Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerroin eilen mun tytöille, että olen löytänyt uuden miehen

Vierailija
14.08.2022 |

Molemmat tytöt jo aikuisia ja asuu omillaan. Erottiin heidän isän kanssa toukokuussa minun aloitteestani. Kesäkuussa aloin tapailemaan miestä jonka olen tuntenut 90-luvulta asti mut nyt jotenkin tuli tunteita kummallekin.
Eilen sitten päätin että nyt on aika kertoa tytöille, että olen suhteessa ja vastaanotto oli tyrmistyttävä. Molemmat oli vihaisia minulle, haukkuivat ja piti itsekkäänä. Yritin selittää että ekaa kertaa yli 10 vuoteen tunnen jotain, että olen onnellinen, mut ei heitä kiinnostanut.
He oli loukkaantuneita, minä olin loukkaantunut heidän käytöksestä ja lähdin kyyneleet silmissä pois.
Nyt on valtavan paha olla. Mietin, että jätänkö tämän ihanan miehen vai yritänkö puhua tytöille vielä. Olen eilisen jälkeen ollut vain yksin ja puhelin pois päältä.
Miten mun kannattaisi edetä?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas,satutäti on herännyt 🤣🤣🤣😭

Vierailija
2/15 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

He yrittävät vielä sopeutua eroon ja uuden miehen mainitseminen tuli vain liian nopeasti. Jatka rauhassa deittailua, mutta älä vielä puhu miehestä enempää lapsillesi ellei he kysele. Ota uudestaan puheeksi vaikka vuoden päästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen aikuisten äiti enkä voisi kuvitellakaan aloituksen kaltaista. Ensinäkin miksi minä seurusteluistani avautuisivat? Tai siihen kenenkään hyväksyntää tarvitsisin.

Toisaalta lapsilleni ei mielipiteitä aiheesta olisi. Kuten ei minullakaan heidän suhteistaan.

Vierailija
4/15 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono,tosi huono :(

Vierailija
5/15 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätät ihanan miehen ja elät loppu elämäsi yksin? Ja vaan sen takia etteivät aikuiset lapsesi nyt just tällä hetkellä hyväksy suhdettasi. Niin....saat kyllä sitten ollakkin yksin, jos heidän ehdoillaan elämäsi elät.

Vierailija
6/15 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mun kannattaisi edetä ????

L O L

Vierailija
7/15 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bj aluksi ettei uusi kulta karkaa ja anna tyttöjen vähän pureskella tapahtunutta. Aika nopeesti sinulla uusi jo oli ja tytöistä saattaa näyttää sille että erosit tämän uuden vuoksi heidän isästään. Yritä selittää ja kertoa taustat, jos vaikka tytöt ymmärtäisivät äitiä.

Vierailija
8/15 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosit toukokuussa eli tieto uudesta tuli lapsillesi liian pian. Käsittelevät vielä eroa ja ehkä sinunkin pitäisi.

Vierailija
9/15 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori ap. Tänne ei tällaisia aloituksia kannata laittaa, kuten jo kommenteista huomaat. Tsemppiä kuitenkin 😊

Vierailija
10/15 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun lapsilla on myös oikeus tunteisiinsa. Heille teidän eronne oli ilmeisesti vähän kovempi paikka, ja sitten parin kuukaden päästä äiti tulee hehkuttamaan uutta suhdetta. Kiva, että olet löytänyt uuden heilan, mutta olisin odottanut kauemmin ennen lapsille kertomista. En kyllä yhtään tajua, miksi nyt lähtisit eroamaan, kun vahinko on jo tehty. Nauti suhteesta, mutta pidä se omana tietonasi. Äläkä vie heilaasi mahdollisesti tuleviin sukujuhliin.

Vierailija
11/15 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän lapsiasi, mikäli myös he tuntevat tuon uuden miehesi pitkältä ajalta ja hänessä on jänniä puolia joita eivät halua omaansa tai sinunkaan elämään kaikenlaista huolta aiheuttamaan.

Vierailija
12/15 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko uudella huomattavasti isompi kuin exällä?

Vierailija
13/15 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm, etene vaikka niin että seuraavaan tarinaan ensin hieman paneudut. Et kirjoita heti kaikkea mitä aivot tuottaa vaan mietit rauhassa. Saattaa tulla hiukka parempi tuotos kun ei hätiköi. Katsos kun kukaan normijärkinen ei usko että aikuinen ihminen vinkuu Vauva-palstalla neuvoja siihen että aikuiset lapset ei tykkää äidin uudesta miesystävästä. Jotta mitä pitäis tehdä kun itsesäälissä istun puhelin mykkänä kamarissa tuumien miten tästä tragediasta selviää.

Vierailija
14/15 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ne aikuiset lapset ajattele, että nyt se sekosi lopullisesti eli ero toukokuussa, uusi mies kierrokseen kesäkuussa ja ennen elokuun puoliväliä tunteet on jo niin syviä, että ne pitää julistaa maailmalle.

Ei kukaan kiellä sinulta tunteita, mutta eiköhän jo parikymppinen tiedä, että miehiä tulee ja menee.

Vierailija
15/15 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono,tosi huono :(

Niin varmaan oli.

Eka lauseen jälkeen jo tajusin, ettei avausta kannata pitemmälle lukea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan