Taas alkoi nämä hikiset yöt
Eikö näistä helteistä nyt tule loppua lainkaan? Ei jaksaisi enää hikisiä öitä ja petivaatteiden jatkuvaa vaihtamista ja pesemistä.
Kommentit (32)
Mikä ihmeen hikinen yö? Täällä ainakin onnittelut jo viilentynyt 15 asteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Siis on nyt jo, mukava ennakoiva tekstinsyöttö.
Kitiskää te, minä nautin!
Jaa niin: ilmalämpöpumput on keksitty. Myös siirrettävät sellaiset vuokralla asujia varten ja niitä saa pienellä budjetilla jos rahasta tekee tiukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Meillä pysyy sisällä kuumuus läpivedosta huolimatta. Onneksi ei yhtä paha kuin joskus heinäkuun helteissä. Niin ja täällä on kyllä ulkonakin vielä melkein 19 astetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla melko lihavan sorttinen? Minä hikoilen AINA ihan hulluna, kesät ovat tuskaa, mutta ei nyt enää sentään hiki valu öisin.
Miksi pitää aina sekoittaa lihavuus tähän? Itse hikoilin yhtä paljon 45-kiloisena kuin nyt 65-kiloisenakin.
Niin, olen itse ollut aina ihan hullu hikoilija. HULLU!! Mutta en enää tässä vaiheessa vuotta ILTAISIN ja ÖISIN. Joten jos tällainen HULLU hikoilija ei hikoile enää, ja joku toinen hikoilee, niin vedän johtopäätöksiä.
Tiilitalon ylin kerros ja sisälämpö ei millään meinaa laskea alle 27, vaikka kuinka tuulettaisi. 🥵
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla melko lihavan sorttinen? Minä hikoilen AINA ihan hulluna, kesät ovat tuskaa, mutta ei nyt enää sentään hiki valu öisin.
Miksi pitää aina sekoittaa lihavuus tähän? Itse hikoilin yhtä paljon 45-kiloisena kuin nyt 65-kiloisenakin.
Niin, olen itse ollut aina ihan hullu hikoilija. HULLU!! Mutta en enää tässä vaiheessa vuotta ILTAISIN ja ÖISIN. Joten jos tällainen HULLU hikoilija ei hikoile enää, ja joku toinen hikoilee, niin vedän johtopäätöksiä.
Onko sulla ihan yleisestikin vaikeuksia ymmärtää ihmisten erilaisuutta? Etkä voi kovin HULLU hikoilija olla, jos hikoilusi lakkaa tässä vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luojan kiitos hankittiin keväällä ilmalämpöpumppu, tasainen +21 astetta 24/7😍.
Onnea teille.
Vuokra asuntoon sellaista ei saa.
Ilmaiseksi ei saa, mutta aina voi ostaa.
Mitkä hikiset yöt, onko sulla vaihdevuodet?
Pk seudulla nyt 14 astetta. Viikolle luvattu enimmillään 17.
Kuukausi oltiin etelä-Euroopassa ja yöllä oli ulkona 25, sisällä 35 kun asunto oli päivällä lämmennyt. Hyvin nukutti.
Täytyy olla jotain vikaa jos ei lämpöä kestä.
Taitaa olla krapula viikonlopun jäljiltä.
Eikä ole mitään viilennys systeemiä siis
Sama