Miten sais itestänsä irti pudottaa n.5 kiloa...
Kahdesti olen jo aloittanut kirjautumisen keventäjiinkin..mut aina sitä jänistää... Viimeisen vuoden aikana on päässy paino repsahtamaan eikä tosiaan olis ku tuo 5-7 kiloa karistettavana...mutta mutta. Miten pääsen alkuun?? Mistä se inspiraatio löytyy?? entä jos kaikki on turhaa ku on joulukin tulossa ja taas repsahan?? Oon sellaista tyyppiä et ei kannata antaa pikkusormea ku menee koko käsi... Nyt tsemppausta!
Kommentit (3)
Eka kerran elämässä alkanut paino kohota. On laihduttaminen vain näköjään tosi vaikeaa. Aletaanko kimppaan vaikka laihdutuspalstalla
Itselläni auttoi kun kaveri aloitti samaan aikaan. Yksin en olisi pystynyt, monta kertaa aloitin ja lopetin melkein heti. Auttaa kun on joku kenelle puhua, kummasti jaksaa kuunnella kun on itse samassa tilanteessa! Yhdessä on tsempattu toinen toistamme.
Aloin syömään painonvartijoiden pisteillä ja harrastamaan liikuntaa pari kertaa viikossa.
Paino lähti tippumaan kuin itsestään ja nyt on jo -9kg.
Olen nyt normaalipainoinen mutta ajattelin vielä pari kiloa pinnistää pois.
Apua on myös ollut vaatteista (=farkut) mitkä taas mahtuvat päälle, ihana tunne kun taas mahtuu vaatteisiin mitkä ovat olleet kaapin perällä ties kuinka pitkään.
Eli eilen ostin kaupasta nutriletin, ja sitä tässä syön pari viikkoa... Katsotaan sit, monta kiloa on lähtenyt, ja loppu sit tavallisella ruoalla.... Ajattele, että monilla on kymmeniä kiloja karistettavana, kyllä nyt jonkun 5 kg pystyy pudottamaan. Mulla auttaa jotkut farkut motivaatiossa, ärsyttää, kun kiristää, arghh. Mutta, tosiasia muuten on, että kun sitä ylipainoa ei ole, on laihduttaminen paljon vaikeampaa kuin ylipainoisilla!! Tsemppiä!