Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

YSL-valokynä

24.10.2006 |

En tiedä kuuluuko tänne mutta kyselisin mikä on tuo YSL- valokynä ja mistä saa? sitä vain oli kovin kehuttu kun laitoin hauksi valokynä. Tarvitsisin hyvän valokynän eikä aiempaa kokemusta ole .

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli oikein käyttämällä saat valokynällä häivytettyä ihon pieniä virheitä; tummat silmänaluset, pienet näpyt, pienet rypyt. Lisäksi saat tiettyihin kohtiin sitä laittamalla kasvojesi luustoa korostettua ja loistetta kasvoillesi. Kysy kaupan kosmetiikkaosastolta lisää.

Itse en muuten koskaan oppinut valokynää käyttämään, minulla oli Lumene joskus kokeiltavana.

Vierailija
2/7 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja on oikeasti tosi hyvä, kokemusta on!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vois kuvitella, että puhutaan ihan eri tuotteista. Toi lumene on enemmänkin peitepuikko ja YSL on todellinen valokynä. Jälkimmäinen ihanan ohut ja levittyy hyvin ja oikeasti saa sen valoefektin aikaiseksi. Siihen kannattaa investoida jos valokynää hankkii!

Vierailija
4/7 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valokynää ei kannata käyttää esim. näppyjen peittämiseen, koska se vain korostaa niitä. Matta peiteväri on oikea siihen tarkoitukseen. Tummien silmänalusten häivyttämiseen valokynä on erinomainen, ja nimenomaan YSL.

Vierailija
5/7 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän nimeen vannon! Minulla on jo luonnostaan tummat silmänaluset ja pojan ollessa pieni näytin ilman tätä valokynää suunnilleen haudasta nousseelta (valvomisen takia siis). Helppo levittää suoraan sen kynän omalla siveltimellä ja häivyttää loistavasti tummat silmänaluset.

Vierailija
6/7 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...valokynän. Oli yli 15 e halvempi kuin YSL ja kosmetologi sanoi, että ainakin hänen mielestään on yhtä hyvä. Kokeillut en vielä ole, joten muuta en osaa sanoa.

Vierailija
7/7 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hintansa arvoinen tuote!