Huoh! hoitopaikka marmatusta=(
Lapseni käy leikkiryhmässä, jossa vaki hoitaja ja vanhemmat apurina vuoroviikoin. Minun vuoroni on tällä viikolla ja olen kyllä pettynyt hoitajaan. Hän suhtautuu lapsiin kylmästi. Jos jotain lasta itkettää, kun on äitiä ikävä, niin ei lohduta. sanoo, vaan ei se äiti tule yhtään nopeempaa vaikka itket yms. lapset pitäis olla kuin yhdestä puusta veistetyt. Vähäänkään tempperamenttisempi luonne, niin heti on pahasta. Ja pitäis osata käyttäytyä kuin pikku sotilaat=( Ryhmä on pikkusten 2-v ryhmä ja hoitajan mielestä pitäsi osata itse pukea, laittaa kengät jalkaan ja tehdä kaikki jo itse. onhan lapset jo 2 vuotta. Minä kun olen ajatellut, että minun lapsi on VASTA 2-v eikä JO 2-v. Kaikki hienot käyttäytymiset pitää osata. Ihan tuli mieleen, että lapset ei saa olla oman ikäsiä, vaan osata sitä mitä isommilta vaaditaan.
Hänen mielestään myös kaikki kiukuttelu ja huonokäytös (=ei mene just niinkuin hän haluaa) on vaan ja ainoastaan vanhempien vika. Ei tule hoitajalle mieleenkään, että kyllä niillä pikkusilla saattais olla vaikka oma tahto ja aina ei voi olla hyvä päivä.. Laittoi tuo päivä kovasti miettimään, että oiskohan aika etsiä uusi leikkiryhmä lapselle=/