Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen mies joka ymmärtää naisia eli varsinainen naiskuiskaaja - kysy mitä vaan

Vierailija
13.08.2022 |

!

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoinen kuiskaaja rajalla siellä sitten.

Vierailija
2/62 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyhhyh :O

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko kaikki naiset samanlaisia? Mistä olet taitosi hankkinut?

Vierailija
4/62 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut. Sellaisilla miehillä riittää naisia. Sun pitäisi neuvoa muita miehiä ymmärtämään naisia myös.

Vierailija
5/62 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, kaikki naiset eivät ole samanlaisia.

Taitoni olen hankkinut tosielämän kontakteista joista suurin osa on naisia(olen itse töissä naisvaltaisella alalla) ja olen myös seurustellut monien erilaisten naisten kanssa. 

Vierailija
6/62 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitoni olen hankkinut tosielämän kontakteista joista suurin osa on naisia(olen itse töissä naisvaltaisella alalla) ja olen myös seurustellut monien erilaisten naisten kanssa

Eli et pysty sitoutumaan. Alemman tason mies.

Vierailija
7/62 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten suhtautua äksyilevään naiseen?

Vierailija
8/62 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne, jotka ymmärtävät naisia, eivät seurustele naisten kanssa. Ironisesti. 

Mikä on naisten ja miesten suurin eroavaisuus käyttäytymisessä?

Vierailija
9/62 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pitäs tehdä kun emäntä kiukkunen mulle ja ite haluais seksiä. Kerro nopein keino päästä tilanteesta kiukkuinen tilanteeseen halukas. Mielellään vielä jos onnistuis ihan vaan puhumalla.

Vierailija
10/62 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäävätkö naiset kuiskailusta?

Vierailija
11/62 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitoni olen hankkinut tosielämän kontakteista joista suurin osa on naisia(olen itse töissä naisvaltaisella alalla) ja olen myös seurustellut monien erilaisten naisten kanssa. 

Jokinhan naisia yhdistää jos kerran sanot tuntevasi naiset eikä ihmiset. Millaisia kontakteja tarkoitat? Missä ja millaisia naisia? Jos ymmärrät että naisia on erilaisia niin ejä ymmärrät että konteksti missä liikutaan vaikuttaa paljon. Eli mistä tiedämme, ettei kyse ole vain siitä että heijastat omia ajatuksiasi naisiin ja kuvittelet siksi tietäväsi heidän ajatuksensa? Useimmat tietämäni hyvät ihmistuntijat ovat tuollaisia.

Vierailija
12/62 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äksyilevä nainen on yleensä turhautunut johonkin tilanteeseen. Olet tehnyt jotain pöljää, tai jättänyt jotain tekemättä. Sinun tehtäväsi on kysyä ja saada nainen avautumaan siitä, miksi hän on ärsyyntynyt. Muista validoida naisen tunteet asiassa, ota vastuu omasta käytöksestäsi ja tee jatkossa sellaisella tavalla että naisesi ei tarvitse ärsyyntyä mistään.

-AP

Vierailija
13/62 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äksyilevä nainen on yleensä turhautunut johonkin tilanteeseen. Olet tehnyt jotain pöljää, tai jättänyt jotain tekemättä. Sinun tehtäväsi on kysyä ja saada nainen avautumaan siitä, miksi hän on ärsyyntynyt. Muista validoida naisen tunteet asiassa, ota vastuu omasta käytöksestäsi ja tee jatkossa sellaisella tavalla että naisesi ei tarvitse ärsyyntyä mistään.

-AP

Sä et oo kyllä naista nähnykkään jos kuvittelet, että ne kysymällä kertoo mistä kiikastaa. Et se sun kuiskailuistas

Vierailija
14/62 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehillä on yleensä "minä ensin" mentaliteetti. Naisilla se on yleensä "sinä ensin".

-AP

Vierailija
15/62 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehillä on yleensä "minä ensin" mentaliteetti. Naisilla se on yleensä "sinä ensin".

-AP

Ei pidä paikkansa. Tuo kertoo vain naistyypistä, joita tunnet ja siitä millainen itse olet.

Vierailija
16/62 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät "ymmärtäväsi naisia" ?

Vierailija
17/62 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olet mieskin ja nälöjään tunneälykäs, niin voisitko kertoa, miksi mieheni ei halua enää viettää aikaa yhdessä, eikä ole kiinnostunut seksistä? Onko avioliitto ohi, eikä häntä enää kiinnosta? Mistä saan tietää, pettääkö hän?

N

Vierailija
18/62 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä naiset voivat olla niin pihalla realiteeteista, jotka markkinoilla ovat? Miksei naisille kerrota totuutta siitä, että ne menestyvät top 1-2% miehet, joita naiset haluavat, eivät järjestele elämäänsä naisen mukaan?

Siitä vaan seuraa se, että nämä naiset pettyvät, koska joutuvat kakkosrivillä olemaan seksikumppaneita. Miksi naisille ei kerrota totuutta?

Vierailija
19/62 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-AP

Sä et oo kyllä naista nähnykkään jos kuvittelet, että ne kysymällä kertoo mistä kiikastaa. Et se sun kuiskailuistas

Jos ainoastaan kysyt muutamat kerrat mistä kiikastaa tai mikä ongelma, niin en ihmettele ollenkaan ettet saa naista avautumaan tunteistaan. Avautuminen on prosessi joka vaatii taitavaa, empaattista ja itsekriittistä otetta mieheltä, niin että nainen tuntee itsensä huomioiduksi ja myöskin turvalliseksi sinun seurassa, jotta uskaltaisi avata ne sisimmät mielen salat. Sinun pitää luoda luottamusta.

Vierailija
20/62 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi viikon lottonumerot?