Taas alkoi nämä hikiset yöt
Eikö näistä helteistä nyt tule loppua lainkaan? Ei jaksaisi enää hikisiä öitä ja petivaatteiden jatkuvaa vaihtamista ja pesemistä.
Kommentit (32)
En ole lihavan sorttinen itse, mutta hikoilen ihan hirveästi noin niin kuin yleensä. En nyt tässä vaiheessa vuotta enää iltaisin ja öisin.
Ei tule lainkaan loppua, joulunakin +25 astetta.
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla melko lihavan sorttinen? Minä hikoilen AINA ihan hulluna, kesät ovat tuskaa, mutta ei nyt enää sentään hiki valu öisin.
Miksi pitää aina sekoittaa lihavuus tähän? Itse hikoilin yhtä paljon 45-kiloisena kuin nyt 65-kiloisenakin.
Vierailija kirjoitti:
En ole lihavan sorttinen itse, mutta hikoilen ihan hirveästi noin niin kuin yleensä. En nyt tässä vaiheessa vuotta enää iltaisin ja öisin.
Sitten on joku aineenvaihduntasairaraus, jos ihminen ei kestä edes 30 asteen lämpöä.
Ihana lämpö kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten on joku aineenvaihduntasairaraus, jos ihminen ei kestä edes 30 asteen lämpöä.
Höpöhöpö.
Vierailija kirjoitti:
Oletko ajatellut laihduttaa, mursu?!
Eivät lihavat ihmiset näitä helteitä yllä pidä, kyllä se on korkeemman kädessä.
Pallihikihelteet vois kyllä loppua.
Yöthän on kuitenkin viileitä. Jos siis Suomessa olet.
Tuttuni laittoi juuri kuvia Espanjan hiekkamyrskystä . Yöllä klo 2.00 siellä oli 31 astetta.
Tilane Espanjassa on ollut tosi huono. Ihmisiä on kuollut paljon kuumuuteen ja lisäksi maata on palanut valtavia määriä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla melko lihavan sorttinen? Minä hikoilen AINA ihan hulluna, kesät ovat tuskaa, mutta ei nyt enää sentään hiki valu öisin.
Miksi pitää aina sekoittaa lihavuus tähän? Itse hikoilin yhtä paljon 45-kiloisena kuin nyt 65-kiloisenakin.
Onhan se nyt selvä, ettei se lihavuus ainakaan auta asiaa.
Joo mutta kun Espanjassa on viileät talot ja niillä on yleensä kellarikerrokset joissa voi nukkua. Ikkunaluukut päivisin kiinni ym.
Suomen taloissa se lämpö jää hautumaan eikä helpolla lähde pois.
Vierailija kirjoitti:
Pallihikihelteet vois kyllä loppua.
Tissihikihelteet ihan ok, koska tykkään lämpimästä. Mutta kyllähän sitä vähän veteläksi muuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se nyt selvä, ettei se lihavuus ainakaan auta asiaa.
Eikä hoikkuus tarkoita ettei hikoilisi. Kyllä se vähän vituttaa että heti oletetaan läskiksi jos sanoo ettei tykkää helteistä.
Luojan kiitos hankittiin keväällä ilmalämpöpumppu, tasainen +21 astetta 24/7😍.
Vierailija kirjoitti:
Joo mutta kun Espanjassa on viileät talot ja niillä on yleensä kellarikerrokset joissa voi nukkua. Ikkunaluukut päivisin kiinni ym.
Suomen taloissa se lämpö jää hautumaan eikä helpolla lähde pois.
Jostain syystä kuitenkin niitä ihmisä kuolee kuumuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Onnea teille.
Vuokra asuntoon sellaista ei saa.
Tällä palstalla jos sanoo olevansa vaikka avaruusolio niin sekin johtuu siitä että on lihava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnea teille.
Saa kyllä.Juuri siskoni tänä kesänä hommasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnea teille.
Terveisiä vuokrayksiöstä,uusi talo ja hyvin on pysynyt viileänä😍
Kunnon läpiveto nyt illalla, avaa koko ikkuna ei pelkkää tuuletusikkunaan ja sama toisella puolella. Vasta just nukkumaan mennessä laitat kiinni.
Jos yksiö niin olen pahoillani.