Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pystyn keskittyy töihin kun seksi koko ajan mielessä.

Vierailija
15.08.2026 |

Uusi ja outo tilanne mulla. Selaan vaan seksipalstoja kaiket päivät töissä. Jäi lomalla päälle tämä toiminta ja vaikea lopettaa. Olen nainen. Eikä tällaista ole ennen ollut. Olen myös parisuhteessa mutta en saa tarpeeksi seksiä. 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli teini-ikäisenä vastaava tilanne ja nussin luokkakaverityttöä koko ajan. Aina kun pomon silmä vältti. Oltiin samassa työpaikassa kesäduunissa. Ne oli kesiä ne. Lenkitettiin tytön koiraa illanhämyssä ja pysähdyttiin välillä panemaan ojanpenkalle maaten päällekkäin, koira katsellen vieressä toimitusta ulisten ihmeissään ja taas jatkettiin menoa juoksujalkaa.

Aikuisemmalla iällä on tullut tilanteita, mutta en ole enää uskaltanut edes ehdottaa työkavereille mitään, olen käynyt vetäisemässä käteen vessassa usein. Teeskennellyt mahatautia ja runkkaillut spermat pitkin pönttöä ja lavuaaria.

Vierailija
2/4 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä työssä olet? Minulla oli työ, jossa kiire oli niin valtava, ettei tullut mieleenkään seksi tai puhelimen räpläys. Nyt eläkkeellä seksi tulee useinkin mieleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti liukasta peltikattoa.

Vierailija
4/4 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä työssä olet? Minulla oli työ, jossa kiire oli niin valtava, ettei tullut mieleenkään seksi tai puhelimen räpläys. Nyt eläkkeellä seksi tulee useinkin mieleen.

En sentään kehtaa sanoa, ties vaikka pomo lukee tätä palstaa. Mut sellainen työ, että voin määrittää itse aikataulut ja oon tehnyt nyt työt matalalla teholla ja laiskasti, että jää aikaa seksipalstoille..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi