Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies/nainen! Kuinka pitkä olet!

Vierailija
14.08.2022 |

Itse olen 185cm
M 57

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me olemme niitä joita te kutsutte jumaliksi tai enkeleiksi. Te olette vieläkin tyhmiä kuin hyönteiset. Himojenne ja ahneutenne vallassa.

MINÄ olen, sinä et!

Tiesitkö muuten, että itsensä kuvitteleminen Jumalana on aina syy hakeutua välittömästi mielenterveyspalveluiden päivystykseen!

Vierailija
42/51 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me olemme niitä joita te kutsutte jumaliksi tai enkeleiksi. Te olette vieläkin tyhmiä kuin hyönteiset. Himojenne ja ahneutenne vallassa.

Kas vain, jumalat ovat löytäneet Vauva-sivustot. Tervetuloa.

Kiitos ystävällisyydestänne, kuolevainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MINÄ olen, sinä et!

Tiesitkö muuten, että itsensä kuvitteleminen Jumalana on aina syy hakeutua välittömästi mielenterveyspalveluiden päivystykseen!

Tee parannus huoruudestasi äläkä ämmä inise.

Vierailija
44/51 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MINÄ olen, sinä et!

Mikäs sinä sitten olet? 😁

Vierailija
45/51 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MINÄ olen, sinä et!

Älkää olko ilkeitä

Vierailija
46/51 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tätäkin jatkuvasti kysellään? Mitä merkitystä?

Vierailija
47/51 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MINÄ olen, sinä et!

Marin, Macronin, Niinistön, Zelenskyn, Putinin tahi Elisabethin palvominen ei ole tervettä. Miksi te teette sitä? Olette mielisairaita ja typeriä orjia jotka ihailette alistajianne.

Vierailija
48/51 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nää tällaiset on niin käsittämättömiä ketjuja. Huomaa myös kuinka mieluusti ihmiset puhuvat itsestään, hetkessä vaikka kuinka paljon vastauksia taas 😅

Toinen katsontakanta on se, että kuinka mielellään ihmiset antavat arvokkaita henkilötietojaan kenelle vaan. Näilläkin tiedoilla perustaisi jo laittoman rekisterin. Ei sillä, että minä sellaista tekisin, kalastelen mieluummin hieman isommilla vesillä, jos ymmärrätte ;)

Juu, ja asiaahan on fiksua mainostaa julkisella foorumilla. Melkein yhtä fiksua kuin laittoman rekisterin ylläpitäminen tai vaikkapa "arkaluontoisten" henkilötietojen vuotaminen vapaaehtoisesti.

Vierailija
49/51 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MINÄ olen, sinä et!

Älkää olko ilkeitä

Puhut viisaita kulta, kuka oletkin.

Vierailija
50/51 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

172cm M29

Haiseeko siellä alhaalla?

Sinä täällä haiset.

Vierailija
51/51 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen steppaava homokääpiö ja pituutta löytyy sellaiset rapeat 120 cm.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän