Nainen 70 kg, kuinka pitkä olet?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Herra jumala miten pitkiä naisia täällä. Tai ainakin pitäisi olla tuohon painoon. Itse olen 175cm/60kg. Enkä tunne itseäni yhtään liian laihaksi.
Sama täällä.
170 cm. Harrastan painonnostoa ja lihakset näkyy. Kannattaa naiset muuten joskus mennä baariin hihattomassa topissa, jos teillä on iso haba. Juttuseuraa nimittäin riittää.
173 cm. Vaatekoko yleensä 40 tai L.
Vierailija kirjoitti:
Herra jumala miten pitkiä naisia täällä. Tai ainakin pitäisi olla tuohon painoon. Itse olen 175cm/60kg. Enkä tunne itseäni yhtään liian laihaksi.
Sinäpä et määrittelemään sitä, minkä painoinen toisen ihmisen pitää olla. Olin parikymppisenä 60-kiloinen, aivan liian laiha. Nyt on hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka niin "pitäisi"?
Oma asiasi, minkä kokoisena itse viihdyt ja mikä on ihanteesi. Se ei kuitenkaan tee yli 170 cm naisista (joita suurin osa näkyy olevan) ylipainoisia, jos he painavat 70 kg.
Vierailija kirjoitti:
Mitä teet tässä ketjussa? Ei kysytty mielipiteitä kenenkään painosta.
Vierailija kirjoitti:
170 cm. Harrastan painonnostoa ja lihakset näkyy. Kannattaa naiset muuten joskus mennä baariin hihattomassa topissa, jos teillä on iso haba. Juttuseuraa nimittäin riittää.
Kuvittelet vaan! Tuu näyttään tänne! Väänetään kättä eli pidetään koko ilta toisiamme kädestä kiinni.
ps . olen se ainoa neanderthalilainen baarissa. Neanderthalilainen on pieni, hento ja herkkä.
Hienoa, ettå naiset uskaltavat paljastaa tällä palstalla niinkin intiimin asian kuim painonsa. Eiku ..., eihän täällä kysyttykään kuin pituutta.🙂