Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ketkä julkkikset tekevät teidät surulliseksi?

Vierailija
14.08.2022 |

Katselen Miehen puolikkaita ja sääli että Charlie Sheen heitti elämänsä hukkaan.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen tuli telkusta elokuva Kari Tapiosta, "Olen suomalainen". Aika surullinen kuva jäi siitä miehestä.

Vierailija
22/47 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

James Dean

Marilyn Monroe

Elvis Presley

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä ihan vähän Dianan, mutta ei sekään minua sureta, koska Diana ei ole kärsimässä täällä. Ei sureta myöskään prinssien takia, koska se ei heitä millään lailla hyödyttäisi.

Ihan idiotismia surra ventovieraiden elämää. Osaatteko olla onnellisia jonkun julkkiksen puolesta? Miettikääpä sitä ennemmin.

Vierailija
24/47 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montgomery Clift

Vierailija
25/47 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Amy Winehouse. Karismaattinen ääni ja lookki, mutta piti mennä sekaantumaan huumeisiin.

Tuhlaat vain omaa energiaasi turhalla suremisella, miettisit ennemmin, miten ilahduttaisit jotakuta elossa olevaa.

Vierailija
26/47 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumeet ja viina ovat vieneet liian monen hyvän taiteilijan liian aikaisin. Itseä surettaa erään hienon näyttelijän poismeno huumeisiin nimittäin Philip Seymour Hoffmann. Ei kuuluisuus, loistavat arvostelut, raha, perhe auttanut huumeisiin.

Vierailija
27/47 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johanna Tukiainen. Wtkansa haluaa juttuja ihmisestä joka on täysin tasapainoton ja josta minkään median ei pidä tehdä juttuja.

Vierailija
28/47 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johnny Depp. Lapsuuden idoli paljastui alkoholistiksi ja narkomaaniksi. Väkivaltainenkin tuntuu olevan, enkä puhu nyt Amber tapauksesta.

Vierailija
29/47 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johanna Tukiainen. Wtkansa haluaa juttuja ihmisestä joka on täysin tasapainoton ja josta minkään median ei pidä tehdä juttuja.

Ei mua sureta. Johanna voisi itse vetäytyä julkisuudesta, jos tuossa olisi jotain surtavaa.

Vierailija
30/47 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oikeastaan sureta muu kuin Laila Kinnusen kohtalo. Hän oli ylivoimaisesti paras naislaulaja Suomessa. Upea ääni ja esiintyjä.

Ei tietenkään pidä unohtaa tässä yhteydessä myöskään Olavi Virtaa. Hän oli, ja on vieläkin, ylivoimaisesti paras mieslaulaja Suomessa. Upea ääni ja esiintyjä!

Olet oikeassa. Äänessään on väri ja sävy sekä tulkinta, jota ei kenellään muulla ole ollut ennen eikä jälkeen.

Vierailija
31/47 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ralph Fiennes.

Miksi?

Koska menin alkukesästä katsomaan Punaisen lohikäärmeen ja sen jälkeen se äijä ei ole jättänyt mieltäni rauhaan. Julkkisihastukset kuuluu teineille, ei neljääkymmentä lähenteville naisille.

Vierailija
32/47 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mua sureta. Johanna voisi itse vetäytyä julkisuudesta, jos tuossa olisi jotain surtavaa.

Eipä toi ole julkisuudessa roikkunut enää vuosiin.

Vierailija
33/47 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tolkuissaan olevan aikuisen ihmisen elämän sureminen on tämän yläpuolelle asettumista. Minä ajattelen, että suurin osa yllämainituista on saanut kokea elämässään paljon sellaista, mitä moni ei, mitä surtavaa siinä on? Ei koskaan kenenkään elämä ole vain auringonpaistetta. Keskityn mieluummin ventovieraissa siihen kaikkeen ihanaan, mitä he ovat saaneet kokea elämässään.

Vierailija
34/47 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä toi ole julkisuudessa roikkunut enää vuosiin.

Tässä on julkisuudessa omasta halustaan viimeiseksi:

https://www.seiska.fi/Kotimaa/Seiska-tavoitti-lapsensa-siepanneen-Johan…

Vierailija
35/47 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

James Dean

Marilyn Monroe

Elvis Presley

Ei kuitenkaan Jhon Lennon?

Vierailija
36/47 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna Marin

Vierailija
37/47 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ralph Fiennes.

Miksi?

Koska menin alkukesästä katsomaan Punaisen lohikäärmeen ja sen jälkeen se äijä ei ole jättänyt mieltäni rauhaan. Julkkisihastukset kuuluu teineille, ei neljääkymmentä lähenteville naisille.

Hän on ihana

Ayrton Sennan kohtalo oli surullinen. Ja tietysti Michael Schumacherin:(

Vierailija
38/47 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikki

Vierailija
39/47 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei w t heimon naiset välttämättä  mitään uusia juttuja tarvitse, koska he riekkuvat aamusta iltaan 7-23 julkkisnaisiin liittyvistä vuosia vanhoista jutuista.

Vierailija
40/47 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amy Winehouse taisi olla enemmän alkoholisti kuin narkkari. Mut hänen kohtalonsa surettaa koska hän oli tosi lahjakas ja olisi voinut jäädä legendaksi muutenkin kuin kuolemalla nuorena. Viimeiset keikkakuvat ovat surullista katsottavaa.

Ja ei, en vietä aikaa suremalla tuntematonta ihmistä, mitta kun ap kerran kysyi niin tämä oli ainoa minkä keksin.

Tuksu ei todellakaan sureta. Se ihminen on saanut todella paljon apua muilta ihmisiltä ja onnistunut pääsemään kaikista pahoista teoistaan kuin koira veräjästä. Olen jopa vähän kateellinen Tuksun käsittämättömän hyvästä tuurista ja selviytymiskyvystä. Jos itse olisin lyönyt yhtä lekkeriksi olisin haudassa tai katuojassa.