Mitenhän sitä saisi näihin viikonloppuihin jotain eloa..
Ainoa ohjelma viikonloppuisin on ruokakauppa keikka ja sen lisäksi telkkarin ja kännykän tuijotus.
Ahdistaa.
Kommentit (8)
Aloita kuntosaliharjoittelu.
Sit ihan kävelylenkit piristää.
Ala pyöräilemään eri paikoissa ja osta aina välillä kaupasta yksi kalja tai siideri. Juot sen ja jatkat matkaa.
Ulos, metsään, teatteriin, konserttiin, tapahtumiin. Varmaan tiedätkin, että onhan sitä tekemistä, kun vain lähtee tekemään. Minä tiedän kyllä, että lähteminen on se vaikein osuus. Kun jalan saa ovesta pihalle, on jo voiton puolella. Käsityöt ja rakentelut ovat myös mukavaa puuhaa. Arkisista askareistakin tykkään, pyykinpesua myöten. Melko pienistä asioista voi tulla iloiseksi, valtset vain oman hyvän mielen tuojan. Korttipelit ja palapelit on myös mukavaa ajankulua ja puuhailu puutarhassa. Listaa asioita paperille ja kun tulee tylsä hetki toteutat siitä sitten halun mukaan.
Kovin ihana ei viikonloppuni ole eikä arkena. Aamun virkku, illan torkku.Herän 5 jälken joka aamu ,nukutua 7h.herämättä kesken uneni.En dunissa. Kellotanut päiväni.Ovesta ulos aamu 9 kävelee yksin.paluu lounaaksi kotia. Mikroateria ja 30-60 minuttia päikkärit..Jos tarve herätyä iuroin ymm.Katson mainos lehdet ja lähden ovesta ulos. Kävele taas hitto soikoon.Kenties kaupalle?Päivälinen se kaupan sydänmerkin mikro ateria.Tv 1 uutiset tulee muuten kello 17.Viellä kerran ulos,Sitä ennen olen päivän tiskit tiskanut.Vien roskat,lajitelen ne aina.Hiiman takas 1-2h kävelyn jälkeeSinähnä tuo päivä monien muiden kanssa.Korona aika 2020-2021 Kuli elämästä ystävät.sisko,veli kuin 22vkestänyt suhen.Helpoa ei uusia ystävyys suhteita luoda kun en juo ,en kapakien tupakoi!Monella mulla on sama tylsää elämää.Kaikken tottuu , erakoitukin väistämättä, sitäkin tulee tapa olla yskin. Ei kaipaa muita.En valitamista.ps.lukihäiriöni takia en teksti virheet näe anteeksi ne.
Alkoholilla.