Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen 169 cm ja 88 kg ja juuri sopiva

Vierailija
15.08.2022 |

Pidän itsestäni tällaisena. Olen sopivan kokoinen ja viehättävän näköinen. Terveydenhoitajan mukaan minun tulisi pudottaa painoa, mutta en halua laihtua enkä lihoa. Annetaan kaikille rauha olla sen näköisiä kuin itse haluavat.

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla on 33kg ylipainoa. Ootko ikinä kokeillut edes nostaa mitään 33 kg painoista? Sen verran sulla on ylipainoa.

Hyi, meinaat että aikuisen naisen tulisi painaa 55 kiloa?! Sairasta... Ehkä pikkutyttömalliset, mutta oikealle naiselle sopiva paino on 60-75 kg.

Minä oon 40-vuotias nainen ja painan alle 55kg. Eikä ole aikomusta ruveta lihotuskuurille.

Vierailija
42/61 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on hienoa että pidät ittestäs. Muista kuitenki, että vaikka rasvakudos olis jakautunut esteettisesti, ylipainolla on terveysvaikutuksia.

Estettisyys mainittu. Niinkuin estettisyys ja painoindeksi olisi jollain tavalla sidottu toisiinsa. Läskivihaa.

No kyllähän ne ovat. Niin miehillä kuin naisilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ihan oikea nainen ja painan 55kg. Mitä sairasta tässä on?

Et selvästikään ole kun täällä juuri kerrottiin että "oikea nainen" kulkee tavarahissillä.

No mikä minä sitten olen?

Vierailija
44/61 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ihan oikea nainen ja painan 55kg. Mitä sairasta tässä on?

Et selvästikään ole kun täällä juuri kerrottiin että "oikea nainen" kulkee tavarahissillä.

No mikä minä sitten olen?

Normaali

Vierailija
45/61 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähintään 25kg pois niin hyvä.

Vierailija
46/61 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taitaa moni olla kateellinen ap:n mitoille ja asenteelle.

Vierailija
47/61 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo. Olen tuon mittainen ja aina olen ollut ok tyytyväinen itseeni. Olen nauttinut elämästä syömällä. Ei ole ollut syömishäiriöitä tai muita ongelmia vatsan kanssa.

Aina silloin tällöin saan myös huomiota miehiltä. Olen jopa kauniiksi mainittu.

Vierailija
48/61 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla on 33kg ylipainoa. Ootko ikinä kokeillut edes nostaa mitään 33 kg painoista? Sen verran sulla on ylipainoa.

Hyi, meinaat että aikuisen naisen tulisi painaa 55 kiloa?! Sairasta... Ehkä pikkutyttömalliset, mutta oikealle naiselle sopiva paino on 60-75 kg.

Tässäpä sitä kehopositiivisuutta.

Vierailija
49/61 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä avaus Ap! Olen 80kg 165cm ja maratoonari, juoksen siis juoksukisoja ja viikottain muutamankymmentä kilometria. Syön terveellisesri, en herkuttele, veriarvot kaikki priimaa ja hyvässä kunnossa.

Painan vaan ns liikaa normaaleihin mittareihin nöhden, vaikka urheilen ja liikun joka päivä. Vain 1 lepopäivä viikossa ja silloinkin joogaan.

Tän enempää ei voi urheilla ilman rasitusvammoja tässä iässä.

Mutta eiköhän taas joku tuntematon ala länkyttää että voisit vähän laihtua jospa kävisit 2 krt viikossa kävelyllä :)

Vierailija
50/61 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No joo. Olen tuon mittainen ja aina olen ollut ok tyytyväinen itseeni. Olen nauttinut elämästä syömällä. Ei ole ollut syömishäiriöitä tai muita ongelmia vatsan kanssa.

Elämästä syömällä nauttiminen on kyllä omanlaisensa syömishäiriö sekin.

Vierailija
51/61 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei kannata puhua painosta. Tulee paskaa niskaan.

Vierailija
52/61 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä avaus Ap! Olen 80kg 165cm ja maratoonari, juoksen siis juoksukisoja ja viikottain muutamankymmentä kilometria. Syön terveellisesri, en herkuttele, veriarvot kaikki priimaa ja hyvässä kunnossa.

Painan vaan ns liikaa normaaleihin mittareihin nöhden, vaikka urheilen ja liikun joka päivä. Vain 1 lepopäivä viikossa ja silloinkin joogaan.

Mutta eiköhän taas joku tuntematon ala länkyttää että voisit vähän laihtua jospa kävisit 2 krt viikossa kävelyllä :)

Painon normaalimittarit nyt ei sano yksilöstä lähes mitään. Mistäköhän tämä laihduttamisintoilu oikein tulee - laihduttaminen on epäterveellistä kun ihmiset kuihduttavat lihaksiaan. Jos on liikaa rasvakudosta niin painoa pitäisi ensin lisätä lihasmassaa lisäämällä, sen jälkeen liiallisen rasvan vähentäminen onnistuu lihaksia liikaa kuihduttamatta. Liikunnan lisääminen ja samanaikainen kalorivaje on pahasta.

Vierailija
53/61 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Satutko tietämään, mikä kehosi rasvaprosentti mahtaa olla? Onko se tavoitteessasi?

Vierailija
54/61 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämästä syömällä nauttiminen on kyllä omanlaisensa syömishäiriö sekin.

Ei ole. Ruoka on suuri nautinto. Juominen myös. Molemmat kohtuudella. Ei ole tarvinnut nirsoilla, kieltäytyä tai vaikkapa oksennella ruuan tähden. Taidan oikeasti olla onnekas. Niin monilla naisilla on väärä suhde ruokaan.

Vierailija
55/61 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keneltä se on pois, jos ap tuntee olonsa hyväksi?

Vierailija
56/61 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keneltä se on pois, jos ap tuntee olonsa hyväksi?

Ei tietenkään keneltäkään. Tämä on kai sitten semmoinen puoliprovokatiivinen keskustelunaloitus.

Vierailija
57/61 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, olen todella kateellinen, koska itsensä läskiksi syöminen on niin hankalaa. Läskinä oleminen on myös todella kadehtittavaa.

Vierailija
58/61 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, olen todella kateellinen, koska itsensä läskiksi syöminen on niin hankalaa. Läskinä oleminen on myös todella kadehtittavaa.

Ikävä kommentti.

Vierailija
59/61 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon yleensä samankokoinen kuin Ap ja tunnen itseni juuri sopivaksi. Tällä hetkellä kuumuus, lomasyöpöttely, ja menkat turvottaa niin paino huitelee 93-95 ja tunnenkin oloni isoksi. Kohta taas sopivissa mitoissa takaisin.

Vierailija
60/61 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen on oikea nainen vasta sitten kun on lihava? Ok.

Mummoni sanoi, että olen liian hoikka näyttääkseni naimisissa olevalta rouvalta. Siis ylimääräinen rasvako tekee rouvaksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi