Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halua ajaa nurmikkoa, koska en halua, että pihan heinäsirkat ja muut pikkuotukset kärsivät

Vierailija
14.08.2022 |

Muilla vastaavaa tilannetta?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koko kesän aikana trimmannut oleskelupihan kaksi kertaa. Muuten tontti on saanut muuttua kedoksi.

Nyt tosiaan paljon pikkuisia sirkkoja liikenteessä, joten en ajanut nurtsia yhtään lyhyemmäksi. Siis pelkällä siimatrimmerillä olen vetänyt sen 2 kertaa.

En ymmärrä, miksi pihn pitäisivnäyttää gomfkentältä. Yhtään punkkiaen ole tavannut käärmeistä puhumattakaan. Sisiliskon poikaset tulevat kivirappusille paistattamaan päivää.

Vierailija
22/26 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

<3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajoin kerran ruohonleikkurilla sammakon päältä. Viime tingassa huomasin ja yritin väistää, mutta se onneton hyppäsi samaan suuntaan ja jäi alle. Kamala olo tuli. Piti keskeyttää leikkaaminen hetkeksi ja yrittää rauhoittua, tuli jotenkin niin paha olo. Ja kertaakaan en ole tuon jälkeen nurmikkoa leikannut ilman, että tulisi se sammakko mieleen. :'(

Vierailija
24/26 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni ajoi vahingossa siilinpoikasen päältä. siilinpoikaselle kävi huonosti

Unohdin sanan ruohoa leikatessaan.

Tuli vaan mieleen, että jos rupho olisi ollut lyhyempää, siilinpoikanen olisi elossa.

Me siis myös tykkäämme pitää niittymäistä pihaa ainakin niiltä osin, missä vähemmän kuljetaan.

Mutta välillä on pakko ajaa ruoho sieltäkin. Tosin nyt kyllä on lehtokotiloita riesaksi asti. Tosin harakat on alkaneet vetää niitä ulos kotiloistaan. On sekin kyllä omituista. Niitä löytyy ulosvedettyinä harakoiden jäljiltä.

Vierailija
25/26 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksipä robottiruohonleikkurit ovat suoraan helvetistä. Armottomia giljotiineja kaikille eläville.

Vierailija
26/26 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi