Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuningatar Elisabethin 96 vuotta elämässä suuri suru

Vierailija
14.08.2022 |

Lapsuudenystävä kuoli.
Minun suru on suurempi kun jo viiskymppisenä olen menettänyt sekä rakkaan äidin ja kaksi veljestä.
Kun alkaa 100 v lähennellä on ystävät harvassa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suruja voi laittaa paremmuusjärjestykseen!

Vierailija
2/5 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa kai silti surra?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elisabetilla ei taida olla jäljellä enää ketään, joka muistaisi, millainen hän oli lapsena. Ymmärrettäväähän se on tuossa iässä, mutta varmasti surettaa, kun viimeisetkin siteet lapsuuteen katkeavat.

Vierailija
4/5 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa kai silti surra?

Saa surra ihan jokainen. Itse mentin 17 ihmistä elämästäni 2020-2021. Minulle sanottu vielläkö surut ym. kun ensimäisen kuolemata oli 1kk kulunut. Sama tahditon tölväisy on jokaisen kuolen kohdalla ollut ihmisiltä, jotka pitävät itseään fiksuina!Helppo niden nälviä jotka eivät kuolemalle menettäneet läheltä ketään.Kun suhteeni joka kesti 22v. kuoli vuosi sitten.Hyväkäs ystäväni s-posti sen jälkeen laitaa itsestän kuvia. Minä haluan mieheleni olla hyvän näköinen.Viitaten siihen etten meikaa ja pukeudun puhtaisin vaateisin,mutta en paskaakaan vältä miltä näytä! Voi heran pieksut miten tyhmä akka ihan oikeasti hän on.

Vierailija
5/5 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa kai silti surra?

Saa surra ihan jokainen. Itse mentin 17 ihmistä elämästäni 2020-2021. Minulle sanottu vielläkö surut ym. kun ensimäisen kuolemata oli 1kk kulunut. Sama tahditon tölväisy on jokaisen kuolen kohdalla ollut ihmisiltä, jotka pitävät itseään fiksuina!Helppo niden nälviä jotka eivät kuolemalle menettäneet läheltä ketään.Kun suhteeni joka kesti 22v. kuoli vuosi sitten.Hyväkäs ystäväni s-posti sen jälkeen laitaa itsestän kuvia. Minä haluan mieheleni olla hyvän näköinen.Viitaten siihen etten meikaa ja pukeudun puhtaisin vaateisin,mutta en paskaakaan vältä miltä näytä! Voi heran pieksut miten tyhmä akka ihan oikeasti hän on.

Huijaat. Ei kukaan voi edes tuntea 17:ää ihmistä, varsinkaan niin läheisesti, että kuolema surettaisi.