Mtv3 tuntuu olevan enää ainoa puolueeton uutislähde
Yle ja Hesari suoltaa minusta vain intersektionaslista feminismiä ja wokea. Loputkin mediat ovat oikealle tai vasemmalle kallellaan. Huomasin että maikkarin uutisia voi vielä seurata.
Kommentit (2)
MTV:n viisi tuoreinta uutista: Sota säikäytti venäjän opintoihin hakevia nuoria, Ranska hyväksyi Suomen ja Ruotsin Nato-jäsenyydet, venäläiset jumissa kotimaassaan, miksi USA:n politiikan huipulla turvaudutaan teflonpintaisiin dinosauruksiin ja Zelenskyi: ydivoimalaa suojana käyttävät venäläissotilaat "erikoiskohteeksi".
Ylellä: Hallitus pohtii ensi viikolla venäläisten viisumien rajoittamista, kaksi afganistanilaista naista kertoo miten elämä on muuttunut, Donald Trumpin kotietsintä, lukio poltti Jenna Saastamoisen loppuun ja Petri Paronen joi ja joi.
HS: toimittaja Sami Sillanpää selvitti miten sähköpörssillä voi päästä superhalvoille hinnoille, hotellinomistajan poika suutelee puolisooaan joka ilta kuin viimeistä kertaa, olen murhaajien sukua ja se on kiusannut minua läpi elämäni, terapeutti Tommy Hellstenin mielestä suomalaisilla työpaikoilla vallitsee "kiero juttu" ja perjantaina puukotettu Salman Rushie pääsi hengityskoneesta ja pystyy puhumaan.
Aika selvä juttu, missä on terävintä uutistoimitusta.
Olen huomannut saman. Luen netistä ja katson televisiosta vain Maikkarin uutisia.