Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

FLOWn kävijöitä paikalla, mitä piditte?

Vierailija
15.08.2022 |

Tosi paljon järjestäjät hehkuttavat somessa, oliko oikeasti kaikki niin upeaa?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskaa ruokaa

Vierailija
2/22 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paskaa ruokaa

Kallista ruoka oli ainakin. Ihan hyviä oli ne annokset jotka ostin. Aivan liikaa ihmisiä. Järjetön määrä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki nukkuu vielä

Vierailija
4/22 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paskaa ruokaa

Ai?

Vierailija
5/22 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa syy käydä suomessa enää. Hauskaa oli ja huomenna lento takaisin, onneksi.

Vierailija
6/22 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ei ole ihmisen hyvä olla festivaaleilla. En ollut.

Vierailija
7/22 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kauhea ihmislauma

Vierailija
8/22 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luisunut poliittiseksi ja asenteelliseksi vaatenäyttelyksi. Ennen siellä oli kaikille jotain, nyt tarjonta on kaventunut. Kävin vuosikausia musiikin takia, nyt ei enää kiinnosta. Paikka on upea ja mulle stadilaisena tärkeä, mutta kaikki loppuu aikanaan.

Vierailija
9/22 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiva muuten, mutta väkimäärän hallinta ei täysin onnistunut festarien järjestäjiltä. Ruokaa sai ja vessaan pääsi, mutta rannekejono oli älytön eikä loppuillasta meinannut päästä enää kävelemään eteenpäin alueella.

Vierailija
10/22 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kiva muuten, mutta väkimäärän hallinta ei täysin onnistunut festarien järjestäjiltä. Ruokaa sai ja vessaan pääsi, mutta rannekejono oli älytön eikä loppuillasta meinannut päästä enää kävelemään eteenpäin alueella.

Joo meinas tulla paniikkikohtaus

Vierailija
11/22 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä nautin. Mun eka kerta elämässä millään festareilla ja olen 48-vuotias. :D Jäin leskeksi vuosi sitten ja päätin että en voi vaan erakoitua kotiini, masennun. Flowit on vain pari km mun kotoa joten päätin mennä sinne. Tuntui tosi hyvältä ja kivalta olla osana jotain yhteistä kokemusta muiden kanssa pitkästä aikaa. Ruoka oli hyvää ja juomia sai ja vessaankin pääsi. Tungosta toki oli mutta sitä osasin odottaa, ei se haitannut. 

Vierailija
12/22 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luisunut poliittiseksi ja asenteelliseksi vaatenäyttelyksi. Ennen siellä oli kaikille jotain, nyt tarjonta on kaventunut. Kävin vuosikausia musiikin takia, nyt ei enää kiinnosta. Paikka on upea ja mulle stadilaisena tärkeä, mutta kaikki loppuu aikanaan.

Sama Tuskan kanssa. Bändit alkaa olemaan sellaista, että ikäjakauma on vanhus painotteista. Ei voi lippua ostaa valmiiksi ennenkuin tietää esiintyjät.

Vierailija
13/22 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ihan liikaa porukkaa

Vierailija
14/22 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama.

Vierailija
15/22 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esiintyjät oli hyviä, samoin pöperöt, mutta voi luoja niitä hintoja! Eipä tullut ainakaan juotua liikaa, kun pieni lonkerotölkkikin maksoi 9,90 (muista tuotteista puhumattakaan!) 😵💫

Lisäksi jonot oli joka paikkaan ihan hirveät, ja suurin osa festariporukasta oli joko kalliohipstereitä, tai sitten näitä muita "olen niin hirveän taiteellinen ja erikoinen ja te muut olette umpitylsiä maan matosia."

En tiedä pidetäänkö tota festaria enää, mutta vaikka pidettäisiin, tuskin menisin.

Vierailija
16/22 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esiintyjät oli hyviä, samoin pöperöt, mutta voi luoja niitä hintoja! Eipä tullut ainakaan juotua liikaa, kun pieni lonkerotölkkikin maksoi 9,90 (muista tuotteista puhumattakaan!) 😵💫

Lisäksi jonot oli joka paikkaan ihan hirveät, ja suurin osa festariporukasta oli joko kalliohipstereitä, tai sitten näitä muita "olen niin hirveän taiteellinen ja erikoinen ja te muut olette umpitylsiä maan matosia."

En tiedä pidetäänkö tota festaria enää, mutta vaikka pidettäisiin, tuskin menisin.

Tottakai pidetään

Vierailija
17/22 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flow on passe. Ei sille mitään voi. Siellä käy jotkut Aitolehdet, Ernat, Didemit ja muut wt:t. Kukaan oikeasti tyylikäs ei. Ei voi mitään.

Vierailija
18/22 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sideways on kiinnostavampi nykyään

Vierailija
19/22 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavat festarit, ei pahemmin persulisijoita... tuskin edes niitä jotka tässäkin ketjussa persulisee.

Vierailija
20/22 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sideways on kiinnostavampi nykyään

Keitä artisteja siellä tänä vuonna esiintyi?