Millainen tyyli on kiinnostava miehellä
Hyvin lyhyt sänki, kalju tai keesi. Farkut, maiharit (ei bootseja!) ja biker-rotsi vapaa-ajalla, mutta sama kundi pukeutuu duunissa pukuun. Ei viiksiä eikä partaa (tärkeää!), molemmat kamalia. Mies pukeutuu aina puhtaisiin, päivittäin vaihdettuihin vaatteisiin ja tuoksuu hyvältä eli puhtaalta.
Kommentit (25)
Sinun mielipiteesi ja koskee ihastustasi.
Muut voi olla eri mieltä. Itse pidän flanellipaitaisista, mukavissa vaatteissa viihtyvien tyylistä.
Paksu lompakko, potentiaalinen väkivallan uhka
Vierailija kirjoitti:
ok, miksi miesten pitäisi olla kiinnostuneita mielipiteestäsi?
Ei mistään syystä. Eihän tämän asian kysyminen tarkoita, että miesten pitäisi kiinnostua vastauksista. Mua ainakin tyyli kiinnostaa ylipäätään.
Mun mielestä kiinnostava tyyli on sellainen, jossa vaatteet ovat laqdukkaita ja eroavat jollain tavoin tavallisimmasta massasta. Laadukkaalla en tarkoita sitä, että merkki olisi isosti näkyvillä.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse olla, miksi oletit minun sellaista luulevan? Tähän ehkä tulee muidenkin mielipiteitä kuin minun ja jotkut ovat olla kiinnostuneita naisten mielipiteistä, jotka vaihtelevat. Esimerkiksi löytyykö yhteisiä tekijöitä.
Onko kysyjä nainen joka haluaa tietää toisten naisten mielipiteen kiinnostavan näköisestä miehestä?
Hyvä ihme sentään tätä epävarmuuden aikaa. Miksei samantien pyydä jotain naisista koostuvaa raatia valitsemaan itselleen sopivan näköisen miehen?
Samalla voi pyytää listaa itselleen sopivista ruuista ja vaatteista, harrastuksista ja asunnosta/asuinalueesta.
Voi myös kysyä milloin on sopivaa käydä kahvilla, entä vessassa? Millaiset ystävät kannattaa hankkia? Kelpaavatko vanhempani vai pitääkö vaihtaa?
Tykkään miehillä klassisesta tyylistä. Villakangastakki, istuvat farkut tai suorat housut, nahkakengät sellainen tyyli mitä näkee Tukholmassa paljon. Pisteenä i:n päällä jos on vielä sellainen Peaky blinders lätsä. 👍
Mies voi olla kiinnostava missä tahansa tamineissa. Tyyli on teennäistä. Oma itsensä niin on hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Onko kysyjä nainen joka haluaa tietää toisten naisten mielipiteen kiinnostavan näköisestä miehestä?
Hyvä ihme sentään tätä epävarmuuden aikaa. Miksei samantien pyydä jotain naisista koostuvaa raatia valitsemaan itselleen sopivan näköisen miehen?
Samalla voi pyytää listaa itselleen sopivista ruuista ja vaatteista, harrastuksista ja asunnosta/asuinalueesta.
Voi myös kysyä milloin on sopivaa käydä kahvilla, entä vessassa? Millaiset ystävät kannattaa hankkia? Kelpaavatko vanhempani vai pitääkö vaihtaa?
Tosikko
Vierailija kirjoitti:
Sinun mielipiteesi ja koskee ihastustasi.
Muut voi olla eri mieltä. Itse pidän flanellipaitaisista, mukavissa vaatteissa viihtyvien tyylistä.
Mulla on aina ollut sama maku miehissä eli mun mies tosiaan on kuvatunlainen. Ketjun tarkoitus on saada esille, että makuja tosiaan on laidasta laitaan. Esimerkiksi oma suosikkityylini oli toisessa inhokkina useampaan kertaan (kalju ja pukumies).
Vierailija kirjoitti:
Miten onnistuit tekemään tuollaisen tulkinnan? Avauksessahan kyseltiin, millainen tyyli miehellä on kiinnostava.
Vierailija kirjoitti:
Mies voi olla kiinnostava missä tahansa tamineissa. Tyyli on teennäistä. Oma itsensä niin on hyvä.
No ei nyt sentään. En esimerkiksi voi ottaa vakavasti miestä, jonka housut roikkuvat puolivälissä takapuolta ja lippis on päässä väärin päin. Tulee mieleen aikuinen nelivuotiaan valepuvussa.
Sellanen tyyli, että on asiallinen, hyvät käytöstavat, fiksu ja kunnioittaa muita.
Vierailija kirjoitti:
https://www.pinterest.com/pin/584553226621096118/
👊👊👊
On seksikäs, hyvä tyyli. Vaikka oma tyylini onkin tosi macho (olen aloittaja), niin tykkään myös feminiinisestä tyylistä. Mun nuoruudessa miehet meikkasi, se oli puvun kanssa tosi hot.
Vierailija kirjoitti:
Tyylin kiinnostavuus ja miehen kiinnostavuus ovat mulle kaksi eri asiaa. Olen todella kiinnostunut ihmisten tyyleistä ja katselen muiden pukeutumista mielelläni.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään miehillä klassisesta tyylistä. Villakangastakki, istuvat farkut tai suorat housut, nahkakengät sellainen tyyli mitä näkee Tukholmassa paljon. Pisteenä i:n päällä jos on vielä sellainen Peaky blinders lätsä. 👍
Useampi mun ystävistä (miehistä) pukeutuu noin, vaikka ennen olivat joko meikkaavia pukumiehiä tai punk-tyylisiä. Kieltämättä tyylikästä.
Rento mutta tyylikäs. En yhtään tykkää miehistä jotka pitävät vartaloa nuolevia vaatteita, vaan ennemmin jättihupparimiehistä. Rennot farkut ja tennarit tai maiharit. Siinä se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyylin kiinnostavuus ja miehen kiinnostavuus ovat mulle kaksi eri asiaa. Olen todella kiinnostunut ihmisten tyyleistä ja katselen muiden pukeutumista mielelläni.
Olen aloittaja, minä näen kiinnostavan tyylin merkkinä kiinnostavasta ihmisestä. Se on vähän eri asia kuin kiinnostua (ehkä) seksuaalisesti: sen tyylin kuvasin aloituksessa eli lempityylin.
Lippis ja vyölaukku :D no ei todellakaan....rento,siisti ja miehelle sopiva