Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketodieetin aloitukseen neuvoja?

Vierailija
13.08.2022 |

Tarttis aloittaa ketogeeninen dieetti. Olen lueskellut aiheesta paljon ja tuntuu, että ymmärrän makrot ym ihan hyvin, mutta pää lyö tyhjää miten koostaa ateriat ja mitä eri ruokia voisi syödä vaikka aamupalaksi tai päivälliseksi. Kananmunaruoista kuten munakkaista en tykkää ollenkaan vaan jotain muuta pitäisi keksiä. Hiilarit yritän pitää noin 20 g per vrk.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitähän on vaikka kuin paljon netissä. Kvg.

Vierailija
2/35 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan osta julkkikselta mitään copypaste ketodieettiä. Hiuksia lähtenyt ihmisiltä kun lukee kokemuksia, eivätkä edes ole rahojaan takaisin pyytäneet kun luulevat että kyllähän se julkkis nyt tietää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupalaksi "partaäijäjogurttia" ja päivälliseksi jotain lihaa/kalaa/kanaa ja vihreitä kasviksia tai avokado. Tuolla hiilarimäärällä ei paljoa kasviksia syödä, etenkään muita kuin vihreitä, marjat ja hedelmät saa unohtaa (poislukien avokado).

Vierailija
4/35 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin tarttis?

Vierailija
5/35 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli jos jostain asiasta on jo netissä jotain, niin ei saisi kysellä neuvoja tai aloittaa keskustelua aiheesta vai? Eihän sinun ole pakko osallistua keskusteluun, jos aihe ei kiinnosta, voit lukea muita ketjuja.

Vierailija
6/35 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla hiilarimäärällä ei paljoa kasviksia syödä, etenkään muita kuin vihreitä, marjat ja hedelmät saa unohtaa (poislukien avokado).

Hullun hommaa.

Vierailija
7/35 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten osannu karppaus.infon sivuille mennä lukemaan.

Etkä hakea tietoa vaikka googlella.

Että sellanen uusavuton.

Vierailija
8/35 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli jos jostain asiasta on jo netissä jotain, niin ei saisi kysellä neuvoja tai aloittaa keskustelua aiheesta vai? Eihän sinun ole pakko osallistua keskusteluun, jos aihe ei kiinnosta, voit lukea muita ketjuja.

Karppipalsta on sulle oikea osoite.

Vierailija
9/35 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen lukenut sitä kyllä. Eikö vauvalla saa keskustella ketodieetistä?

Ap

Vierailija
10/35 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ettei itse viitsi hakea tietoa on osoitus uusavuttomuudesta ja laiskuudesta. Keskustelun aloittaja haluaa että muut tekevät hakutyön hänen puolestaan.

En pidä sellaisista ihmisistä jotka eivät edes minimin verran viitsi itse tehdä asian eteen.

Vierailija
11/35 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ettei itse viitsi hakea tietoa on osoitus uusavuttomuudesta ja laiskuudesta. Keskustelun aloittaja haluaa että muut tekevät hakutyön hänen puolestaan.

En pidä sellaisista ihmisistä jotka eivät edes minimin verran viitsi itse tehdä asian eteen.

Höh. En minä pyytänyt ketään googlaamaan puolestani, vaan ajattelin, että jos täällä olisi paikalla joku ketoilija, joka voisi kertoa mitä hän syö. Ap

Vierailija
12/35 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunnalla voi auttaa, jos meinaa pysyä ketoosista.

Salaattia niin maan prkleesti ja lihaa kaveriksi. Niissä vihreissä on enemmän vitamiineja kuin marjoissa  hedelmissä, joten älä usko pelottelua, että ilman marjoja ei voi elää.

Vierailija
13/35 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mikä ongelma sulla on mennä sinne, koska se paikka on täynnä ihmisiä joilla on monen vuoden kokemus aiheesta? Ne voivat neuvoa sua vaikka kuinka. Sieltä saa ihan oikeasti apua aiheeseen.

