Mies/nainen! Kuinka pitkä olet!
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me olemme niitä joita te kutsutte jumaliksi tai enkeleiksi. Te olette vieläkin tyhmiä kuin hyönteiset. Himojenne ja ahneutenne vallassa.
Kas vain, jumalat ovat löytäneet Vauva-sivustot. Tervetuloa.
Kiitos ystävällisyydestänne, kuolevainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me olemme niitä joita te kutsutte jumaliksi tai enkeleiksi. Te olette vieläkin tyhmiä kuin hyönteiset. Himojenne ja ahneutenne vallassa.
MINÄ olen, sinä et!
Tiesitkö muuten, että itsensä kuvitteleminen Jumalana on aina syy hakeutua välittömästi mielenterveyspalveluiden päivystykseen!
Tee parannus huoruudestasi äläkä ämmä inise.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MINÄ olen, sinä et!
Mikäs sinä sitten olet? 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MINÄ olen, sinä et!
Tiesitkö muuten, että itsensä kuvitteleminen Jumalana on aina syy hakeutua välittömästi mielenterveyspalveluiden päivystykseen!
Älkää olko ilkeitä
Miksi tätäkin jatkuvasti kysellään? Mitä merkitystä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MINÄ olen, sinä et!
Marin, Macronin, Niinistön, Zelenskyn, Putinin tahi Elisabethin palvominen ei ole tervettä. Miksi te teette sitä? Olette mielisairaita ja typeriä orjia jotka ihailette alistajianne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nää tällaiset on niin käsittämättömiä ketjuja. Huomaa myös kuinka mieluusti ihmiset puhuvat itsestään, hetkessä vaikka kuinka paljon vastauksia taas 😅
Toinen katsontakanta on se, että kuinka mielellään ihmiset antavat arvokkaita henkilötietojaan kenelle vaan. Näilläkin tiedoilla perustaisi jo laittoman rekisterin. Ei sillä, että minä sellaista tekisin, kalastelen mieluummin hieman isommilla vesillä, jos ymmärrätte ;)
Juu, ja asiaahan on fiksua mainostaa julkisella foorumilla. Melkein yhtä fiksua kuin laittoman rekisterin ylläpitäminen tai vaikkapa "arkaluontoisten" henkilötietojen vuotaminen vapaaehtoisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MINÄ olen, sinä et!
Älkää olko ilkeitä
Puhut viisaita kulta, kuka oletkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
172cm M29
Haiseeko siellä alhaalla?
Sinä täällä haiset.
Olen steppaava homokääpiö ja pituutta löytyy sellaiset rapeat 120 cm.