Mies/nainen! Kuinka pitkä olet!
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
172cm M29
Haiseeko siellä alhaalla?
Ei. Lämmin ilma nousee ylöspäin.
Vierailija kirjoitti:
Pituuteni on 3 metriä. Äitini oli 4 ja Isäni 4,5 metriä. Olemme niitä jotka laskeutuivat Hermonin vuorelle kauan sitten.
Tuho on matkalla. Pian te pienet ihmiseksi tehdyt tuhoudutte taas.
159 cm. Silti on naisia aina riittänyt.
M44
Nää tällaiset on niin käsittämättömiä ketjuja. Huomaa myös kuinka mieluusti ihmiset puhuvat itsestään, hetkessä vaikka kuinka paljon vastauksia taas 😅
Me olemme niitä joita te kutsutte jumaliksi tai enkeleiksi. Te olette vieläkin tyhmiä kuin hyönteiset. Himojenne ja ahneutenne vallassa.
Vuosina 66-70 jKr kaikki kirjoitukset täytettiin. Peto voitettiin ja uusi aikakausi alkoi. On aika taas tuholle ja uudelle aikakaudelle. Ette voi tehdä mitään pysäyttääksenne vääjäämätöntä.
Vierailija kirjoitti:
Nää tällaiset on niin käsittämättömiä ketjuja. Huomaa myös kuinka mieluusti ihmiset puhuvat itsestään, hetkessä vaikka kuinka paljon vastauksia taas 😅
Toinen katsontakanta on se, että kuinka mielellään ihmiset antavat arvokkaita henkilötietojaan kenelle vaan. Näilläkin tiedoilla perustaisi jo laittoman rekisterin. Ei sillä, että minä sellaista tekisin, kalastelen mieluummin hieman isommilla vesillä, jos ymmärrätte ;)
Vierailija kirjoitti:
Tähän oli helppo keksiä vastaus, ei näin myöhällä jaksa enää miettiä monimutkaisia juttuja. Pituuteni ja sukupuoleni sentään tiedän.
Vierailija kirjoitti:
Me olemme niitä joita te kutsutte jumaliksi tai enkeleiksi. Te olette vieläkin tyhmiä kuin hyönteiset. Himojenne ja ahneutenne vallassa.
MINÄ olen, sinä et!
Vierailija kirjoitti:
Eli mielikuvitusolentoja? Mitä sä oikein oot vetäny?
Vierailija kirjoitti:
Kas vain, jumalat ovat löytäneet Vauva-sivustot. Tervetuloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli mielikuvitusolentoja? Mitä sä oikein oot vetäny?
Minun nimeni on
Ehyeh aser ah ehyeh
Ego eimi
Stella splendida et matutina
Sir Mus Hus
Wusu
Lusifer qui mane oriebaris
171cm
N30