Pukeutuminen naisten vaatteisiin
Viime aikoina on ollut jotenkin niin tyttömäinen olo että haluaisin yllättää vaimoni pukeutumalla hänen pikkuhousuihin ja rintsikoihin. Haluaisin myös naida häntä nämä hepenet päällä. Olisiko asiasta hyvä keskustella vai onkohan yllätys parempi?
Reijo
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
No mun mies kerran puki mun pikkuhousut jalkaan. Ei siinä mitään ongelmia. mulle ok vaikka pukeutuisi stay uppeihin.
Ja rintaliivit myös
en ymmärrä.
en mitä ihmeen järkeä on tollaisessa?
onko tämä joku 'uusi muoti transujen' parissa?
en ymmärrä.
Minua kiihottaa pukeutua vaimoni vaatteisiin. Käytettyihin pikkuhousuihin, sukkahousuihin, mekkoon, leggareihin. Teen sen salaa. Yleensä runkkaan pikkuhousuihin.
Ollaan vaimon kanssa saman kokoisia niin alkuun alettiin hassutellessa kokeilla ristiin pukeutumista minä naiseksi ja vaimo mieheksi. Etenkin minä sain vaimon vaatteista niin hyviä kiksejä, että tätä on nyt jatkunut jo jotain kolmisen vuotta ja tuona aikana kotiroolimme on vaihtunut myös täysin. Minä käytän vapaa-ajalla ja kotona aina ainoastaan naisten vaatteita, siivoan, laitan ruokaa ja teen muutoinkin kotona kaikki ne tyypilliset naisten työt jotka vaimo hoiti aikaisemmin, hänen keskittyessä perheen "miehenä" nyt niihin minun ennen tekemiin ns. miestentöihin. Myös töissä käytän työasun alla aina vain naisten vaatteita.
Tykkään käyttää naisten kenkiä, housuja ja takkeja. Mekot ja hameet ei kiinnosta, mutta noissa muissa vaatteissa on kiva käydä kaupungilla joskus. Pääosin kukaan ei kiinnitä huomiota. Joskus joku saattaa katsoa kenkiä pitkään, jos on näyttävät korot. Katsokoon, minä nautin niillä kävelemisestä. En (kai) varsinaisesti ristiinpukeudu, koska en yritä mennä läpi naisena. Käytän vaan kauniita vaatteita, koska tykkään siitä.
miesonmies ja nainen? kirjoitti:
en ymmärrä.
en mitä ihmeen järkeä on tollaisessa?
onko tämä joku 'uusi muoti transujen' parissa?
en ymmärrä.
Lystinpi on iloisena olla kun vanhana hapannaamana.
Aloittajan kannattaisi ehkä tunnustellen vihjailla vaimolleen asiasta ennakkoon ennen kuin yllättää tämän. Aina on nimittäin olemassa ne kaksi mahdollisuutta.
1) Juota se känniin ja sitten muka läpällä vedät ne päälles!
2) Sitten sanot viikon päästä, että siitä tuli hyvät viilikset. Että mennään roolileikkiä, jossa hän on muka mies ja sinä nainen. Saako hän miehenä iskettyä sut? Panet ne päällä.
3) Ehdotat taas samaa leikkiä kun siitä sain niin hyvät naurut!
4) Alkaa olla normaalia teille ja voit sanoa, että se tuntuu susta nyt hyvältä.
Höh, nyt muakin alkoi kiihottaa tämä. Miksi nää meemit tarttu näin hyvin!!!
ÄÄhhh!!
Hame ,sukkahousut ja korkkarit on tosi kiihottavaa pukea päälleen . Sitten pikku ilta-ajelu ja vaikka tankilla käynti ! Ilta lenkille shortsit ja ohuet sukkahousut. Siinä alku lämmitelyä
Ostin kirpparilta mustan ylipolven hameen jossa tietysti satiini alushame. Alennusmyynnis mustia sekä ihonvärisiä norlyn sukkahousuja. Illalla kun pääsee pukeutumaan , miten ihanilta sukkahousut tuntuukaan . Liukas alushame suorastaan hyväilee sukkahousu jalkoja
Olen pitkään harrastanut naisten pitsipöksyjä ovat aivan ihania eiole tarvinnut salata tätä asiaa. Liittyy meidän seksin harrastukseen koen saavani lisäväriä ja kiihotusta kun pukeudun pitsi pöksyihin joskus laitan mustan ohuen topin alle puolikuppi rintsikat, mitkä vaimo on nimennyt ne vaatekaapissani onko nuo ne sun rintsikat. Muuten en pukeudu naiseksi olen puhdas hetero jos näitä pitsejä ei oteta lukuun.
Puolikupit kirjoitti:
Olen pitkään harrastanut naisten pitsipöksyjä ovat aivan ihania eiole tarvinnut salata tätä asiaa. Liittyy meidän seksin harrastukseen koen saavani lisäväriä ja kiihotusta kun pukeudun pitsi pöksyihin joskus laitan mustan ohuen topin alle puolikuppi rintsikat, mitkä vaimo on nimennyt ne vaatekaapissani onko nuo ne sun rintsikat. Muuten en pukeudu naiseksi olen puhdas hetero jos näitä pitsejä ei oteta lukuun.
Ihan tiedoksi, että vaatteet ei tee homoksi tai heteroksi. Mutta kiva, että tykkäät pitsihepeneistä.
Puolikupit kirjoitti:
Että tällaista fantsun tynkää Jaska suoltaa tällä kertaa
Pienessä kännissä kokeilin kerran vaimon vaatteita. Kesämekko päälle, käytetyt pikkarit ja sukkahousut jalkoihin, nahkasaapikkkaat myös, vaikka puristivat. Jestas miten se tuntui hyvältä! Kalu koveni rautakangeksi ja rupesi tekemään mieli pimpsaa. Otin vielä toiset käytetyt pikkuhousut ja haistelin niitä. Ei tarvittu monta vetoa, kun laukesin jaloissani oleviin pikkareihin. Vasta sen jälkeen muutaman minuutin kuluttua pääsin pillun nuolentaan ja panohommiin. Naisen vaatteet ylläni. Jäinkö koukkuun naisen vaatteisiin pukeutumiseen? Sen näyttää aika. Kyllä voisi uudestaan kokeilla.
Tykkään näyttäytyä kauniissa naisten kumisaappaissa. Kyllä joku aina tuijottaa, mutta kivalta tuntuu silti.
Oikeastaan ihan kiva, että tulee taas syksy niin pääsee käyttämään naisten saapikkaita ja nilkkureita julkisesti. Terveisin #6
Tiukka korsetti,verkkosukat sukkanauhoihin kiinni ja piikkikorkoavokkaat jalkaan. Kaulapanta kaulaan ja seisokki on julmetun kova. Vielä jos vaimo läpsii ratsupiiskalla perseelle niin laukeaminen tapahtuu äkkiä. Voi sitä tunnetta kun saa olla vaimon pikku lumppu.
No mun mies kerran puki mun pikkuhousut jalkaan. Ei siinä mitään ongelmia. mulle ok vaikka pukeutuisi stay uppeihin.