Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisitko, jos joku satunnainen opiskelukaveri vuosien takaa ottaisi yhteyttä?

Vierailija
13.08.2022 |

Tuli facebookin ryhmässä vastaan. Oltiin samassa kaveriporukassa oppilaitoksessa, muutaman kerran nähtiin mutta harvoin ulkopuolella. Harvinainen nimi ja asuinpaikka täsmää sekä kuvan perusteella ikäkin, joten uskon kyseessä olevan sama henkilö. Vaihdeltiin kuulumisia, mutta kun tuli perheet se vain hiipui ja vähitellen jäi. En oikein osaa sanoa, kumpi lähetti viimeisimmän. Asuinpaikka on se facen profiilissa, mistä hänellä oli viimeisin saamani osoite.

En ole ottanut yhteyttä enkä ole aikeissa, mutta mietin vain että haluaisiko hän. Minulle on oikeastaan ihan sama.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
2/4 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis toivotko että hän ottaa yhteyttä? Miksi mietit? Jos ei ole kavereita niin mikäs tuossa jos ottaisi yhteyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan, luulen, että mä olen se joka ei enää saanut aikaiseksi lähettää sitä viimeisintä. Me siis tehtiin kaikki ryhmätyöt yhdessä ja käytiin tauoilla syömässä yhdessä. Siihen aikaan ei vielä ollut nettiä. Ei mulla ole oikein harrastusten ulkopuolisia kavereita, mutta mietin vain että jos tulee vastaan oikeassa elämässä, olisiko pitänyt ottaa yhteyttä. Se on eräänlainen harrastusryhmä. 

Vierailija
4/4 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halus että kukaan tuttu vuosien js vuosikymmenten takaa ilmestyy kuulustelemaan elämänkulustani. Näin on käynyt pari kertaa luokkakokokouksia puuhaavien toimesta. Samasta syystä en ikinä menis luokkakokouksiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi