Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lääkäri ei halua tutkia huimausta tarkemmin?

Vierailija
13.08.2022 |

Niskajumi sanotaan aina syyksi. Muetlla on niin pahoja kohtauksia, että en välillä hallitse jalkojanikaan. Mulla on kyllä niskajumia päätetyön takia, mutta ei tällaisia huimauskohtauksia ole ollut ennen. Levossakin saattaa pyörryttää ja sanoin kyllä nämä seikat.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan siksi, että huimaus on yllättävän yleistä ja yleensä vaaratonta. Etsi netistä kotihoito-ohjeet huimaukseen. 

Vierailija
2/48 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googleta asentohuimaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheluhieronta ja taukojumppa.

Vierailija
4/48 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levossa pyörryttäminen ei oo mitenkään kummallista, se ettei hallitse jalkojaan kuulostaa potentiaalisesti huolestuttavalta. Seuraavan kerran kun meet lääkäriin korosta sitä.

Vierailija
5/48 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene toiselle lääkärille.

Vierailija
6/48 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan siksi että oot ton vaivan takia juossu lääkärillä jatkuvasti ja et edelleenkään tee jumppaa tai laihdutusta, ohjeet oot saanut monta kertaa.

Vierailija
7/48 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lääkärit välitä. Mä olen käynyt kävellessä kipeytyneistä jaloistani neljä kertaa lääkärillä. Ainoastaan yksi otti sen verran asiakseen, että käski kumartua ja laittoi lannerangan röntgenkuvaan, jonka lausunnon käski minuin katsoa itse.

Vierailija
8/48 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi menet lääkärille etkä fyssarille? Oletko edes kokeillut saada niskajumia pois?

Vierailija
9/48 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huimauksen syitä voi tarkastella tästä:

Vierailija
10/48 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ap yksityiselle neurologille.

Vierailija
11/48 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mittauta hemoglobiini. Mutta pitäisihän tuon lääkäreitä kiinnostaa, voihan huimaus kieliä jostain vakavastakin?

Vierailija
12/48 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä lihasrelaxantteja ja käy hierojalla tai akupunktiossa. Ennenpitkää saat kuvankin niskoistas,voi olla välilevy kasassa tai hermo jumissa.

Vierailija
13/48 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten vaiva, siksi niitä ei kiinnosta. Itsellä johtuu alhaisesta verenpaineesta, napsin salmiakkia pitkin päivää ja huimaus on vähentynyt

Vierailija
14/48 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten vaiva, siksi niitä ei kiinnosta. Itsellä johtuu alhaisesta verenpaineesta, napsin salmiakkia pitkin päivää ja huimaus on vähentynyt

Ei ole sukupuolesta kiinni, lääkäreitä ei yleensäkään kiinnosta ellei ole aivan selvää että potilas on kuolemassa lähiaikoina

Vierailija
15/48 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kovin helposti tutkita. Yleensä laitetaan niskan piikkiin.

Joskus voi paljastua sitten muutakin taustalta.

Vierailija
16/48 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska neurologeille on niin pitkät jonot ja päteväkin neurologi voi olla neuvoton huimauksen suhteen. Ja onhan se kallista alkaa tutkimaan kaikki kaulan ja pään verisuonet, aivot ja vielä yhtä ja toista muuta.

Paljon halvemmaksi tulee määrätä lihasrelaksanttia.

Vierailija
17/48 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin huimauksesta terveyskeskuksessa.

Lääkäri teki erilaisia Testejä.

Lähetti mut eteenpäin sairaalaan ns korvaosastolle.Taas testejä.

Diagnoosi löytyi: menierisairaus ja lääkitys siihen.

Lääkitys ei sitä tietenkään poista kokonaan mutta sen kanssa oppii elämään.

Vierailija
18/48 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Levossa pyörryttäminen ei oo mitenkään kummallista, se ettei hallitse jalkojaan kuulostaa potentiaalisesti huolestuttavalta. Seuraavan kerran kun meet lääkäriin korosta sitä.

Kun huimaa ja jalat ei toimi, tulee mieleen MS-tautikin.

Vierailija
19/48 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni auttoi seinillä kävelyyn lihashuoltovasara (hartioihin) ja L-arginiini (eläinperäisenä tai kapseleina). Jos on matalat verenpaineet niin kannattaa ottaa varoen. Vähennä myös kahvia.

Vierailija
20/48 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan siksi että oot ton vaivan takia juossu lääkärillä jatkuvasti ja et edelleenkään tee jumppaa tai laihdutusta, ohjeet oot saanut monta kertaa.

Näistä ei täsmää yksikään väite. Olen käynyt lääkärillä kahdesti ja saanut molemmilla kerroilla lähetteen fysioterapiaan ja olen käynyt hieronnassa. Liikuntaa harrastan käskemättäkin ja venyttelen paljon. Mulla on useita erikokoisia puntteja, 2 kahvakuulaa, vastuskuminauha, semmoinen härpäkekuminauha millä saa tehtyä erilaisia liikkkeitä, jumppapallo ja kuntopyrä. En olisikaan huolissani muuten, mutta kun muutaman kerran on tullut tuo, että jalat elää omaa elämäänsä, eivätkä tottele aivojani - ihan selvin päin olen ollut. Kahvia juon kolme kupillista päivässä ja välillä kaksi. Fyssarista on ollut apua jumiin, ei huimaukseen. Ap. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän