Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halua tavata tai olla yhteydessä keneenkään pariin kuukauteen. Minkä keksin syyksi?

Vierailija
14.08.2022 |

Ja lisätietona minulla on pari sovittua juttua tuona aikana joihin en halua myöskään osallistua.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännykkä hajos, ei voi ottaa yhteyttä. Kipeänä menojen aikaan

Vierailija
2/30 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mystinen väsymysoirehdinta, johon lukuisat lääkärintutkimukset eivät löydä syytä. Pitääkö mennä työpaikalle vai voitko olla etänä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Burn-out.

Vierailija
4/30 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mystinen väsymysoirehdinta, johon lukuisat lääkärintutkimukset eivät löydä syytä. Pitääkö mennä työpaikalle vai voitko olla etänä?

En onneksi ole töissä. Joku syy silti pitäisi keksiä, koska jos vain lopetan yhteydenottoihin vastaamisen niin joku soittaa varmaan poliisit tänne.

Vierailija
5/30 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko vaikka joku katkasuhoito tai suljettu osasto johon sanot meneväsi? Ja sieltä ei voi olla yhteydessä kehenkään valitettavsti nyt kahteen kuukauteen.

Vierailija
6/30 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työmyyrä kirjoitti:

Burn-out.

Olisi hyvä, mutta ei voi olla, koska ei minun tilanteessani sitä voi olla ja kaikki tietävät sen.

Vierailija
7/30 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisko vaikka joku katkasuhoito tai suljettu osasto johon sanot meneväsi? Ja sieltä ei voi olla yhteydessä kehenkään valitettavsti nyt kahteen kuukauteen.

Tämä voisi toimia joillekin. Mutta sitten taas lähemmät ystävät ja perheenjäsenet eivät uskoisi. Ja haluaisin pitää valheeni yhtenäisenä.

Vierailija
8/30 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin paeta avohoidon lääkäreitä ja hoitajia, mutta taitavat tulla perässä, jos keksin kadota (?)

T: Sama fiilis kuin ap:lla

Vierailija
9/30 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoita että sinulla on korona, pahanlaatuinen sellainen.

Vierailija
10/30 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdään asuntovaihtarit. Sä tuut mun kämpille ja mä sun.

Kukaan ei löydä meitä.

Vierailija
11/30 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetäydyt yksinäisyyteen kirjoittamaan kirjaa. (Tms projekti)

Vierailija
12/30 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos kerrot totuuden? Että nyt haluat olla 2kk omissa oloissa, syystä x. Sinulla on siihen varmaan joku syy?

Vierailija
13/30 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että lähdet vankilaan

Vierailija
14/30 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haluaisin paeta avohoidon lääkäreitä ja hoitajia, mutta taitavat tulla perässä, jos keksin kadota (?)

T: Sama fiilis kuin ap:lla

Hoito on vapaaehtoista, kun et ole suljetulla.

Vierailija
15/30 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi totuus? Haluat olla pari kk omassa rauhassa ja ilman ihmiskontakteja. Miksi tuohon pitää mitään syitä keksiä?

Vierailija
16/30 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot vain, että vetäydyt nyt retriittiin/jylhään yksinäisyyteesi hetkeksi, ei ole mitään hätää (jos ei siis ole) ja että palaat linjoille n. parin kk päästä. Ei sitä sen enempää tarvitse selitellä.

Vierailija
17/30 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kukaan ei ole loppujen lopuksi välitä paskan vertaa, oletko heihin yhteydessä vai et.

Kukaan ei nykysisin välitä kenestäkään eikä mistään mitään.

Jokaisella on oma elämänsä ja arkipäivänsä, ja perheensä, ja työnsä hoidettavana.

Jotenka ihan rauhassa saat eristätyä maailmasta.

Parin vkon päästä sinua ei enää kukaan muista.

Paitsi joku harva, utuisena harmaana muistona, jossain mielen syvimmissä syövereissä.

Onhan se nähty miten ihmiset unohdetaan, kun sairastuvat, erovat tai kohtaavat muutoin vastoinkäymisiä.

Joten ei sinuakaan muisteta, jos et puheluihin, sähöposteihin tai muihin viesteihin vastaile.

Vierailija
18/30 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmoita että sinulla on korona, pahanlaatuinen sellainen.

Tätä mietin. Meneekö läpi, jos vain kotona sairastaa?

Vierailija
19/30 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs jos kerrot totuuden? Että nyt haluat olla 2kk omissa oloissa, syystä x. Sinulla on siihen varmaan joku syy?

Syy on, että kaikki vituttaa ja vihaan itseäni sekä elämää. Onko muka hyvä syy? Luulen, että tuosta vain ihmiset suuttuisivat tai huolestuisivat enkä halua sitä.

Vierailija
20/30 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten olisi totuus? Haluat olla pari kk omassa rauhassa ja ilman ihmiskontakteja. Miksi tuohon pitää mitään syitä keksiä?

Ei se toimi, olen kokeillut. Ihmiset suuttuvat tuosta ja alkavat vain udella kaikenlaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi