Mistä hemmetistä potkua laihdutukseen!?
Olen nyt viisi vuotta laihduttanut ja laihtunut noin 20 kiloa sinä aikana. Koko 5 vuotta on siis ollut pelkkää laihdutusta ja painon miettimistä. Vielä 15 kilon urakka edessä eikä huvita seuraavaa viittä vuotta käyttää siihen.
Motivaatiota ei löydy että kerralla saisin painon alas.
Tässä jojoillaan eli välillä tippuu ja välillä tulee takaisin ja välillä pysytään samassa. Kuitenkin laskusuunnassa pääasiallisesti mutta olisi kiva jos voisi jo elää sitä painonhallintavaihetta normaalipainossa. Nytkin viikolla paino oli pudonnut kilon pari ja viikonloppuna tuli syötyä enemmän niin melkein plus miinus nolla. Tai varmaan miinuksella mutta jos ens viikko menee taas niin että syö huolettomammin niin muutama sata grammaa tulee lisää ja sitten taas muutama sata grammaa lähtee ja tulee ja lähtee...
Eipä varmaan kukaan voi taikasanoja sanoa että se motivaatio iskisi kunnolla eli kunhan tässä puran turhautumistani.
Kommentit (6)
Taas tämä sama paska aloitus. En halua vastata. Läskihullun voi vastailla itselleen. 😵
Viikossa kilo pari on pelkkää nestettä. Jos vetää hikitreeniä tankkaamatta kunnolla. Ihokin kuivuu. Vaakaa on turha vahtia joka päivä. Jos sun ruokailutottumukset on niin paljon parantuneet et 20 kiloa on painoa kadonnut. On toi tosi hyvällä mallilla. Se painonpudotus on toisille täys ruokaremppa ja toisille pelkkä liikunnan lisäys. Riippuen siitä mitä tekee työkseen. 1kg tippuu jo sillä kuukaudessa kun tekee 3 treeniä viikossa.
Katso peiliin. Siitä potkua laihdutukseen.
Vierailija kirjoitti:
Eipä siinä muu auta kun vaan ottaa tiukka linja.
Tiedän että vaikeaa on. Samassa veneessä ollaan.
Tsemppiä kuitenkin ja onhan tuo 20 kiloa nyt jo hyvä saavutus!
No on se ja tottakai olen tyytyväinen.
Harmittaa vaan kun ajattelin että olisin jo tässä vaiheessa normipainossa. Nyt vielä melkein toiset samanlaiset ja alkaa epäilyttää saavutanko tavoitepainoa ikinä.
Ap
Miksi sinulla on mennyt noin kauan 20 kilon pudottamiseen? Kuulostaa siltä, että et ole oikeasti laihduttanut koko viittä vuotta, vaan se on vaan tuntunut siltä.
Voisiko olla mahdollista, että loppuja kiloja voisi pudottaa nopeammin? Jos spurttaisi jonkin aikaa tiukemmin ja sitten olisi tasaanteella tarkoituksella? En usko, että mieli jaksaa ikuista laihdutusta.
Toisaalta myös koko loppuelämän pitäisi osata syödä järkevämmin, ettei paino tulisi takaisin.
Itselläni on samaa ongelmaa, mutta jäljellä on vain 5 kg. Olen yrittänyt pudottaa sitä jo monta vuotta, mutta olen päätynyt vain muutaman kilon jojotteluun. Siksi ehkä tällä viestilläni vastaan siis itselleni 😅. Tsemppiä aloittajalle!
Eipä siinä muu auta kun vaan ottaa tiukka linja.
Tiedän että vaikeaa on. Samassa veneessä ollaan.
Tsemppiä kuitenkin ja onhan tuo 20 kiloa nyt jo hyvä saavutus!