Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Roskalavat vähän kerjäämistä?

Vierailija
14.08.2022 |

Paikkakunnan roskalava (faceryhmä) muuttui kun pyytäminen hyväksyttiin.
On ihan vakituisia pyytäjiä: voisko joku lähiö x tuoda mulle vaippoja paketin, koko 8 kiloa.
Otan vastaan määrätyn väriset, malliset, ehdottomasti melko uudet kengät tai joku muu vaate. Oisko kellään uutta pakastinta antaa?
Toki jokainen haluaa että vaatteet, matot, huonekalut, kengät on mielen mukaiset, mutta minua joku tökkii. En ole seurannut saavatko haluamansa.
Itse olen tarjonnut käytettyä, perussiistiä ja ehjää, en vaatteita. Yleensä kaikelle on hakija löytynyt, joku pariton " merkkiastia" tms. Vetoketjuista rikki menneen rinkan annoin hakijalle joka tiesi viat. En tiiä korjasko vai vei roskiin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole tyhmä joka pyytää.

Vierailija
2/6 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av, yv, tv, pv, ja kaikki muutkin veet.

Mitat? Onnistuuko tuonti tänne naapuripaikkakunnalle? Sopiiko, että noudan ensi vuonna?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvähän se on, että saa tavaran kiertoon. Täällä ainakin omilleen muuttavat nuoret saa hienosti tarvitsemiaan ja mieleisiään kodinkoneita, huonekaluja ja tekstiileitä.

Vierailija
4/6 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jono

Vierailija
5/6 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kyllä huvittaa ne "mielellään toimitus kotiin kun en omista autoa" ilmoitukset kun joku isompi huonekalu tai kodinkone kyseessä. Varmaan myös kantaminen kuudenteen kerrokseen jos hissiin ei mahdu. Jotain rajaa nyt 😂

Vierailija
6/6 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän kyllä huvittaa ne "mielellään toimitus kotiin kun en omista autoa" ilmoitukset kun joku isompi huonekalu tai kodinkone kyseessä. Varmaan myös kantaminen kuudenteen kerrokseen jos hissiin ei mahdu. Jotain rajaa nyt 😂

Voithan sä tuoda sen polkupyörälläkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän