Pukeutuminen naisten vaatteisiin
Viime aikoina on ollut jotenkin niin tyttömäinen olo että haluaisin yllättää vaimoni pukeutumalla hänen pikkuhousuihin ja rintsikoihin. Haluaisin myös naida häntä nämä hepenet päällä. Olisiko asiasta hyvä keskustella vai onkohan yllätys parempi?
Reijo
Kommentit (27)
Olen 27v, 170 cm pitkä ja hoikka mies. Tänä vuonna uskalsin ensimmäistä kertaa elämässäni toteuttaa pitkäaikaisimman haaveeni eli lähteä yöelämään naiseksi pukeutuneena. Se tunne kun sain miehiltä huomiota oli uskomaton. Olo on vapautuneempi ja itseluottamukseni kasvoi, kun uskalsin vihdoin olla se, joka oikeasti haluan olla. Olen kova Käärijä fani ja hänen myötään olen alkanut tekemään erilaista asioita ja toteuttamaan itseään.
Kotilumppu. kirjoitti:
Tiukka korsetti,verkkosukat sukkanauhoihin kiinni ja piikkikorkoavokkaat jalkaan. Kaulapanta kaulaan ja seisokki on julmetun kova. Vielä jos vaimo läpsii ratsupiiskalla perseelle niin laukeaminen tapahtuu äkkiä. Voi sitä tunnetta kun saa olla vaimon pikku lumppu.
juuri näin, vaimoni on hommannut minulle myös sisäkön asun. Korsetti alle sukkanauhoilla, verkkosukat, piikkikorkoavokkaat ja sitten satiininen sisäkön asu. Joskus joudun myös siveysvyöhön panta ja talutin kaulassani. Joudun palvelemaan vaimoani ja jos en suoriudu tehtävistä saan myös piiskaa. Minun pitää mennä sohvan käsinojalle pylly pystyssä mahalleni ja vetää hame ylös. Siihen sitten vaimoni suomii pyllyäni ratsupiiskalla reippaasti. Sitten tunniksi nurkkaan ja taas katsotaan alkaako palveleminen luistamaan. Nautin suunnattomasti tästä leikistä.
Vierailija kirjoitti:
Aloittajan kannattaisi ehkä tunnustellen vihjailla vaimolleen asiasta ennakkoon ennen kuin yllättää tämän. Aina on nimittäin olemassa ne kaksi mahdollisuutta.
Ei kun pokkana vaan naisena vaimon viereen! Kerro sitten miten kävi!
Vierailija kirjoitti:
Olen 27v, 170 cm pitkä ja hoikka mies. Tänä vuonna uskalsin ensimmäistä kertaa elämässäni toteuttaa pitkäaikaisimman haaveeni eli lähteä yöelämään naiseksi pukeutuneena. Se tunne kun sain miehiltä huomiota oli uskomaton. Olo on vapautuneempi ja itseluottamukseni kasvoi, kun uskalsin vihdoin olla se, joka oikeasti haluan olla. Olen kova Käärijä fani ja hänen myötään olen alkanut tekemään erilaista asioita ja toteuttamaan itseään.
Käytkö Käärijä ketjuissa koskaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytkö Käärijä ketjuissa koskaan?
Mitä ne on?
Itse kiihotun kun puen päälle naisten seksikkäät alusvaatteet, ihan nuorena kokeilin siskojeni alusvaatteet ja ne tuntui niin hyvältä, siitä lähtien olen usein käyttänyt naisten alusvaatteet kun tyydytän itseäni .
Ne vaan tuntuu niin hyvältä .
M 64 CD 💃