Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gallup: Antaisitko miehen lähteä työpaikan juhliin toiselle paikkakunnalle, yön yli?

Vierailija
24.10.2006 |

Mulla on vaan niin huonot fiilikset kaikennäköisistä työpaikan juhlista? Hirvittää et jotain sattuu, pettämistä tms.. Ei ole mies aikaisemmin pettänyt, eikä varmaan nytkään pettäisi. Mut ahistaa ku oon näin mustasukkainen!

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että niissä saattaa olla kovakin meno, mutta eihän siitäkään mitään tule, jos ei toiseen pysty ollenkaan luottamaan.

Vierailija
2/28 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en antaisi, enkä mene itsekään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus EN, EN, EN!

Siksipä en edes odota mieheni kysyvän minulta lupaa - olemmehan molemmat aikuisia ihmisiä ja itse vastuussa omista teoistamme.

Vierailija
4/28 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta yleisesti ottaen minusta kysymys on aika outo, sillä eihän meistä kukaan toisen vanki ole? Ja jokaisella aikuisella ihmisellä on oikeus päättää tuollaiset asiat itse. Luotan mieheni harkintakykyyn ja jos hän pitäisi kekkereitä niin tärkeinä, että haluaisi osallistua niin mikä minä siihen olisin mitään sanomaan. Ja myös itse päätän omista menoistani eikä mieheni :)

Vierailija
5/28 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen työpaikka on lievästi sanottuna miesvaltainen - vain yksi nainen heidän tiimissään.

Vierailija
6/28 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne on nyt laivalla ja menossa n. 10 miestä.

Vähän kyllä vitsailin, että joo joo, miehet lähtee risteilyllä. Jos 19 yhteistä vuotta ei merkitse mitään, niin sitten pettää, mutta en vielä usko niin. On ollut kyllä aiemminkin eikä ole antanut aihetta epäillä.

Vierailija
7/28 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen monesti esittänyt kysymyksen toisin päin, nuivea suhtautuminen olisi minunkin lähtöön. Ja en meinannut ns. kieltää menemästä. ja sit vielä tuohon et miten ees kysy tommosta asiaa ni kai parisuhteessa otetaan toinenkin huomioon.

ap

Vierailija
8/28 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai saa mennä ja onkin mennyt, samoin kuin itse saan mennä ja olenkin ollut firman juhlissa yötä toisella paikkakunnalla useastikin.

Jos se haluaisi pettää, niin voi tehdä sen missä vaan, ei siihen tarvita pikkujouluja tai mihinkään lähtemistä.

Vierailija
9/28 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän toista voi kahlita, vaikka tiedetäänkin mitä kaikkea noissa juhlissa voi sattua. mutta pääasia ettei jää kiinni mistään niin ei tarvitse surra.

Vierailija
10/28 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä toiseen pitää sen verran luottaa että antaa mennä. Jos se siellä jotain tekee, niin tietää että suhde päättyy siihen (näin minä siis asian ajattelen).

Vierailija
11/28 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaisin hänen osallistuvan työpaikkansa juttuihin työaikojen ulkopuolellakin.

Vierailija
12/28 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin mies niin hienotunteinen, että taatusti keskustelisi kanssani, sopiiko aikatauluumme tai minulle muuten hänen menonsa, ja jos minä tai lapset olisivat kipeänä, niin tuskin ihan mielellään edes lähtisi.

Vierailija
13/28 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut useinkin työporukan kanssa yön ja parinkin yön reissuissa. Kyllähän niissä tunnelma tiivistyy välillä, mutta miksi kieltäisin mieheltäni lähdön.. ei tule mieleen syytä.

Vierailija
14/28 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi sellaista kieltäisin kun itsekin menen minne haluan

Vierailija
15/28 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei kummankaan tarvi kysellä toistemme lupia, emme ole toistemme vanhempia. Keskustella toki voi esim. ajoituksesta, jos on jotain erityistä, mutta muuten menkööt ja nauttikoot!

Vierailija
16/28 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan koskaan ole kuullut sanontaa " tilaisuus tekee varkaan" .

Vierailija
17/28 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan oikein että " päästätte" miehenne menemään minne ja milloin he haluavat, muuten eläisin puutteessa. Vakituista suhdetta en halua, joten miehistänne on runsain mitoin iloa. Ja tämä on tosi!

Vierailija
18/28 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä toiselle siis ilmoitetaan mihin on menossa ja kauan aikomus olla pois kotoota, ettei toinen huolestu turhaan jos toinen vaan katoaa viikonlopuks jonnekin.

Vierailija
19/28 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et mieheesi luota niin ota avioero, et kai luule että se kahlitsemalla paranee jos on pettäjätyyppi?

kerrotko ikäsi ja lapsien määrän (toivottavasti 20 vee ja no kids)

Vierailija
20/28 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että pettäisin miestäni, mutta jos viina on kuvioissa en voi olla varma. Miehillä kynnys on todennäköisesti vielä matalampi. 10 vuotta on mennyt enkä ole pettänyt, en ole järkännyt itselleni sellaiseen tilaisuuttakaan. Miksi tuuppaisin miestäni sellaista kohti vaikka tuskin mitään tapahtuisikaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi