Onko noin 15-20 e operaattorimaksu kuukaudessa halpa?
Meillä on iänikuinen liittymä joka maksaa tuon verran eli käyttö mukana (puhelut ja txt). Soittelen harvoin ja käytän whatsappia. Netti kuuluu tohon myös. En ole perillä uusien liittymien maksuista joten kysyn täältä.
Kommentit (8)
On halpa. Netti tuskin on kovin nopea, mutta jos sinulle riittää niin hyvä. Minulla maksu on 31.99.
Ei ole halpa, mutta taitaa olla se yleinen hintataso tänäpäivänä. Halvin liittymä taitaa olla MOI:lla joka maksaa 6€.
Vierailija kirjoitti:
On halpa. Netti tuskin on kovin nopea, mutta jos sinulle riittää niin hyvä. Minulla maksu on 31.99.
Ei se mikään älyttömän hidas ole. Käytän taloyhtiön wifiä joten harvoin nettiä puhelimesta.
Ite totesin maksavani turhasta kun soittelen ehkä kerran kuussa ja käytän nettiä puhelimella muuten kuin wifin kautta vain poikkeustapauksessa. Toistaiseksi 10e vuodessa prepaidiin on toiminut ihan hyvin. Nettikin on tarvittaessa käytössä, mutta maksaa 1e/vuorokausi (tai 1c/MB 100 megaan asti, hyvällä chattiohjelmalla siirtyy nykyäänkin yllättävän vähän dataa). Onhan tämä aika spartalainen ratkaisu, sitä en kiellä.
Mulla on 50m 4g, jossa myös puhelin, mutta sen taksoja en tiedä kun en käytä. Maksan nykyään tuosta 7e/kk kun vielä vuosi sitten maksoin vain 5e/kk. Telia ei suostunut pitämään vanhaa hintaa uudessa sopimuksessa!
Vierailija kirjoitti:
Mitä muilla maksaa?
Kaksi liittymää löytyy ja 18.90€ muistaakseni/liittymä. Lopetan kohta toisen liittymän kun kaikki hinnat nousee, siis sähkö ruoka asuminen yms. kallistuu ja etsin suht toimivan ja halvan uuden liittymä.
On edullinen.