Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni ei auttanut minua, kun sain sairaskohtauksen

Vierailija
13.08.2022 |

Sain eilen sairaskohtauksen julkisella paikalla, jonka aikana tarvitsin mieheni apua. Pyysin häntä apuun useita kertoja. Hän sanoi, että "tule itse minun luokseni". Sairaskohtauksen vuoksi en päässyt hänen luokseen. Hän oli siis jossakin ihan lähellä, mutten edes tiennyt tarkalleen, missä hän on. En pystynyt liikkumaan sillä hetkellä hänen luokseen ja olin ihan hajalla, kun hän ei auttanut.
Hän ei ole lainkaan pahoillaan tuosta tilanteesta, joka jo saa minut harkitsemaan eroa, kun ei voi luottaa toiseen. Sen sijaan hän sanoi, että ei jaksa minua, kun aina pitäisi tehdä mitä minä sanon. Hän on nyt vyöryttänyt päälleni vaikka mitä syytöksiä luonteestani, että olen itsekäs ja vaativa. Noh, kiva tietää, että vielä eilen aamulla hän vannoi rakkautta ja oli hellä minulle, samalla kun on ajatellut, että olen kamala eukko.
Mitä teen? Mielestäni mieheni pitäisi etsiä uusi kumppani, sillä selkeästi ei minusta välitä ja ajatteleekin noin kamalia asioita minusta. Kuitenkin on outoa, että hänen mielestään on ok jättää toinen yksin julkiselle paikalle kärsimään sairaskohtausta, ja avunpyyntöni olivat siis hänestä juuri näitä itsekkäitä vaatimuksia. Olisin vain ajatellut, että aviopuoliso auttaa.
Miehen mukaan olen siis avunpyyntöineni yrittänyt rajoittaa hänen vapauttaan tehdä mitä hän haluaa, ja koska en mennyt hänen luokseen, olin "vaativa". Hän ei siis millään ymmärrä, etten a) tiennyt missä hän on b) kyennyt enää liikkumaan hänen luokseen. Hän kyllä tiesi, missä minä olin tarkalleen.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut kyseessä yskäkohtaus, joku huijasi.

Ap

Vierailija
22/33 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on siis IBS ja kauheat vatsankouristukset

Ap

Ei ole minä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on siis IBS ja kauheat vatsankouristukset

Ap

Eli anyways joku juttu, johon vain hysteerinen muija itse voi vaikuttaa rauhoittumalla ihan itse. Älä ulkoista mielenterveysongelmiesi hoitoa kumppanillesi.

Vierailija
24/33 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattivalittaja, sinäkö se olet?

Vierailija
25/33 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myö jo se sähköpyöräsi ja anna rahat "miehellesi" tupakkaan ja viinaan.

Vierailija
26/33 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ap:llä sitten oli?

Vierailija
27/33 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo

Vierailija
28/33 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtuuko tuollaista useinkin, että saat kohtauksia joiden aikaan tarvit miehesi apua? Millaista apua ihan konkreettisesti tarvit?

Vierailija
29/33 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myö jo se sähköpyöräsi ja anna rahat "miehellesi" tupakkaan ja viinaan.

Mahdatkohan puhua minusta.... en ole ap, mutta tuo hengittämättä ollut. Ja mies oli ensimmäinen avokki.

Vierailija
30/33 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on autismi.

Ap

Vierailija
31/33 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja täältä uskoit saavasi todella puutteellisilla tiedoilla ja muutaman lauseen kuvauksella loppuelämääsi ratkaisevasti vaikuttavat oikeat ohjeet? Ventovierailta ihmisiltä.

Vierailija
32/33 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita haarat kiinni kostoksi.

Vierailija
33/33 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän