Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksiä joka päivä

Vierailija
14.08.2022 |

Oletteko kokeilleet? Meillä on testi menossa lomalla ja mahtavalta tuntuu.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä jos muilla on hyvä seksielämä.

Vierailija
2/28 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan joo reilut 20 vuotta. Ihan mukavaa, ei olla kyllästytty vielä. Vaatii hyvän parisuhteen, ja välillä joutuu näkemään vaivaa, että onnistuu. On kiireitä, lapset kotona, tai vi..ttaa muuten vaan. Eihän tämä kaikille sovi, niinkuin ei kaikki tykkää marjojen poimimisestakaan. Ehkä tämän ansiosta parisuhteemme kuitenkin kukoistaa. Moni ei tule ajatelleeksi esim. sitä, että jos seksiä saa aina kun haluaa, niin kaikki hellyydenosoituksey ovat "aitoja", eivätkä vonkausta seksiin. Mieli on ainakin näin miehenä parempi, kun ei puute kiristä hermoja. Kotitöitäkin tekee mielellään, eikä ajattele, että minä en imuroi, kun sinäkään et voi maata muutamaa minuuttia selällään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla on oikeastaan joka päivä. Puolisolla ehkä kerran kuussa.

Vierailija
4/28 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus viikon lomalla on ehkä ollut noin. Täytyy sanoa että vaikka viikon verran voi kiinnostaakin joka päivä, niin pidemmän päälle tykkään vähän harvemmasta tahdista. Kun on ollut muutaman päivän ilman, on ainakin meillä paljon kiihkeämpää kuin joka päivä paneskelemalla.

Vierailija
5/28 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluaisin! Mies halusi ennen noin 2-3 kertaa viikossa ja nykyään enää noin kerran kuukaudessa. Elän puutteessa :(

Vierailija
6/28 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä todella pitkä parisuhde, siis vuosikymmenet. Mutta sytymme aina vain uudestaan toisistamme, ja olemme melkein kuin ihan siinä alkuhuuumassa -ja siihen on syynsä. Me molemmat teemme kaikkemme toisen hyväksi seksissä, ja siksi sitä vaan haluaa jokapäivä. Olemme myös kunnossa...

Lapset 2 jo aikuisia ja omissa suhteissaan, joten aikaa on ihan reilusti elostella.

Tämä on ihanaa, jääkiekko termein ilmaistuna.

Vierailija
7/28 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

klassinen 'herneitä pulloon'-metodi:

'Pari' laittaa ensimmäisen vuoden aikana aina YHDEN! herneen joka kerta pulloon kun rakasteltu.

Tuon ensimäisen vuoden aikana pulloon kerätyt herneet ovat se SAMA! määrä mitä 'Pari' tulee KOKO! loppuelämänsä aikana rakastelemaan.

Toisesta vuodesta lähtien 'Pari' ottaa pullosta aina YHDEN! herneen joka kerta kun rakasteltu.

Näin tämä klassinen 'herneitä pulloon'-metodi toimii.

(Olen kuullut tämän nuorena sulhona paljon itseäni vanhemmalta mieheltä joka oli kuullut sen itse nuorena mieheltä 'joltain vanhemmalta mieheltä').

Tämä tarina on tosi!

Vierailija
8/28 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa mahtavaa tänäänkin.

T.ap

Vierailija
9/28 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

SEKSIkaava forLIFE! kirjoitti:

'Pari' laittaa ensimmäisen vuoden aikana aina YHDEN! herneen joka kerta pulloon kun rakasteltu.

Tuon ensimäisen vuoden aikana pulloon kerätyt herneet ovat se SAMA! määrä mitä 'Pari' tulee KOKO! loppuelämänsä aikana rakastelemaan.

Toisesta vuodesta lähtien 'Pari' ottaa pullosta aina YHDEN! herneen joka kerta kun rakasteltu.

(Olen kuullut tämän nuorena sulhona paljon itseäni vanhemmalta mieheltä joka oli kuullut sen itse nuorena mieheltä 'joltain vanhemmalta mieheltä').

Tämä tarina on tosi!

Tuo on hyvin konservatiivinen ajatusmalli mutta ihan kivaa folklorea silti.

M48, osaaja

Vierailija
10/28 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

SEKSIkaava forLIFE! kirjoitti:

Tämä tarina on tosi!

Kyllä meiltä olisi tällä menetelmällä herneet loppuneet jo toisena tai kolmantena vuonna ja nyt olisi melkein 25 kuivaa vuotta takana. Onneksi ei tiedetty että noin pitää toimia.