Sen sijaan sä haluat tulla tänne missä on trolleja.

Äly hoi.

Mä en käsitä sun kaltaisia ihmisiä.

Vierailija
14/35 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on muka lukenut aiheesta paljon, mutta ei osaa etsiä nyt kyselemäänsä tietoa? Neuvoin häntä etsimään netistä, koska siellä niitä vinkkejä ja esimerkkejä on pilvin pimein. Paljon enemmän kuin mitään tähän ketjuun tulee koskaan olemaan.

Enkä ole sanonut missään, ettei aihe kiinnosta. En edes klikkaa ketjuja, jotka eivät kiinnosta.

Vierailija
15/35 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mikä ongelma sulla on mennä sinne, koska se paikka on täynnä ihmisiä joilla on monen vuoden kokemus aiheesta? Ne voivat neuvoa sua vaikka kuinka. Sieltä saa ihan oikeasti apua aiheeseen.

Sen sijaan sä haluat tulla tänne missä on trolleja.

Äly hoi.

Mä en käsitä sun kaltaisia ihmisiä.

Äly hoi itsellesi. Minä taas en käsitä kaltaisiasi ihmisiä, jotka vaivautuvat kommentoimaan, vaikka itse aloituksen kysymykseen ei ole mitään sanottavaa vaan ainoa mitä sanoo on että älä kirjoita tänne tästä aiheesta.

Ap

Vierailija
16/35 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kroppasi ei välttämättä tykkää karppauksesta. Minäkin aikanaan karppasin vuosia, mutta oli pakko lopettaa kun liikunta (sali, juoksutreenit) ei enää sujuneet. Koko kroppa oli kuin betonia, jalat painoi tonnin, silmissä sumeni ja kerran meinasi taju lähteä. Hengästytti eikä yksinkertaisesti olisi jaksanut tehdä mitään. Jatkoin liikuntaa kuitenkin sinnikkäästi kunnes yksi päivä päätin, että tämä riittää. Aloin syödä hiilareita paljon enemmän ja liikunta alkoi sujua ihan eri lailla. (Hiilarit 30-60 -> + 200).

Vierailija
17/35 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsin itse asian niin että aloittaja haluaa keskustelua, kokemuksia jne. Ei pidä olla noin tosikko että suuttuu harmittomista kysymyksistä. Tämähän on keskustelupalsta.

Vierailija
18/35 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kroppasi ei välttämättä tykkää karppauksesta. Minäkin aikanaan karppasin vuosia, mutta oli pakko lopettaa kun liikunta (sali, juoksutreenit) ei enää sujuneet. Koko kroppa oli kuin betonia, jalat painoi tonnin, silmissä sumeni ja kerran meinasi taju lähteä. Hengästytti eikä yksinkertaisesti olisi jaksanut tehdä mitään. Jatkoin liikuntaa kuitenkin sinnikkäästi kunnes yksi päivä päätin, että tämä riittää. Aloin syödä hiilareita paljon enemmän ja liikunta alkoi sujua ihan eri lailla. (Hiilarit 30-60 -> + 200).

Aion kokeilla jonkin aikaa. Jos kroppa ei miklään tykkää, niin ainahan voi lopettaa. Mutta kokeilematta ei tiedä. Ap

Vierailija
19/35 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Youtubesta löytyy paljon hyviä videoita joista saa ideoita! T: vajaa 2kk ketoillut & pätkäpaastonnut

Vierailija
20/35 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liikunnalla voi auttaa, jos meinaa pysyä ketoosista.

Salaattia niin maan prkleesti ja lihaa kaveriksi. Niissä vihreissä on enemmän vitamiineja kuin marjoissa  hedelmissä, joten älä usko pelottelua, että ilman marjoja ei voi elää.

Kasviksia, hedelmiä ja marjoja tulee syödä monipuolisesti ja eri värisiä. Vihreät kasvikset yksinään ei riitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme