Olen töiden välissä ja naisystävä ei suostu tulemaan yhtään vuokrassa vastaan
Olen ollut töiden välillä kun korona pandemia vei työt...Olen edelleen maksanut sen mitä pystyn eli 10-20% kuukausittain vuokrasta kun etsin vielä töitä. Nyt "On saanut tarpeekseen" ja vaatii että osallistun 50% joka tarkoittaisi käytännössä kaiken oman harrastustoimminan lopettamista ja sosiaalisten suhteiden ylläpitämisen lakkauttamista. Olen käynyt haastatteluissa mutta ei vain ole napannut ja hommia löytynyt vielä kovasta etsinnästä huolimatta. Käännynkin nyt teidän naisten puoleen, en ole mitenkään kohtuuton enhän ja miten puhun hänelle järkeä? Kuvittelen, että jos tilanne olisi toisinpäin tietenkin tukisin rakastani vaikeana aikana ja antaisin tiettyjä myönnytyksiä.
M27
Kommentit (52)
Aloittajaluuseri ei ole töiden välissä, vaan työtön. Jos on varaa baarissa käydä, on varaa myös maksaa vuokraa. Ihme nynny jätkä.
Mutta kun kaverit! Onhan se nyt tärkeämpää pitää ryyppyiltoja kuin vuokra maksaa.
Tuliko ekaa kertaa todellisuus vastaan? Pappa betalar on tainnut aiemmin olla, nyt vaan siirrytty kukkarolta toiselle.
Mäkin oon töiden välissä, kun irtisanouduin. Eka oli 3kk karenssi ja sit ehdinkin saada 8kk ajalta ansiosidonnaista. Nyt meni tulot nolliin, kun siirryin opiskelijaksi. Ehkä vuoden tai kahden vuoden opintojen jälkeen ois saumaa saada työpaikka.
Yhteiset rahat meillä on, mutta omalta osaltani yritän elellä säästeliäästi, kun en itse tienaa.
Ja nyt alkoi alanuolitus, kun älysi, että on totaalisen väärässä 😂.
Vierailija kirjoitti:
Mäkin oon töiden välissä, kun irtisanouduin. Eka oli 3kk karenssi ja sit ehdinkin saada 8kk ajalta ansiosidonnaista. Nyt meni tulot nolliin, kun siirryin opiskelijaksi. Ehkä vuoden tai kahden vuoden opintojen jälkeen ois saumaa saada työpaikka.
Yhteiset rahat meillä on, mutta omalta osaltani yritän elellä säästeliäästi, kun en itse tienaa.
Sinulla on eri tilanne, olet siirtymässä opiskelijaksi. Ap harrastaa, käy baareissa ja viettää kivaa elämää toisen siivellä eikä näköjään edes yritä muuttaa omaa tilannettaan.
lakkaa luuseroimasta ja mee vaikka sossunluukulle en kehtais vaikka mielelläni elättäisinkin.
Ei palannut aloittaja asiaan, kun kyseltiin kotitöistä ja uudelleen koulutuksista, saatikka miten avovaimolle jää omat rahansa käyttöön...
Vierailija kirjoitti:
Ei palannut aloittaja asiaan, kun kyseltiin kotitöistä ja uudelleen koulutuksista, saatikka miten avovaimolle jää omat rahansa käyttöön...
Sanoihan hän, ettei avovaimo tarvitse rahaa, kun on kotihiiri.
Maksat puolet asumiskuluista tai muuttakaa erilleen, niin saat asumistukea ja tyttöystäväsi hoitaa oman vuokransa. Ei se ole sen kummempaa, toisen pitkä työttömyys aiheuttaa niin suuren eriarvoisuuden että se tulee kuitenkin jossain vaiheessa rasittamaan parisuhdetta.