selvyytenä, mutta onneksi uusi mies ei.

Kyllä siihen kaksi tarvitaan. Vaikka kuinka tekisi mieli kaataa kaikki toisen niskaan.

Toitko millään tavalla halusi esille?

Vai odotitko vain miehen tekevän jotain?

Kyllähän etanolin juominen liuottaa seksihalut varmasti. Oletko kuullut sellaisesta kuin alkoholismi?

Olen.

Kuinka kauan tuota juoppoa katselit?

Minä puhun nyt itsestäni, raitistuneena ja parisuhteen juoneena alkoholistina.

M48, alkoholisti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä yksi vaimo! Ei huvita, koska kaikki kotityöt saa tehdä yksin. Ei minun mieheni huomioi myöskään arjessa enää mitenkään. En kuule kehuja, kauniita sanoja eikä romanttisia eleitä tule. Alkuun olikin kuumaa, mutta ei enää. Mies muuttui itse ja pitää itsestään selvyytenä.

Teetkö itse muutakuin kotitöitä, äitiyttä tai ehkä metailet kaikkien niiden asioiden kanssa joita pitäisi tehdä joka menee seksin edelle?

Vierailija
64/76 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyntityö alkaa siitä ,kun asiakas kieltäytyy.Näin se on monesti avioliitossakin

Vierailija
65/76 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myyntityö alkaa siitä ,kun asiakas kieltäytyy.Näin se on monesti avioliitossakin

Näkisin että tässä tilanteessa se asiakas ei ole tyytyväinen hankintaansa, mutta palautusaika on jo kulunut umpeen. Tämä voisi olla takuu asia jos vika ei johdu käyttövirheestä.

Vierailija
66/76 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näkisin että tässä tilanteessa se asiakas ei ole tyytyväinen hankintaansa, mutta palautusaika on jo kulunut umpeen. Tämä voisi olla takuu asia jos vika ei johdu käyttövirheestä.

Dippainssi taas nokkelana.

Vierailija
67/76 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Dippainssi taas nokkelana.

Ei ei ja ei.

Kyseessä selvästi kaupanalan henkilö.

Vierailija
68/76 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näkisin että tässä tilanteessa se asiakas ei ole tyytyväinen hankintaansa, mutta palautusaika on jo kulunut umpeen. Tämä voisi olla takuu asia jos vika ei johdu käyttövirheestä.[/

Jospa käyttöohjeetkin olivat kovasti puutteellisia. Ehkä olisi tarvinnut

tuote-esittelyä ja käyttöopastusta .

Asiakas tulee saada hyväntuuliseksi.

Vierailija
69/76 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ukko katsoa peiliin.sieltä se vastaus löytyy.

Vierailija
70/76 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole järkeä ei. Itse erosin ja olen tyytyväinen näin. Onpahan ainakin runkkausrauha, vaikka uutta vakikumppania en ole löytänyt.

-Tästähän se oleellinen vastaus löytyykin, ja ei ihme ettei uutta kumppania löydy. Naiset ei voi sietää ruuturunkkareita.

Vierailija
71/76 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole järkeä ei. Itse erosin ja olen tyytyväinen näin. Onpahan ainakin runkkausrauha, vaikka uutta vakikumppania en ole löytänyt.

-Tästähän se oleellinen vastaus löytyykin, ja ei ihme ettei uutta kumppania löydy. Naiset ei voi sietää ruuturunkkareita.

Nyt on jo metatason vammailut päällä.

Vierailija
72/76 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen sijaan naiset rakastavat masturbointia, kun se nostattaa naisten seksihaluja.

Vierailija
73/76 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ukko katsoa peiliin.sieltä se vastaus löytyy.

Katoppas. Mielenterveyspotilas saapui meitä taas valistamaan.

Onko teillä kotonakin vika miehessä?

Vierailija
74/76 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten vastine kommentointiin on pelkkää haukkumista. Niinhän se on että kun ei pysty perustella eikö ole vastausta niin sitten raivotaan ja haukutaan.

Mikä siinä on vaikea tajuta että jatkuva ruuturunkkaus tekee miehestä todella vastenmielisen naisten mielestä?

Vierailija
75/76 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten vastine kommentointiin on pelkkää haukkumista. Niinhän se on että kun ei pysty perustella eikö ole vastausta niin sitten raivotaan ja haukutaan.

Mikä siinä on vaikea tajuta että jatkuva ruuturunkkaus tekee miehestä todella vastenmielisen naisten mielestä?

Mikä siinä on vaikea tajuta että jatkuva nalkutus tekee naisesta todella vastenmielisen miesten mielestä ja miehestä myös runkkarin?

Vierailija
76/76 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä asia korjaantui lähtemällä kävelemään. Vuosi meni "järjestellessä" asioita, nyt ihana nainen kainalossa ja normaali molempia tyydyttävä seksielämä. Vähän tulee rahallisesti takkiin mutta kannattaa maksaa omasta hyvinvoinnista.

En tajua miksi odottelin liian kauan liitossa jossa kerran kuussa peiton alla tapahtuu jotain.