Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen töiden välissä ja naisystävä ei suostu tulemaan yhtään vuokrassa vastaan

Vierailija
15.08.2022 |

Olen ollut töiden välillä kun korona pandemia vei työt...Olen edelleen maksanut sen mitä pystyn eli 10-20% kuukausittain vuokrasta kun etsin vielä töitä. Nyt "On saanut tarpeekseen" ja vaatii että osallistun 50% joka tarkoittaisi käytännössä kaiken oman harrastustoimminan lopettamista ja sosiaalisten suhteiden ylläpitämisen lakkauttamista. Olen käynyt haastatteluissa mutta ei vain ole napannut ja hommia löytynyt vielä kovasta etsinnästä huolimatta. Käännynkin nyt teidän naisten puoleen, en ole mitenkään kohtuuton enhän ja miten puhun hänelle järkeä? Kuvittelen, että jos tilanne olisi toisinpäin tietenkin tukisin rakastani vaikeana aikana ja antaisin tiettyjä myönnytyksiä.

M27

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ilmeisesti naisten mielestä sika, joka pitää heti jättää.

Vierailija
22/52 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa, ettei naisen kannata tosiaankaan tulla yhtään vastaan rahallisesti. Parin vuoden asumisen kustantaminen on miehelle "ei yhtään mitään". Kiittämättömyyden saa vain palkakseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä se potsi pihalle.

Vierailija
24/52 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaa, ettei naisen kannata tosiaankaan tulla yhtään vastaan rahallisesti. Parin vuoden asumisen kustantaminen on miehelle "ei yhtään mitään". Kiittämättömyyden saa vain palkakseen.

Saahan tuo nuorta runkoa vastineeksi.

Vierailija
25/52 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi maksanut senttiäkään. 

Vierailija
26/52 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että "töiden välissä".

Vierailija
27/52 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saahan tuo nuorta runkoa vastineeksi.

Saisi edes. Siinäkin mennään oma etu edellä.

Vierailija
28/52 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äsken sä vinguit kuinka lasten ei tarttisi syödä joka päivä ja nyt sä vikiset vuokrasta. Jännää pännää ootella mitä seuraavaksi.

Vierailija
29/52 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hetkinen. Sosiaalinen piirisi on ainoastaan maksullisessa harrastuksessa? Eivät he ole sinun kavereitasi. He ovat harrastuskavereita, koska ilmeisesti ette muuten ole yhteyksissä.

Ikävä kyllä eivät he varmaan edes välitä, jos et tule paikalle. Paitsi tietenkin, jos sinua tarvitaan. Siltikin he välittävät sinusta vain harrastuksen takia.

Vierailija
30/52 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim.600€ vuokrasta maksat 10% eli 60€??

Vierailija
31/52 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli sinun kaverit on sinun kanssa vain siksi, että sinulla on rahaa. Ilmeisesti maksat heidän menoja, koska rahasi menevät heihin.

Tarkoitin lähinnä jos suunnitellaan yhteistä vaikka baari-iltaa niin tottakai maksan omat juomani.. Sama harrastukset, en odota että kaverit maksavat ne minulle. Tätä tarkoitin kun sanoin että sosiaalinen elämä kärsisi, olisi jäätävä pois melkein kaikista menoista. 

AP

Vierailija
32/52 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä niin. Minä työttömänä maksan asumiskulut ja suurimman osan ruokamenoista. Mies joskus ostaa ruokaa 5-10€.

T. Nainen

Nyt pitäisi empatian ja sympatian säteillä?

Vierailija
33/52 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole töiden välissä vaan työtön. Töiden välissä olet silloin, jos uusi työpaikka on jo tiedossa, mutta jonkun aikaa menee, että uusi työ alkaa.

Alkoi myös naurattaa tämä ilmaisu. Töiden välissä, kun pandemiaa on kestänyt kohta kolme vuotta. Työtön ap on ja ihan oikein puolisolta laittaa stoppi hommalla. Hanki töitä tai karsi menoista.

Vierailija
34/52 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sinun kaverit on sinun kanssa vain siksi, että sinulla on rahaa. Ilmeisesti maksat heidän menoja, koska rahasi menevät heihin.

Tarkoitin lähinnä jos suunnitellaan yhteistä vaikka baari-iltaa niin tottakai maksan omat juomani.. Sama harrastukset, en odota että kaverit maksavat ne minulle. Tätä tarkoitin kun sanoin että sosiaalinen elämä kärsisi, olisi jäätävä pois melkein kaikista menoista. 

AP

Vau! Että ihan maksat omat juomasi. Muuta omaan kotiin ja katso sen jälkeen, miltä elämä näyttää. Ehkä alkaisi se työntekokin taas maistumaan.

Vierailija
35/52 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

20 olen vuotta maksanut kämpän ja laskut sekä valtosan kaikista muista menoista.

-Mies 55v

Ja miten tämä liittyy ap:n tilanteeseen? Ei taida sinun kämpän maksut hirveästi lohduttaa ap:n puolisoa.

Vierailija
36/52 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Vau! Että ihan maksat omat juomasi. Muuta omaan kotiin ja katso sen jälkeen, miltä elämä näyttää. Ehkä alkaisi se työntekokin taas maistumaan.

Juomat olivat esimerkki. Kyseessä voisi myös olla keikkalippu tai ottelulippu jalkapallomatsiin. Kyllä se kaverisuhteiden ylläpito maksaa.Naisystävä on tosiaan koti hiiri eikä usein halua mukaan tai käy itse missään, niin rahaa ja hyvin säästöön.

AP

Vierailija
37/52 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Siis sulla on varaa käydä baarissa, mutta et pysty maksamaan omaa osuuttasi vuokrasta?! Kamalintahan tässä on, että tällaisia luusereita oikeasti on olemassa.

Vierailija
38/52 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko naisystävälläsi ylimääräistä rahaa maksaa tuo sinun osuus, vai joutuuko hän sen vuoksi karsinaan omia menojaan ja ystävien näkemistä?

Hän ei itse juuri harrasta, aika pitkälti koti hiiri. Katselee leffoja ja sarjoja.

AP

Ei tietenkään harrasta, kun hänellä ei riitä rahat siihen.

Vierailija
39/52 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommonen luuseri, joka ei maksa asumisesta ja laittaa naisensa maksamaan, pitäisi hakata.

Vierailija
40/52 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostatko edes ruokia, mutta vaadit arkenakin kalliita ruokia ja niistäkin syöt 2/3, koska kyllähän harrastaminen vaatii energiaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän