Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen mies joka ymmärtää naisia eli varsinainen naiskuiskaaja - kysy mitä vaan

Vierailija
13.08.2022 |

!

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset heittäytyy ihan uhallakin niin hankalaksi tuollaisille miehille, jotka väittävät ymmärtävänsä naisia, että ei varmasti tule mitään siitä :D

Vierailija
42/62 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä pitäs tehdä kun emäntä kiukkunen mulle ja ite haluais seksiä. Kerro nopein keino päästä tilanteesta kiukkuinen tilanteeseen halukas. Mielellään vielä jos onnistuis ihan vaan puhumalla.

Sinun pitää selvittää miksi emäntä on kiukkunen. Kasaantuuko kaikki kotityöt emännälle? Voitko tehrä muutakin kotonanne kuin vaa rassaa sitä traktoria ja sitten tulla tupaan sissään syötettäväksi? 

-AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät "ymmärtäväsi naisia" ?

Miksi tähän ei näy vastausta?

Vierailija
44/62 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun joskus täytät 18, niin aiotko mennä armeijaan vai sivariksi?

Vierailija
45/62 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tähän ei näy vastausta?

Voin vastata, ap:lla on suuret luulot itsestään :D

Vierailija
46/62 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulet vaan

Vierailija
47/62 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset heittäytyy ihan uhallakin niin hankalaksi tuollaisille miehille, jotka väittävät ymmärtävänsä naisia, että ei varmasti tule mitään siitä :D

Ei naisille kannatakaan väittää livenä, että heitä ymmärtää. Kannataa olla ystävällinen, kohtelias, empaattinen ja kuunteleva, ja pian huomaatkin että se nainen on se joka yhtäkkiä sanoo "musta tuntuu että sä X jotenkin ymmärrät mua niin hyvin, ihanaa ku siunlainen mies on olemassa"  ;)

-AP

Vierailija
48/62 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei naisille kannatakaan väittää livenä, että heitä ymmärtää. Kannataa olla ystävällinen, kohtelias, empaattinen ja kuunteleva, ja pian huomaatkin että se nainen on se joka yhtäkkiä sanoo "musta tuntuu että sä X jotenkin ymmärrät mua niin hyvin, ihanaa ku siunlainen mies on olemassa"  ;)

-AP

Ei kaikilla naisilla ole puutetta kuuntelijoista. 

Vierailija
49/62 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska monet naiset ovat sanoneet mulle suoraan että ymmärrän heitä niin hyvin.

-AP

Vierailija
50/62 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten kun joskus täytät 18, niin aiotko mennä armeijaan vai sivariksi?

Nyt olit aika hauska, repesin!

-AP

Vierailija
51/62 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin ymmärsit olevasi håmå ja oletko jo tullut kaapista?

Vierailija
52/62 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko tehdä tiivistyksen vauvapalstalla olevista naisista? Miksi naiset jauhavat horoskoopeista? Miksi joku palstalainen ihmettelee Muumipeikon ilmestymistä perunaan? Tuleeko oikeasti lopunaika ja onko se nainen?

Vierailija
53/62 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitko tehdä tiivistyksen vauvapalstalla olevista naisista? Miksi naiset jauhavat horoskoopeista? Miksi joku palstalainen ihmettelee Muumipeikon ilmestymistä perunaan? Tuleeko oikeasti lopunaika ja onko se nainen?

Luulen osaavani vastata ensimmäiseen kysymykseen. Moni nainen pitää horoskoopit mielenkiintoisena sen takia että niillä voi oppia lisää omasta itsestään ja muittenkin luonteenpiirteistä ja tavoista toimia. Toinen syy on että tietyt horoskooppimerkit sopivat parisuhteissa paremmin yhteen, ja toiset taas ei yhtään. Joten merkki voi vaikuttaa rakkauselämän kulkuun.

-AP

Vierailija
54/62 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempi vaan kun laittaa kauluspaidan päälle, ja laittaa ensimmäisen tekstarin heti aamusta "hyvää huomenta" ja mielellään jotain vaaleanpunaista emojia perään.

Wut? :D

Vierailija
55/62 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mode pahalla päällä, eipäs ole vielä tämäkin ketju hävinnyt...

Vierailija
56/62 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naiset annatte rukkaset miehelle, kuinka laadukkaat?

Vierailija
57/62 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naisesta ei enää kuulu mukavan illan jälkeen vaikka kaikki näytti olevan ok? Mitä syitä tähän voi olla?

Vierailija
58/62 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun mies täysin ymmärtää naista on aika kirjoittaa kirja. "miten minusta tuli naiskuiskaaja" vai miten se nyt oli.:).

Todellinen toisen ymmärtäminen vie aikaa, vähintään kuukausia useimmiten vuosia, ja silloinkin muutumme kaiken aikaa.  Toiset enemmän toiset vähemmän. Loppujen lopuksi myötätunto on taito jota tulee harjoittaa, mutta se ei ole toisen ymmärtämistä.

Vierailija
59/62 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä pitäs tehdä kun emäntä kiukkunen mulle ja ite haluais seksiä. Kerro nopein keino päästä tilanteesta kiukkuinen tilanteeseen halukas. Mielellään vielä jos onnistuis ihan vaan puhumalla.

Tämänhän tietää jokainen mies. Ensin hirveä tappelu ja draama, sitten nöyrä anteeksipyyntö ja oman tyhmyyden myöntäminen ja lopuksi sovintoseksiä.

Vierailija
60/62 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerropa sitten yksi asia, jota en itse ymmärrä, vaikka olen nainen. Aina kun tällä palstalla keskustellaan ns. yliluonnollisista tai henkimaailman ilmiöistä, jään vähemmistöön, kun kerron että kaikki on järjellä selitettävissä. Miksi niin monet naiset haluavat uskoa ennustuksiin, kirouksiin, henkiparantajiin, aaveisiin, sieluihin, jälleensyntymään, ufoihin tai vaikka siihen että kuollut isoäiti kävi linnun hahmossa pudottamassa höyhenen lapsenlapsen eteen? En väitä, etteivätkö myös jotkut miehet uskoisi huuhaajuttuihin, mutta naisia näyttää olevan enemmistö.