Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omituinen tapaus kun olin kylässä.

Vierailija
14.08.2022 |

Olin kylässä erään pariskunnan luona, jolla oli koira. Kahvipöydässä pariskunta kertoi minulle, että kuinka koiralle ei saa antaa pöydästä mitään ruokaa eikä sitä pidä opettaa kerjäämään pöydästä mitään. Samaan aikaan se koira pyöri siinä pöydän ympärillä ja pariskunta heitteli sille niitä tarjottavia, esim. leipää, kinkkua, juustoa, pullaa, marjapiirakan paloja ja keksejä. Emäntä otti jopa minun lautaseltani pullan, josta olin ehtinyt haukkaamaan vain palan ja heitti sen koiraille samalla sanoen, että koira ei saa kerjätä pöydästä eikä sille saa antaa sieltä mitään. He siis itse ruokkivat koko ajan koiraansa pöydästä samalla kun kertoivat, että kuinka niin ei saa tehdä ja että he eivät itse koskaan tee niin.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oho! 😮😯😲

Vierailija
2/11 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi olisi sellainen että meillä lukijoilla jää edes pieni epäilys että olisiko tuo sittenkin saattanut oikeasti tapahtua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia kaikissa koiraperheissä, joita tiedän.

Vierailija
4/11 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on kyllä omituinen pariskunta. Älä mene enää sinne, ne syöttää sinutkin sille koiralle.

Vierailija
5/11 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä nyt sitä kaasuvalotusta, jolla kohde saadaan ihan sekaisin? Tosin aika kömpelöä ja läpinäkyvää. Ehkä Porvoon malli?

Vierailija
6/11 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kerran kylässä ja siellä isäntä oli niin mustasukkainen koirasta että ei saanu edes palleja nuolettaa, ihme touhua!

-ErtZsi

Vierailija
7/11 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina antanut koirilleni makupaloja pöydästä. Sievästi osaavat odottaa eivätkä kerjää.

Vierailija
8/11 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopajoo

Vierailija
9/11 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa tosiaan.

Vierailija
10/11 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pitää aina antaa lautanenkin koiralle putsattavaksi, suuttuu jos ei saa olla jätemyllynä.

Tarkkailee vaan ettei anna liikaa suolaa koiralle, niin kyllä ne vetelee melkein mitä vaan.

Vierailija
11/11 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaalia kaikissa koiraperheissä, joita tiedän.

Ei kukaan täyspäinen sentään vieraansa lautaselta pullia koiralle heittele.