Vierailija
11/28 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteen alussa tuo seksiä joka päivä, monesti useammankin kerran päivässä toteutuu ihan itsestäänkin, ilman että sovitaan mistään kokeellisesta testistä. Näin ruuhkavuosina 2-3 krt/viikossa on ihan sopiva määrä, molemmille.

Vierailija
12/28 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä halunnut seksiä joka päivä. Vaimo on joskus halunnut seksiä kahtena päivänä peräkkäin, ja minulle se on ollut ainakin melkein aina liikaa. Toisella kerralla olen lähinnä hoitanut vaimoni alta pois.

Nyt on elämässä ainakin itsellä sellainen vaihe, että usein menee viikko, joskus kaksikin, ilman että osaisin edes ajatella sitä - siis vaimon kanssa. Joskus se tietysti tulee mieleen, jos näen vaimon alasti. Muuten vaimon näkemisestä tulee mieleen lähinnä kotityöt.

Vierailija
13/28 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaas, miksi kun nainen kirjoittaa ettäelää puutteessa saa alapeukkuja, tai nainen joka kirjoittaa että haluaa jokapäivä, sama juttu? Eikö ole nurinkurista siihen nähden, että miehet yleensä valittavat sekinpuutetta. Ihmettelen.

Vierailija
14/28 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä halunnut seksiä joka päivä. Vaimo on joskus halunnut seksiä kahtena päivänä peräkkäin, ja minulle se on ollut ainakin melkein aina liikaa. Toisella kerralla olen lähinnä hoitanut vaimoni alta pois.

Nyt on elämässä ainakin itsellä sellainen vaihe, että usein menee viikko, joskus kaksikin, ilman että osaisin edes ajatella sitä - siis vaimon kanssa. Joskus se tietysti tulee mieleen, jos näen vaimon alasti. Muuten vaimon näkemisestä tulee mieleen lähinnä kotityöt.

Oot vaan homo.

Vierailija
15/28 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijai, kyllä taas maistui.

t.ap

Vierailija
16/28 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai  mitä te nuoert jöpöpäjätte. Tottakai jokapäivä. Kuolema odotttaa portailla, kannattaa kiriä ohi!

Näin me teemme. Jokapäivä kivaa suulla käsin kalulla ja pillulla. Makiaa. Ja magiaa...

Vierailija
17/28 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus viikon lomalla on ehkä ollut noin. Täytyy sanoa että vaikka viikon verran voi kiinnostaakin joka päivä, niin pidemmän päälle tykkään vähän harvemmasta tahdista. Kun on ollut muutaman päivän ilman, on ainakin meillä paljon kiihkeämpää kuin joka päivä paneskelemalla.

Sama juttu.

Joka päivä ei jaksa sen ihmeemmin innostua, (paitsi just lomalla), vaan seksi on silloin sitä perus arkiseksiä.

Muutaman päivän kun pitää taukoa niin sitten siihen kumpikin panostaa enemmän ja se on kiihkeämpää ja tulee tehtyä juttuja joihin ei joka päivä olisi edes aikaa.

Eli seksi on siis parempaa kun sitä ei ole joka päivä.

Vierailija
18/28 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo joo..toi teidän joku (ihme? "dream sex"tms.) kokeilu? Aika normia, että päivittäin kun on nuoria. Kyllä se sitten, ajan (ja vuosikymmenten) kanssa alkaa löytää, ihan toisen rytmin! (kun: Jokaiselle käy niin).

Nuorena toki, tuli 'harrastettua kaikenlaisia hölmöjä kokeiluja'.. myönnetään! Aina noista:'kuinka pitkään selibaatissa.. aina vaan, kinkympiin sessioihin' asti.

Hauskaa se toki, ollut vaan aina (jä hölmöö..) vähä?

Parhaiten on jäänyt 'muistieni laatikkoon' päässäni, kun kokeiltiin: harrastaa seksiä, yhtäjaksoisesti monta päivää', putkeen! Aloitimme perjantaina aina sunnuntai-iltaan asti.. (poislukien; syömiset, veskissä käynnit ja nukkumiset) yhtäjaksoista rakastememista!

Joo joo, oli se: 'kun nuorena jaksaajaksaa..' painaa! (Parruapesään ja pökkööpönttöön..;) Sopii kokeilla.

Vierailija
19/28 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei.  Kyllä jokapäivä aina vaan haluamme molemmat,

Vierailija
20/28 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei.  Kyllä jokapäivä aina vaan haluamme molemmat,

Monestiko ajattelit vielä vastata?