Nainen 169 cm ja 88 kg ja juuri sopiva
Pidän itsestäni tällaisena. Olen sopivan kokoinen ja viehättävän näköinen. Terveydenhoitajan mukaan minun tulisi pudottaa painoa, mutta en halua laihtua enkä lihoa. Annetaan kaikille rauha olla sen näköisiä kuin itse haluavat.
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Aloittajaa neljä senttiä pidempi ja 21 kiloa kevyempi. Lienee sanomattakin selvää että olen itseeni tyytyväinen.
Hienoa, että olet tyytyväinen itseesi ja sanot sen!
Sanomattakin selvää se ei todellakaan ole. Tunnen monia naisia, jotka valitettavasti inhoavat ja häpeävät omaa kehoaan, eikä siinä ole kysymyksessä painoindeksit.
Mä olen ihan oikea nainen ja painan 55kg. Mitä sairasta tässä on?
Et selvästikään ole kun täällä juuri kerrottiin että "oikea nainen" kulkee tavarahissillä.
Tuossa on 50 kiloa liikaa painoa tuon pituiselle naiselle
Miten jaksatte tätä päivästä toiseen.. Huohhhh.. 😵😩
Vierailija kirjoitti:
Se on hienoa että pidät ittestäs. Muista kuitenki, että vaikka rasvakudos olis jakautunut esteettisesti, ylipainolla on terveysvaikutuksia.
Estettisyys mainittu. Niinkuin estettisyys ja painoindeksi olisi jollain tavalla sidottu toisiinsa. Läskivihaa.
Mä oon ollut saman kokoinen enkä huomaa olossani tai voinnissani mitään eroa nykyiseen, vaikka nyt painan 25 kg vähemmän. Käytän aika pitkälle samoja vaatteitakin. Myös tuolloin joogasin, juoksin ja tanssin. Jaksoin ihan samoin kuin nykyäänkin ja olin ihan yhtä notkea. Verenpaine ja kolesteroliarvot olivat hyvät ja ovat edelleenkin. Lisäksi olin juuri tuossa koossa, kun löysin elämäni ihanimman parisuhteen, joka toki jatkuu vieläkin. En näe itseäni millään tavalla arvokkaampana tai parempana nyt kuin silloin.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon ollut saman kokoinen enkä huomaa olossani tai voinnissani mitään eroa nykyiseen, vaikka nyt painan 25 kg vähemmän. Käytän aika pitkälle samoja vaatteitakin. Myös tuolloin joogasin, juoksin ja tanssin. Jaksoin ihan samoin kuin nykyäänkin ja olin ihan yhtä notkea. Verenpaine ja kolesteroliarvot olivat hyvät ja ovat edelleenkin. Lisäksi olin juuri tuossa koossa, kun löysin elämäni ihanimman parisuhteen, joka toki jatkuu vieläkin. En näe itseäni millään tavalla arvokkaampana tai parempana nyt kuin silloin.
Kun on hyvä itsetunto, ei vihaa itseään ja sitä kautta muita.
Komppaan terveydenhoitajaasi koska olet merkittävästi ylipainoinen ja laihduttaa tulisi n. 18 kiloa.
Olen 168/57. Ilmeisesti en ole nainen kun 3kg uupuu 60 kilosta 😄 mikähän minä sitten olen?
Tuossa pituudessa normaalipaino on maksimissaan noin 70 kiloa.
Huh. Olen 20 kiloa laihempi ja sentin pidempi, ja mielestäni tuostakin voisi muutaman kilon ottaa pois.
Vierailija kirjoitti:
Olen 168/57. Ilmeisesti en ole nainen kun 3kg uupuu 60 kilosta 😄 mikähän minä sitten olen?
Tyttölapsi.
Tulet maksamaan yhteiskunnalle paljon rahaa
Kiva jos olet sinut itsesi kanssa, mutta sanoja "juuri sopiva" ei voi noin läskistä ihmisestä käyttää. Sori nyt vaan.
Vierailija kirjoitti:
Huh. Olen 20 kiloa laihempi ja sentin pidempi, ja mielestäni tuostakin voisi muutaman kilon ottaa pois.
Miksi normaalipainoinen ei ole tyytyväinen painoonsa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyttölapsi.
Ainiin tietty iänkin voisi mainita. Mittarissa 31v ja ihan on tuo oma tytär (ja hänen veli) tuossa olemassa eli kyllä erotan tyttölapsen naisesta.
Kysymys kuuluu.. miksi edes vastaan trollille? 🤔 täytyy tästä lähteä viemään koira ulos. On niin hieno sääkin ulkona.
Veikkaan että tämä ketju poistuu tunnin sisään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on 33kg ylipainoa. Ootko ikinä kokeillut edes nostaa mitään 33 kg painoista? Sen verran sulla on ylipainoa.
Hyi, meinaat että aikuisen naisen tulisi painaa 55 kiloa?! Sairasta... Ehkä pikkutyttömalliset, mutta oikealle naiselle sopiva paino on 60-75 kg.
"Oikealle naiselle"? Ei nainen muutu vähemmän naiseksi jos on alle 60kg! Olen eri mutta aina pistää kyllä silmään tälläinen että jos yhdenlaista kroppaa kehutaan, niin toista tarvitsee haukkua. Kehopositiivisuus ei vissiin koske kaikkia sitten, vaan hoikkia on aina ok haukkua anorektikoiksi, pikkutytöiksi, pojan mallisiksi jne..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyttölapsi.
Vain läski avmamma pitää noita mittoja lapsen mittoina.
tanakka kondis