Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gallup: Antaisitko miehen lähteä työpaikan juhliin toiselle paikkakunnalle, yön yli?

Vierailija
24.10.2006 |

Mulla on vaan niin huonot fiilikset kaikennäköisistä työpaikan juhlista? Hirvittää et jotain sattuu, pettämistä tms.. Ei ole mies aikaisemmin pettänyt, eikä varmaan nytkään pettäisi. Mut ahistaa ku oon näin mustasukkainen!

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut useita kertoja eri kaupungeissa työpaikan juhlissa, Euroopan kaupungeissa työmatkoilla (juhlittukin on...) ja Levillä yms.

En käsitä sellaista, että aikuista miestä kielletään lähtemästä johonkin...

Vierailija
22/28 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mulla on vaan niin huonot fiilikset kaikennäköisistä työpaikan juhlista? Hirvittää et jotain sattuu, pettämistä tms.. Ei ole mies aikaisemmin pettänyt, eikä varmaan nytkään pettäisi. Mut ahistaa ku oon näin mustasukkainen!

Mä oon just samanlainen.. Tosi mustasukkanen.. Nyt miehellä on pikkujoulut enkä haluis päästää sitä.. Koko ilta pilalla ku pitää murehtia.. Kyllä mä siihen luotan mut kuiteski..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta enhän kauheen iloinen olisi. en kyllä ole varma haluisko mies olla huvimatkan takia poissa kotoa, kun työmatkojen takia joutuu kuitenkin aika paljon olemaan.

mutta sitten joskus voi käydä niinkin, että pikkujouluista tullaan aamuyöllä kotiin aika huonossa kunnossa. silloin ehkä voisi olla parempikin, että tulee kotiin vasta kun on ihan kunnossa ja selvinnyt ;-)

Vierailija
24/28 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on työmatkalla noin viikon kuukaudesta ja en ole siitä yhtään iloinen. Viina vedetään, romanttisissa paikoissa syödään, yövytään hotellissa, naisia on työkavereina. En tykkää en, mutta PAKKO se on vain antaa toisen tehdä työtään. On tainnut joskus sekoillakin matkoilla, mutta " rakkaus- kaiken se kestää" , kai..

Katsotaan nyt.

Vierailija
25/28 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen työpaikallaan on yli 90% naisia, joten en minä riemusta kiljuisi. Onneksi hän on niin mielellään kotona, ettei viime vuonnakaan lähtenyt yli yön pikkujouluihin, jollekin mökille. Olemme muutenkin rehellisesti puhuneet, ettei alkoholi sovi siinä mielessä meille, että kummankin persoonallisuus muuttuu ja tarpeelliset estot poistuvat. Itseänikään ei kiinnosta tätä perhettä rikkoa.

Vierailija
26/28 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiset ihan itse joutuvat harkitsemaan omat menonsa, sopivatko muuhun aikatauluun. Ja sen jälkeen se on sitten ilmoitusasia toiselle puolisolle.

Vierailija
27/28 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa se ois miehelle sanoo työpaikalla, et " sori mä en voi lähtee, kun vaimo ei päästä" !

Vierailija
28/28 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä avoliitossa. Olivat tosin jo vakavasti miettineet eroa ja tämä oli sitten viimeinen niitti siihen suhteeseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän